.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (45)

  • Canulas 08.02.2018
    Obadam jak wrócę, ale już sie cieszę.
  • Ja tak samo :).
  • Blanka 08.02.2018
    Jessu, się poczułam...jakby ojciec miał za chwilę z wywiadówki wrócić, czy coś.
  • Blanka, to po prostu zaznaczenie (głównie samej sobie) by pamiętać.
    Lubię jak piszesz, więc no - na pewno przeczytam :).
    Ale znam to uczucie zastanawiania się jak wypadnie czyjś odbiór i czy ojciec nie wróci z przeczytanej wywiadówki rozczarowany :c.
    Nie stresuj się, madmłazel.
  • Canulas 08.02.2018
    U mnie masz również przeogromny kretyt
  • Blanka 08.02.2018
    Can, kredyt?!?! Przeogromny? Dlaczego Ty mnie straszysz? Czym ja Ci zawiniłam?:p;)
  • Canulas 08.02.2018
    Kretyty, kur... kredyt
  • Agnieszka Gu 08.02.2018
    Witam, jak Can mówi, że to "warte grzechu" - to też se zaznaczę... by w chwili wolnej podlecieć. Pozdr...
  • Blanka 08.02.2018
    Agnieszko, będzie mi bardzo miło, ale na Cana "warte grzechu" nie zwracaj proszę uwagi. Strzela na ślepo ;) pzdr:)
  • Agnieszka Gu 08.02.2018
    Blanka Cóż, Can miał nosa jednak. Bardzo "miękko" mi się czytało ten tekst. Może dlatego, że używałaś prostych słów i tworzyłaś niezbyt rozbudowane zdania. Przekaz, pomimo tego iż głęboki, był taki spokojny i emocjonalnie wyważony. Trudno przejść obok tych przemyśleń obojętnie. Z jednymi się można zgodzić, z innymi polemizować, tak czy inaczej, czytając, przystaje się na chwilę w zadumie.
    "Chociaż pamiętam, że nie ma drugich szans, że czasem coś po prostu się kończy." - nad tym na przykład przystanęłam... I jeszcze w kilku innych miejscach również. Czekam na dalsze refleksje. Pozdrawiam serdecznie :)
  • Blanka 08.02.2018
    Agnieszka Gu, generalnie znam wyłącznie proste słowa:):) Bardzo dziękuję, to, jak odbierasz tekst, bardzo mnie cieszy. Również pozdrawiam:)
  • No i znowu będę musiał kompa odpalać, ludzie!
    Takie teksty to są z tych co Mauryce lubią najbardziej. Głębokie i dające kopa do zastanowienia.
    Jak kompa odpalę to wiesz...
    pięknie poskładane !
  • no dobra odpaliłem 5 ;)
  • no dobra odpaliłem 5 ;)
  • Blanka 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski , cudowny człowieku! No mało, żeś mnie żadnym kredytem nie postraszył, to jeszcze się pofatygowałeś co by mi gwiazdki wręczyć! :) Pięknie Ci dziękuję!:)
  • Blanka taki jestem :)
  • Blanka 08.02.2018
    ML, że cudowny?:)
  • Blanka taki że nie straszę kredytem :)
  • Blanka 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski :D smokami ewentualnie:D
  • Blanka ale to tylko w ostateczności :)
  • Pasja 08.02.2018
    Blaneczko jak bardzo znane mi te Twoje rozważania. Chwile to puzzle naszego życia i czasem te chwilę mogą się pogubić. Zostaje puste miejsce, którego już nic nie zapełni.
    Nie karz mi spijać twojego umierania, bo już nigdy nie uznam jutra za pewnik... zabieram
    Ukłony dla Autorki
  • Pasja 08.02.2018
    Jeszcze chcę Ci powiedzieć, że lubię deszcz.
  • Blanka 08.02.2018
    pasja , ja też lubię, wręcz uwielbiam. Pięknie Ci dziękuję!
  • rubio 08.02.2018
    Ja chciałem powiedzieć, że 5, mimo tego, że, no, podyskutowałbym sobie z narratorem odnośnie niektórych jego tez ;D Jakkolwiek "to tylko tekst", to podoba mi się Twoja umiejętność, nazwijmy to, wniknięcia w czyjś stan.
  • Blanka 08.02.2018
    Rubio, ależ narrator otwarty na dyskusję:):):) Można pyskować, dyskutować, negować i co tam jeszcze...do woli:) Tylko nie straszyć;)
  • Canulas 09.02.2018
    "On je tylko nietrwale okrywa osadem kolejnych zdarzeń i przeżyć," - nie lubię kopiować na telefonie, bo mam za wielkie palce i niezgrabność nieco mi przeszkadza. Jednak takie sztosy jak to
    I to: "Nie umiem tańczyć w deszczu." - powodują, że moje lubię, nie lubię, staje się drugorzędne.
    To tylko dwa sztosy z całej szarańczy. Niezwykle.

    "Nie karz mi spijać twojego umierania, bo już nigdy nie uznam jutra za pewnik." - i kończysz taką magią. Dziękuję. Nie mam pytań.


    Jedna kwestia. "Nie każ mi" karz jest od karać.

    Na pewno wrócę, Blanka.
  • Blanka 09.02.2018
    Dzień dobry szanownemu Canulasowi. Bardzo mi miło, że postanowił pan jednak wybrnąć ze swej przedwczesnej radości:p Przyszedł, poszczuł, postraszył i fiuu, poszedł. A Ty se babo mdlej. Zapamiętam to sobie. Zapamiętam. To raz. Dwa. Dziękuję, błąd jak byk wielki i nikt nie zauważył - poprawię, wstyd.
    Trzy. Proszę mnie nie rozpieszczać. Tyle. Dziękuję za wizytę:)
  • Canulas 09.02.2018
    Czasem błąd w takim tekście się widzi, ale doznania płynące z samego tekstu powodują, że wskazanie go, uczyniłoby pewien rodzaj zakłopotania.
    Ja tak nie mam, co widzisz, ale naprawdę tak jest.
    Można to nazwać: "skrępowania pięknem" - tak mi się wydaje.
    Sam tekst jawi mi się jako "inne oczy" Twego poprzedniego. (i zarazem jednego z najlepszych dla mnie na portalu)

    Muszę obadać Twoją twórczość dosadnie, bo złapałem się na tym, że... no właśnie.

    Wrzucasz dość rzadko, ale warto czekać.
  • Blanka 09.02.2018
    Canulas "Skrępowanie pięknem" , poleciałeś po bandzie:) Pod tekstami, które mogłyby Ci się ewentualnie podobać chyba byłeś, więc sobie jakoś bardzo gitary nie zawracaj. Niemniej, miło Cię gościć;) na częściej brak mi na szczęście czasu.
    No dobra, uprzejmości wymienione, ale kwestia poruszona wyżej pozostaje bez zmian. Zadośćuczynienie za szastanie kredytami należy mi się i nadmieniam, żem w tym wypadku pamiętliwa;)
  • Canulas 09.02.2018
    Blanka, spox.
  • Jaki ładny ''inside'' to jest.
    Cały drugi akapit - przepiękny.

    Nastrojowe, mocno emocjonalne. 'To coś' charakterystycznego, widać, że to ty miałaś długopis w dłoniach :).

    ''zrozumienie nie jest luksusem, na który mogę sobie pozwolić.'' - Ładne.
    ''Kiedyś z nieba spadł deszcz cegieł. To ona wygrzebała mnie spod gruzów, poranionego'' - to też bardzo ładne, w aspekcie obrazowych metafor.

    I drugi akapit! Przepiękny.
  • Blanka 11.02.2018
    E make, Cieszę się, że wywiadówka nie zakończona rozczarowaniem;) Pięknie dziękuję!
  • Blanka 11.02.2018
    *została zakończona
  • Dekaos Dondi 22.02.2018
    Lepiej późno, niż za późno. Tekst mi się podoba. Szczególnie formułowanie zdań oraz treść. Tak mi przyszło w tej chwili na myśl, czy my wybieramy chwile, czy chwile wybierają nas. Który kamień możemy ominąć, a o który zawsze się potkniemy. Bywają chwile, w których zawarty jest sens całego życia. Nie można tracić chwil z oczu. Nawet przez chwilę. Bo przeminą obok nas. A to mogą być te nasze.
    Ale się rozpisałem. Stop!!! Pozdrawiam. Musi być→5+
  • Blanka 23.02.2018
    Hej DD, rozpisuj się rozpisuj;) Wszystkie wnioski, spostrzeżenia, przemyślenia i im podobne, mile widziane;) Dzięki za wizytę i przychylną ocenę;) pzdr:)
  • MarBe 25.02.2018
    Czytając doświadczyłem uczucia, że wkoło mnie ciepła ubywa.
    Pozdrawiam 5
  • Blanka 25.02.2018
    MarBe, mhm... Nie wiem tylko, dobrze to, czy źle? Dzięki:)
  • Kim 25.02.2018
    Hej! Przeczytałam. Widzę tu przelane na papier uczucia, ale szczerze, nie moje klimaty. Napisane ładnie, obrazowo, język kolorowy, czyta się przyjemnie, ale mi nie pykło. Zostawiam 5 bo nie może być inaczej. Jakość tekstu bardzo wysoka.
    Pozdrawiam.
  • Blanka 26.02.2018
    Pięknie dziękuję, Kim;) Doceniam:)
  • Justyska 01.05.2018
    "- Usłysz mnie - powtarzam - otwórz oczy, bo nie wiem, gdzie patrzeć bez nich. Oddychaj, bo uczepiłem się tego oddechu jak ostatniego tchnienia. Nie tchórz, choć to tylko chwila. Nie każ mi spijać twojego umierania, bo już nigdy nie uznam jutra za pewnik." Znam to... i tyle tylko napiszę no i piątkę wstawię.
  • Blanka 02.05.2018
    Tym lepiej rozumiesz. Dzięki, Justynka. Miło, że zajrzałaś!;)
  • Writer'sWife 18.05.2018
    Siema. Też masz tak "dziwnie" ja czytasz jej teksty? Ale to jest przyjemnie dziwnie, hehe
  • Writer'sWife 18.05.2018
    I WIESZ CO? Dlaczego? Wyjaśnię. NAPISZ DO MNIE** szalona1709@wp.pl. proszę:* BUZIOLE :)
  • Writer'sWife 18.05.2018
    A co do tekstu... chyba nie muszę pisać. Ale napiszę - jak zawsze - NAJLEPSZA!!!
  • Blanka 19.05.2018
    Ww, co"wyjaśnisz"?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania