...

.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Czanatan 03.07.2019
    Taki śliczny liryczny. Pewnie nigdy nie płynęłaś nocą po morzu. Odechciałoby ci się oceanu. Wiersz pasuje do obrazu/landszaftu "zachód słońca" .
  • ania_marzycielka 03.07.2019
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie:) Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 03.07.2019
    Aniu marzycielko→Ładny obraz wykreowałaś, bez przesadnych upiększeń. Czasmi tak trzeba.
    Ten ocean i człowieka w nim i chęć powrotu do rodziny→to też rodzaj pewnej metafory.
    To prawda, że można się czuć samotnym, na ''oceanie' wśrod nawet przyjaznych fal''
    Bo samotność to przede wszystkim stan umysłu - zdaniem mym→Pozdrawiam:)-5
  • ania_marzycielka 03.07.2019
    Dziękuję za przeczytanie i trafną interpretację, pozdrawiam :)
  • Czanatan 03.07.2019
    Jestem uważnym czytelnikiem i tu nie pasuje :"A moje aktualne marzenie to by znaleźć się na morskim wybiegu" Jeżeli stoisz nad morzem, to nie powinnaś marzyć, by stać nad morzem, bo stoisz...zdanie zgrzyt, "aktualne marzenie...(teraz marzę, żeby , o, itp ...) wywal je.
  • ania_marzycielka 03.07.2019
    Chodziło mi bardziej o to by znaleźć się w morzu, w wodzie, ale faktycznie to zdanie być może nie ma sensu.
  • Angela 03.07.2019
    Namalowałaś dla czytelnika piękny obraz, czytało się z przyjemnością.
    Pozdrawiam.
  • ania_marzycielka 03.07.2019
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie, pozdrawiam :)
  • Anonim 03.07.2019
    Ładne. Tyle mogę powiedzieć. Ja, osobnik bez subtelności.
    A końcówka piękna!

    Pozdrawiam.
  • ania_marzycielka 03.07.2019
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie, pozdrawiam :)
  • Canulas 04.07.2019
    Obrazowe, zwłaszcza końcówka.
  • ania_marzycielka 04.07.2019
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie, pozdrawiam :)
  • Pan Buczybór 04.07.2019
    Wybiórcza interpunkcja to nie jest dobry pomysł - radzę zrezygnować całkowicie.
    Ogólnie wiersz wydaje mi się ciutkę, przydługi, rozwleczony. Powtórzenia też bym wywalił
  • ania_marzycielka 04.07.2019
    Dzięki za opinię, pozdrawiam :)
  • piliery 04.07.2019
    "fale odgrywają "jakiś" teatr." "Jakiś"? Czyli nie wiesz jaki i czy to naprawdę teatr. "Szum fal brzmi jak idealna cisza" - porównania muszą mieć sens inaczej stają się bezsensem. Przemyśl co i po co napisałaś. To że coś jest efektowne nie znaczy że warte zapisania.
  • ania_marzycielka 04.07.2019
    "Fale odgrywają jakiś teatr" - Chodziło mi o to, że odgrywa jakiś teatr, ale nie wiadomo o czym. (Może faktycznie to zdanie nie miało sensu).
    "Szum fal brzmi jak idealna cisza" -Chodziło mi o to, że mimo iż fale dawały dźwięk, dodawały takiego klimatu, że można było usłyszeć swoje myśli i spokojnie rozmyślać. Dzięki za przeczytanie, pozdrawiam :)
  • ania_marzycielka 04.07.2019
    *odgrywają
  • piliery 05.07.2019
    ania_marzycielka Przekonałaś mnie. To może być prawdziwe.
  • Aniu, oto Twój zestaw:
    Histeryczka
    Wyprzedaże

    Gatunek (do wyboru): horror lub list
    Pod kątem antologii możliwe też pochodne horroru

    Piszemy do niedzieli 21. lipca, godz.19.00.

    Powodzenia :)
  • ania_marzycielka 08.07.2019
    Dziękuję:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania