.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Piękny test. Nie znam się na wierszach, jestem w nich laikiem, więc co do poprawności samej budowy się niestety nie wypowiem. Całość ni to smutna ni to szczęśliwa dla mnie. Raz wzbudza we mnie żal, a raz wywołuje uśmiech. Nie wiem jaki efekt był zamierzony.
    Treść super, podoba mi się.
    To wiersz nie na tą porę roku xD Teraz jest mi jeszcze zimniej i jeszcze bardziej tęsknię za wakacjami. Oh, ten piaseczek...
    Ode mnie wraca z wakacji 5 :)
  • ausek 17.11.2015
    Jeśli wiersz wzbudza uczucia, nieważne jakie,to mój cel został osiągnięty. Wiesz, u mnie wiersz powstaje pod wpływem impulsu, coś mi zaświta i po prostu muszę to zapisać, choćby nawet na chusteczce... tak już mam. Dziękuję za komentarz. :)
  • Katerina 16.11.2015
    Wiersz wzbudzając sentyment, przywolujacy wspomnienia i tęsknotę za upalny mi dniami. Niemal czuje na skórze promienie słońca :) 5
  • ausek 17.11.2015
    Dziękuję :)
  • Jack O'Frost 17.11.2015
    Szczerze mówiąc, nie lubię interpunkcji w wierszach, chyba że jest stosowana poprawnie, a tutaj tak nie jest. Nie możesz stawiać przecinków w miejscach, w których Ci się podoba. Ale już się nie czepiam i powiem, że mi się podobało.
  • ausek 17.11.2015
    Dziękuję, za zerknięcie. Doskonale wiem, że interpunkcja to moja pięta achillesowa :)
  • Anonim 18.11.2015
    Twoje rymy tutaj mnie uwiodły, pociągnęły wprost do wielkiego koła zwanego zabawą. Tak w sumie bawiłam się przy tym wierszu:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania