#

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Felicjanna 10.03.2018
    no pewnie, że jest kobietą. Wyobrażasz sobie faceta pląsającego wśród traw...?
  • Pasja 10.03.2018
    Czy można sobie wyobrazić? Może są na tym świecie takie zjawiska.
    Pozdrawiam
  • MarBe 10.03.2018
    Miejska wiosna jaka odmienna od tej daleko za murami miasta gdzie fiołki dziko w trawie rosną, a wśród nich pochylona kobieta zrywa je na lekarstwo na dolegliwości kobiece.
    Pozdrawiam 5:)
  • Pasja 10.03.2018
    A szczególnie herbatka z fiołków na złamane serca. Miejska wiosną też jest urocza.
    Miłej nocy
  • Ritha 10.03.2018
    Wiosenna inspiracja aż wypełza z literków. Ładnie ujęte, lubię Twoje refleksje. Pozdrawiam:)
  • Pasja 10.03.2018
    Miło cię gościć i dziękuję za refleksję.
    Pozdrawiam
  • Na stówę jest :)
  • Pasja 10.03.2018
    Może nawet na dwie. Dziękuję za odwiedziny.
    Pozdrawiam
  • Canulas 10.03.2018
    Hmmm, wiosna jest dla mnie najmniej magiczną z pór roku, dlatego mam bardzo lekki odbiór. Bardzo ładna gra słowem, ale to jestr u Ciebie oczywiste, więc nic nie wniesie, że to znów napiszę. Wiosna i jej magia mnie nie rusza. Wiosna nie jest dla mnie.
    Git tekst.
  • Pasja 10.03.2018
    Can dlaczego nie lubisz tej kobiety. Wszystko się budzi. Rowery ruszyły, gołąbki gruchają i srają. Ptaszki i inne rzeczy. Za chwilę lato i ciepełko. Pozdrawiam
  • Kim 10.03.2018
    Widzę ze kogoś zainspirowała zmian pogody :)) super tekst pasjo
    Pozdrawiam
  • Pasja 10.03.2018
    Dzięki, trochę męczące powietrze narazie, ale przesilenie minie.
    Pozdrawiam:))
  • Nachszon 10.03.2018
    "Zapytajcie Artura, daję słowo, nie kłamię
    Ale stało jak ulał sześć słów w tym telegramie
    Zaczarowana dorożka, zaczarowany dorożkarz, zaczarowany koń"
    Tak mi się skojarzyło z tym tekstem :)
  • Pasja 11.03.2018
    Gałczyński? Może dorożka i Kraków skojarzyły. Pisząc myślałam o wiośnie. A spacer też był.
    Miło cię gościć.
    Pozdrawiam serdecznie
  • KarolaKorman 10.03.2018
    ,,na jej wniesionej piersi,'' - uniesionej, bo ,,wniesionej'' bardziej kojarzy się z czym wniesionym do czegoś, ale to tylko sugestia, zrobisz, jak zechcesz
    Ja też dziś wiosnę poczułam :) Nawet zastanawiałam się, czy nie umyć okien, ale odpuściłam.
    Bardzo przyjemny tekst, tę dorożkę, aż widziałam okiem wyobraźni, potem fiołki i słońce, cudnie :)
    Ocenkę wstawiłam, pozdrawiam :)
  • Pasja 11.03.2018
    Też myślałam o umyciu okien. Ale spacer był lepszym rozwiązaniem. Co do wniesionej zostawiam, bo to wiosna wniosła fiołki na swojej piersi.
    Cieszę się, że widziałaś ją jak pojechała dorożką.
    Miłego dnia
  • Agnieszka Gu 11.03.2018
    Witam w ten sympatyczny, prawie wiosenny słońcem okraszony poranek ;) Piękny tekst idealnie wkomponował się w tą porę, pachnącą kawą, kwiatkiem w wazoniku na parapecie, światem budzącym się do życia... Cudnie ci to wyszło :)
    Pozdrawiam :))
  • Pasja 11.03.2018
    Delektuj się kawą i kochaj życie. A parapet niech zakwita co dzień.
    Miłej niedzieli:))
  • Bożena Joanna 11.03.2018
    "I co dzień, dzień w dzień jest inaczej, wymyśla nowy deseń perkalików wiosennych, to już ich tysiąc obleka rozpędzony czas." - śliczna końcówka - wprowadzenie jakby do nowego świata, który co dzień budzi się do życia w nowych kolorach, Piękne. Pozdrawiam!
  • Pasja 11.03.2018
    Dziękuję za spojrzenie wiosenne.
    Pozdrawiam cieplutko
  • jakke 11.03.2018
    Jaki inspirujący tekst! Mocniej tęsknię za wiosną, czytając tego typu rzeczy. Szczególnie, gdy słucha się przy tym równie pięknej muzyki!
    Pozdawiam
  • Pasja 11.03.2018
    Miło cię gościć i dziękuję za uchwycenie chwili.
    Pozdrawiam serdecznie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania