x

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Panderlul. 19.09.2015
    Czyżby było to skierowane w moją stronę?
    (jeżeli nie, przepraszam, ale odniosłam dziwne wrażenie)
  • D4wid 19.09.2015
    Nieee. Wiem, że popełniam błędy, ale ja po prostu tak piszę. Nie to, że mam do kogoś żal za to, że mi wytyka błędy. Wręcz przeciwnie. Bardzo mi to odpowiada bo bardzo mi się to przyda gdy będę chciał zacząć pisać coś prawdziwego. To nie jest skierowane do nikogo. To sa po prostu moje myśli.
  • Panderlul. 19.09.2015
    Cóż, jestem już niemalże pewna, że pisząc to miałeś na myśli moją osobę. Pozwól więc, że jakoś Ci odpowiem.
    Jasne, każdy ma własny styl. Jednakże stylem zdecydowanie nie są błędy językowe, ortograficzne oraz interpunkcyjne, które zdarza Ci się popełniać.
    Ciągle Cię oceniam. Tylko, czy nie po to właśnie stworzone zostało opowi? Publikując coś tutaj (lub też na innym portalu literackim) musisz liczyć się z tym, że ktoś zacznie oceniać Twoje prace.
    Twierdzisz, że nie wstydzisz się błędów... i dobrze. Każdy je popełnia, bez wyjątku. Jesteśmy tylko ludźmi, nie mamy się czego wstydzić. Jednakże dążymy do poprawności, czyż nie? Krytyka właśnie na tym polega. Pomaga zauważyć własne błędy czy też wady i zapobiec im w przyszłości. (trzeba wygrywać ze swoimi słabościami, tak jak pisałeś)
    Dobrze, tak więc idź dalej, obyś zaszedł daleko. Tak, tego Ci życzę.
    Jednakże nie traktuj mojej krytyki jako obrazy, obelgi. Ma na celu ona jedynie Ci pomóc.
    (Fakt, że Ty coś rozumiesz, a ja przeciwnie jest czymś normalnym. Wielu ludzi nie rozumie siebie nawzajem.)
  • Panderlul. 19.09.2015
    Więc przepraszam.
    Jednakże pisząc powyższy komentarz nie widziałam Twojego. (wada opowi, należy odświeżyć, aby zobaczyć, czy ktoś nie napisał czegoś nowego)
  • D4wid 19.09.2015
    Panderlul. Dopiero zaczynam pisać swoje teksty. Wcześniej nic nie pisałem i też nie za dużo czytam. Po prostu nie lubię czytać, więc dlatego popełniam tyle błędów. Jednak mam też rozwaloną klawiaturę i czasami, a raczej często popełniam błędy, literówki itp. ale nie lubię czytać, więc nawet nie czytam swoich tekstów, gdyż dla mnie one są po prostu słabe. Ja tutaj pisze bardziej swoje teksty i nie zależy mi na tym, aby to były jakieś super teksty bo pisanie mi po prostu pomaga, ale gdybym miał pisać coś prawdziwego co ma sens to wtedy postarałbym się napisać to jak najlepiej i na serio doceniam to, że piszesz mi jakie błędy popełniam bo na pewno mi się to przyda.
  • Panderlul. 19.09.2015
    D4wid Dobrze. Tak więc, cóż, idę kontynuować robotę. Chociaż Twoich tekstów jest naprawdę dużo i watpię, że uda mi się "ogarnąć" je wszystkie.
  • Panderlul. 19.09.2015
    Ps Ten tekst jest chyba Twoim najlepszym, jak dotychczas.
  • D4wid 19.09.2015
    Panderlul. Dla mnie żaden mój tekst nie jest dobry, gdyż po prostu nie potrafię przekazać tego co mam na myśli. Zbyt ubogie słownictwo, ale kiedyś mi się uda. Trening czyni mistrza.
  • D4wid 19.09.2015
    Panderlul. Jednak moim zdaniem Wizna jest moim najlepszym tekstem

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania