7

***

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Pasja 11.02.2018
    No z tej strony nie znałam ciebie. Miłe zaskoczenie. Bardzo sympatyczna bajeczka. Biorę dla wnuków. Świetne nazwy i fabuła. Czekam na ciąg dalszy.
    Dorobiażdżki... gdzie jest Bajaderka? Co robi? Czy jest bezpieczna? - znak zapytania i z dużej litery. Trochę też przecinki... są tam gdzie nie potrzeba, a brak gdzie potrzeba. Nie będę Galaretą:) Jest superowo.
    Ukłony dla Autorki
  • Aisak 11.02.2018
    ciąg dalszy? opek ma rok i nie myślałam, żeby kontynuować? ale może warto...

    ach, te przecinki to normalnie kula i nogi, trollują porządnych ludzi (bo nie tylko mnie) i wciskają się, gdzie nie trzeba.

    pasją, cieszę się, że bajka przypadła do gustu :)
    może pobaw się z wnukami i wspólnie ułóżcie zakończenie, dzieci są genialne i zawsze mają Venę!!!

    Bardzo dziękuję za komentarz!
    :)
  • Pasja 11.02.2018
    Aisak mój młodszy sześciolatek ma pomysł na galaretę. Wsadzić ją na szybkowar niech się roztopi i popłynie do morza. :)
  • Krzypaw77 01.03.2018
    Hej :)
    Znasz taką stronę:
    www portal-pisarski pl ?
    Jeśli miałaś z nimi do czynienia, mogłabyś do mnie napisać?
    krzypaw77@gmail.com
    A jak nie znasz, to może i lepiej :)
  • Canulas 01.03.2018
    Krzypaw77 , ciekawe, bo ja tam niedawno wlazłem. Opinni jako-takich nie mam. Wlazłem na chwilę i w sumie przypadkiem. Co sugerujesz, że lipa?
  • Krzypaw77 01.03.2018
    Canulas
    No właśnie wstyd pisać przy wszystkich.. :)
    Chciałem coś zarzucić, bo mają od niedawna podstronę dla dzieci wirtajki.pl, a tak mnie besztali i łamali - wlaściwie w dobrym sensie - że odpuściłem całkowicie. I jestem zDrUzGoTaNy..
    Więcej nie napiszę nic publicznie :)
    Strasznie wysoki poziom i każda publikacja jest w decyzji grona fachowców
  • Canulas 01.03.2018
    Krzypaw77, hmmm, widziałem, że coś mają, ale dla mnie tam jest dziwna nawigacja i ogólnie mi się to wydaje nieco martwe.
    Wiesz, czym innym wysoki poziom, czym innym hermetycznie zamknięta społeczność. Ja tam wrzuciłem trzy teksty. Być może dołoże jeszcze z max 3, ale nie wiem. Nie czuję chyba jakoś tego, ale to też może być podyktowane tym, że sam sie również nie udzielam za mocno.
    Normalna akcja - reakcja
  • Krzypaw77 01.03.2018
    Z tą nawigacją masz rację. W ogóle słabo z poziomu telefonu i chyba sprzętowe wymagania ta strona ma większe, bo muli często.
  • Aisak 01.03.2018
    byłam na portalu pisarskim. poprosiłam o eutanazję. Zażądałam.
    nie wrócę tam.

    Polecam
    liternet.pl xD
    poezja-polska.pl
    poezja.org
    poemax.pl
    truml.com

    no, chyba wsjo.
    :)

    Krzypaw77,
    ale Zola podpisuje się, jako dziewczyna ty jako chłopak.

    Jprd, kręci mi się w głowie :/
  • Krzypaw77 01.03.2018
    Ale ja nie o sobie myślałem, pisząc o Zoli :) Ona jest przyczyną mojej traumy ;) Ale nic tu więcej nie napiszę, wystarczy tego upokorzenia publicznego :)
    Tylko przyszły mi do głowy pewne podejrzenia, ale to tylko moja ciekawość zagadnienia jest. Nic więcej :)
    Dobra, nie było tematu :)
  • Krzypaw77 01.03.2018
    Dzięki za podpowiedzi odnośnie stron :) Nie omieszkam porozglądać się w weekend
  • marok 11.02.2018
    Ale to jest wyborne. Jestem zachwycony. Też bym chciał coś więcej. 5
  • Aisak 11.02.2018
    och,
    Dziękuję kiciusiu :]
  • refluks 11.02.2018
    Przesmaczne.


    Rozalio!
    Z jakiegoż to powodu ukrywałaś taki talent przed nami?
  • Aisak 11.02.2018
    refluksją,
    nie zawstydzaj mnie!

    Zdecydowanie wolę wiersze, choć teraz nie mam natchnienia, niestety.

    Bardzo dziękuję za słowa, aczkolwiek są na wyrost.
    :)
  • Canulas 11.02.2018
    "Królestwo nie było wielką krainą ale za to niezwykle słodką." - przed ale to Ty wisz, co "cza dać?"

    "Odkąd Ku Kluski Klan zostało wygnane z królestwa za przypiekanie biednego murzynka" - rewelacja. Lubię takie przemycenie treści.

    "Po kilku dniach król zgarniał swoje depresyjne okruchy, i na nowo gotów był rządzić swoim słodkim królestwem." - tutaj bym rozważył pozbycie się jednego z dookreśleń: "swoim".

    "Galareta, która pomimo zesłania na Bitą Śmietanę ponownie zjawiła się w królestwie by szerzyć niesmak i zakalcowatość." - przd "by" można machnać przecinkiem.

    "– No...tak, więc co tu robisz tak daleko, samotnie rozkoszując się naturalnymi składnikami, kiedy królestwo potrzebuje pomocy każdego, kto mógłby pomóc?" - odstęp po wielokropku.

    "Prędko wskoczyli do latadełka i ruszyli by zgnieść okrutną wiedźmę Galaretę. - i jeszcze tu przed "by"

    Ok. Po seansie.
    Jeśli adresowane dla młodszych odbiorców, to z racji chociażby kapitalnie przeinaczonych nazw, ukłony.

    Wczoraj przeczytałem około 40 tekstów. Dobrze znów trafić na taki, gdzie są poprawnie zapisane dialogi.

    Pozdro.
  • Aisak 11.02.2018
    Can, dziękuję za odwiedziny, i że miałeś jeszcze siłę po 40 tekstach...
    Jesteś najbardziej aktywnym komentatorem, to czyn bardzo chwalebny, bo każdy autor czeka na choćby jedno słowo, sam o tym wiesz.

    Zeszły rok był bardzo owocny, ten będzie chyba suchy i kruchy, bo Vena se wyjechała na wakacje.

    Przecinki przecinają mi serce, dlatego nie piszę prozy.

    Dziękuję bardzo.
  • Canulas 11.02.2018
    Aisak - language tool i ortograf. Przepuść tekst. 20min roboty, a naprawdę 90% mniej.
    Wena nie jest wymagającym składnikiem. Jest dodatkowym plusem, bez którego da się żyć.
    Dobry tekst napisałaś, choć zaadresowany raczej do skonkretyzowanej grupy odbiorców.
    Ale dobry. Nie infantylny.
    Fajnie wszystko poplotłaś.
    Jest git.
  • Aisak 11.02.2018
    Miło mi bardzo :)
    a z programu skorzystam, Dziękuję.
  • Violet 11.02.2018
    Pychotka! Koniecznie jakaś wisienka na torcie przydałaby się na zakończenie :) Ja, nieuleczalnie chora na kunszt cukierniczy, błagam o rycerza Ponczowego, który uratowałby tę wspaniałą krainę. Życzę Ci autorko, aby wena przybyła na ptysiowych skrzydłach i pozwoliła wypiec drugą, równie smakowitą część. Pięteczka lukrowana!
    Pozdrawiam.
  • Aisak 11.02.2018
    Violet, masz rację, może mój mózg obudzi się zz nadejściem wiosny, i wówczas, pojawi się wisienka na torcie :)
    ...rycerz Ponczowy, hmm ładnie, kuszące, bo lubię rycerzy, szczególnie, jak są rycerscy wobec dam :]
    Dziękuję za życzenia nadejścia Veny, oby mnie nie pominęła wędrując w okolicy :)
  • Krzypaw77 11.02.2018
    Przez Ciebie muszę popracować przy Izabeli na jakieś ciasto, bo nic za darmo nie ma ;)
    Po lekturze aż mnie skręca na myśl o jakiejś fajnej, słodkiej babce ;)
    Dałem pięć :)
  • Aisak 11.02.2018
    czmu przeze mnie? ja niewinna! xD
    fajną, słodką babkę masz w domu :)
    Dziękuję za wizytę i za pięć :)
  • riggs 12.02.2018
    Styl pisania jeszcze "taki se", ale treść nadrabia. Jest spoko.
  • Fajny pomysł. Dla mnie troszkę przeładowany informacjami początek, kiedy to trzeba było dużo danych przyswoić, mój mózg zawsze się buntuje jak jest zbyt wiele na raz.
    Jeśli kraina Ciasteczkowo to jej mieszkańcy nie powinni być pisani z wielkiej litery. To tak jakby Polacy napisać z małej. Ale ja się nie znam w sumie.
    Przyjemnie sie czytało, a nawet smacznie bym powiedział.
    Pozdrawiam
  • Polonista 12.02.2018
    Dobre, 5
  • Krzypaw77 18.02.2018
    A tak poza tym - wszystko ok?
    Z tego, co widzę, po raz ostatni tydzień temu w pyskówkę z kimkolwiek uderzałaś... ;)
    Wszystko dobrze??
  • Krzypaw77 25.02.2018
    Hej, a gdzie Freddie??
    Zdążyłem już go polubić, a tu nagle widzę gościa, na którego widok Bruce Wayne ma wysypkę ;)
  • Aisak 26.02.2018
    xD
    bo obejrzałam dokument o chłopaku, który był niezwykły, tyle jeszcze mógł zrobić...
    był czarująco dobrotliwy, miał ogromne serduszko, to rzadkość.
    to po części wynika z jakiego domu wychodzimy w dorosłość...


    ale fajnie, że wpadasz, tylko boję się Izzy xD



    :)
  • Krzypaw77 27.02.2018
    Kate - you're my Mate ;)
    A Izzabella nie jest zazdrosna o kumpli :)
  • Aisak 27.02.2018
    Krzypaw77, wow!
    mam internetowego kumpla!
    Zawsze o tym marzyłam xD

    Błagam, nie bierz wszystkiego dosłownie, co ja tutaj, czy gdzieś tam wypisuję.
    Przeważnie sobie żartuję.
    Wszyscy sobie żartujemy, internety od tego są, przecież.

    Bawmy się, bo niedługo umrzemy :)
  • Krzypaw77 28.02.2018
    No bo jak inaczej, niż z przymrużeniem oka traktować cały ten sen wariata? ;)
  • Aisak 28.02.2018
    :):):)
  • Justyska 27.02.2018
    Świetny pomysł i wykonanie! Gratuluję i czekam na ciąg dalszy :D 5 oczywiście!
  • Aisak 01.03.2018
    Justyska! Dziękuję!
    Też czekam na ciąg dalszy! Kto chętny napisać?! bo niestety nie mam veny :/
    szmutno :(
  • Dekaos Dondi 01.03.2018
    Herbata przesłodzona jak cukrowe diabły, ale ''piło się'' znakomicie. Świetny tekst, słownictawo i pomysł. Cenię dziwności. Pozdrawiam - 5+
  • Aisak 01.03.2018
    Dziękuję za przeczytanie. Miło mi.
    Słodka mocna herbata... pyszności.
    Dziękuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania