Pokaż listęUkryj listę

Ciekawostki historyczne Odcinek IX III Rzesza Tajne stowarzyszenia UFO III Rzeszy

III Rzesza

Tajne stowarzyszenia

Okultyzm

Mity germańskie

UFO III Rzeszy

Część I

 

Poniższe ciekawostki proszę potraktować z lekkim przymrożeniem oka. Co do tajnych niemieckich projektów, a szczególnie tych związanych z nowymi statkami powietrznymi (dyski i inne), sprawa do dzisiaj nie jest wyjaśniona do końca. Większość z nich została przejęta przez Aliantów i tak bardzo utajniona, że do dzisiaj są tematem tabu, a szczególnie te projekty, których realizacja w praktyce miała się rozpocząć po 1944 roku i które jak wiemy, były kontynuowane przez Aliantów.

Po objęciu władzy przez Hitlera nastały czasy, w których powstało wiele podejrzanych projektów, nie raz tak niesamowitych czy fantastycznych, że nawet dzisiaj po tylu latach budzą wielkie zainteresowanie, ale także strach, do czego mogły doprowadzić, gdyby III Rzesza wprowadziła je w życie.

 

Jedno jest pewne, Niemcy prowadzili cały szereg super tajnych projektów, które nieraz wykraczały poza nawias nauki. Niektóre z nich były tak przełomowe, że wyprzedzały pod względem technicznym wszystko to, co mieli Alianci. Z tego powodu zarówno Amerykanie, jak i Rosjanie stworzyli specjalne oddziały, które podążały tuż za frontem i miały za zadanie przechwytywanie naukowców, wszelkich materiałów i prototypów itd. Przykładem bardzo znanym, jest przechwycenie jednego z najbardziej genialnych naukowców III Rzeszy Wernhera von Brauna jednego z czołowych konstruktorów rakiet i pionierów podboju kosmosu, który podczas II wojny światowej był jednym z współtwórców pocisków balistycznych V-2. Po wojnie czołowy współtwórca programu kosmicznego Stanów Zjednoczonych. Jako ciekawostkę podam, że Braun w 1940 roku zapisał się do SS i w 1945 roku miał stopień majora SS (Sturmbannführer). Przy produkcji tych rakiet w zakładach obozu koncentracyjnego Mittelbau-Dora wykorzystywano tysiące przymusowych robotników. Wielu z nich nie przeżyło tego okresu, jednak naukowiec nigdy nie został postawiony w stan oskarżenia – był dla amerykanów zbyt cenny, żeby go ukarać za tak „drobną rzecz” jak śmierć kilku tysięcy więźniów.

 

W okresie istnienia Trzeciej Rzeszy powstały idealne warunki do rozwoju wszelkich tajnych stowarzyszeń, które albo istniały już wcześniej, bądź zostały założone po objęciu władzy przez Adolfa Hitlera.

 

Kilka co bardziej znanych organizacji, czy raczej tajnych stowarzyszeń zajmowało się starogermańskimi mitami o wyższości rasy aryjskiej, a także tworzeniem podstaw pod późniejsze teorie takie jak antysemityzm. Niektóre z nich zajmowały się badaniami nad wykorzystaniem nadnaturalnych energii przy pracach nad nowymi maszynami latającymi. Do najważniejszych należały:

 

Towarzystwo, a raczej tajne stowarzyszenie Vril (nazwa utworzona prawdopodobnie od

łacińskiego słowa "virilis" (męski, silny). Vril ma oznaczać kosmiczną siłę, energię, wielką moc,

która ma dać nowej rasie Vril-Yan władzę nad każdą formą materii ożywionej i nieożywionej.

Może także być używana do uzdrawiania, zabijania oraz, budowania i niszczenia, a jej moc

nie ma ograniczeń.

 

Schwarze Sonne („Czarne Słońce”) – organizacja wykorzystująca symbol swastyk tworzących słońce. Członkom organizacji wpajano wizje, według których byli członkami wielkiej rasy panów, stworzonej do rządzenia światem.

 

Towarzystwo Thule. Godłem Thule-Gesellschaft była swastyka otoczona koroną promieni, leżąca za nagim mieczem. Do Thule należeli m.in. Rudolf Hess zastępca Hitlera, Alfred Rosenberg główny ideolog partii, uważany za twórcę takich założeń ideologicznych NSDAP, jak skrajny antysemityzm, przekonanie o wyższości rasy aryjskiej, teoria Lebensraumu (przestrzeni życiowej dla narodu niemieckiego na obszarach wschodnich) czy dążenie do obalenia traktatu wersalskiego, Julius Streicher (wydawca gazety „Der Stürmer” i Gauleiter Frankonii), Hans Frank (późniejszy szef GG).

 

Bractwo Różokrzyżowców – bractwo zrzeszało ludzi, którzy studiowali wiedzę okultystyczną

przekazywaną z pokolenia na pokolenie.

 

Zakon Nowych Templariuszy – w roku 1900 Jorg Lanz von Liebenfels, zakłada w Wiedniu

masońską organizację Ordo Novi Templi (Zakon Nowej Świątyni lub Zakon Nowych

Templariuszy). W 1905 roku rozpoczyna redagowanie czasopisma antysemickiego

„OSTARA”, którego celem jest promowanie starogermańskiej mitologii, jako spadkobierców

rasy aryjskiej, oraz nawoływanie do bojkotu żydostwa, jako największego zła. Jednym z

czytelników gazety był Heinrich Himmler. Symbolem Zakonu staje się Swastyka.

 

Wspólny Zakon Germański – w 1912 roku utworzono Wspólny Zakon Germański, (Germanenorden), któremu przewodził Philips Staff, a najważniejszą rolę odegrał Rudolf von

Sebottendorff, który kierował sekretnym antysemickim skrzydłem, którego celem było

zwalczanie „tajnego żydowskiego przymierza”. Członkowie tego zakonu wierzyli, iż Niemcy powstały, aby dążyć do stworzenia nadrzędnej rasy aryjskiej, która ma opanować świat.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Felicjanna 20.02.2018
    Ten zakon Templariuszy, to ja tak sobie myślę, wcale nie był założony, a jedynie odłamek wypuszczony względnie na światło dzienne. I nadal trwa, dlatego żydzi tak niewiele mogą wyrwać od Szwajcarów.
  • Ozar 21.02.2018
    Dziękuje za wizytę. Co do Templariuszy to po kasacji zakonu i rozprawieniu się z nim we Francji przez Filipa IV Templariusze w zasadzie przestali istnieć. Jednak przetrwali w innych krajach np. w Portugalii tylko zmienili nazwę i działali dalej. Jenak zaskoczyłaś mnie tą Szwajcarią i przyznam szczerze nie do końca znam temat, a nawet nie wiedziałem że zakon przetrwał w Szwajcarii. Jak masz coś ciekawego na ten temat napisz, albo daj linka, chętnie poczytam.
  • Kim 21.02.2018
    Nie mogło mnie tu zabraknąć, bom stała sie twoją fanką, o, Ozarze :D W sumie większość tekstu była o tajnych stowarzyszeniach, nie o UFO, ale i tak miło się czytało. Pozdrowionka i zostawiam 5 oczywiście.
  • Ozar 21.02.2018
    Dzięki wielkie. Aż się zrumieniłem z wrażenia. tak o tajnych stowarzyszeniach, ale to wprowadzenie do dalszych części.
  • Agnieszka Gu 22.02.2018
    Witam,
    Świetny artykuł. Lubię takie klimaty, szczególnie dobrze podane ;)
    Pozdr i lecę dalej...
  • Ozar 22.02.2018
    Dziękuje za odwiedziny. Tajne projekty III Rzeszy to taki mój konik i postaram sie tu w kolejnych odcinkach pokazać co ciekawsze odkrycia, a także trochę tych bardziej fantastycznych projektów, o których coś tam wiem, ale materiały, dokumenty, zdjęcia dalej są ściśle tajne niestety i ukryte gdzieś w sejfach.
  • Canulas 22.02.2018
    Lubię o okultyźmie i wszelkich kwestiach ościennych. Zawsze lubiłem.
    Tak z innej beczki, to zauważyłem, że pisząc teksty historyczne lub około-historyczne masz lepsze flow. Lepiej Ci się pisze niż opowiadania.
    Może dlatego, że lepiej się w tym czujesz.
    Git jest
  • Ozar 22.02.2018
    Dzięki za wizytę. Canulas ja napisałem już chyba ze 150 artykułów (w tym takie na 20 stron A4) i chyba dlatego lepiej mi idzie, bo staram się pisać coraz lepiej.
  • Canulas 22.02.2018
    Ozar, no jest to widoczne. Nie masz tgo hamulaca, bo czujesz się w tych tematach u siebie
  • Ozar 22.02.2018
    Canulas Tak dokładnie. Pisze też takie notki biograficzne o Adolfie, Żukowie, Heydrichu, Mansteinie, Guderianie itd., ale tu nie wrzucam bo to cegły na 20 stron. Może wrzucę Heydrich "Anioł śmierci", ale musze go skrócić potężnie.
  • MarBe 22.02.2018
    Jedna powojenna wypowiedź Brauna zawierała prawdę o pochodzeniu inspiracji do konstrukcji jego rakiet.
  • Ozar 22.02.2018
    Może zacytuj !
  • MarBe 25.02.2018
    Dosłownie nie jestem w stanie, lecz podczas telekonferencji powiedział " Nie jesteśmy sami w wszechświecie". Po tym wystąpieniu snuto domysły, że faszyści przejęli rozbity statek kosmiczny i w miarę swoich możliwości technicznych kopiowali przejęte nieznane na Ziemi technologie.
  • Ozar 25.02.2018
    O ciekawe, bo tego akurat nie znalazłem w materiałach o jego wyprawie. Ale co do technologii, to wydaje mi sie to całkiem możliwe, podobnie jak Amerykanie po Roswell. Podobno cała technologia Stealth czyli niewidzialnego samolotu jest właśnie skopiowana ze statku obcych.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania