Ciemna nocka.

Ciemna nocka nadchodzi.

Słońca promień już zawodzi.

Tonie już w morzu, ludzkich łez.

Ludzi czekających na zbawienny sen.

Lecz czy on da wytchnienie?

Czy duszą da zbawienie?

Czy ulży nam w cierpieniu?

I pozwoli usiąść w swoim cieniu.

Z duszą na ramieniu.

By dać tak zwyczajnie odpocząć.

Od zgiełku i biegu.

I wyśnić sobie w lecie, świat pełen śniegu.

Następne częściCiemna noc, kusi kolorami.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Margerita 22.07.2016
    pięć
  • Tina12 22.07.2016
    Dzięki
  • lea07 22.07.2016
    Piękny wiersz :). Masz genialne pomysły na opowiadani jak i na wiersze :) Piąteczka :)
  • Tina12 22.07.2016
    Dzięki
  • Pięknie, 5
  • Tina12 22.07.2016
    Dzięki za odwiedziny
  • anonimowa 22.07.2016
    Cudowny wiersz, masz talent ;) 5
  • Tina12 22.07.2016
    Dzięki
  • Tez piknie :)
  • betti 23.06.2017
    Nie masz talentu, przykro mi, ale to prawda. Wiem, że dzisiaj mi nie uwierzysz, szczególnie, że zaraz ''znawcy'' się wypowiedzą, ale któregoś dnia przekonasz się, że napisałam Ci prawdę. Wystaw ten ''wiersz'' na innym forum, a przekonasz się jeszcze dzisiaj, że to grafomania...
  • Neurotyk 24.06.2017
    Tina, przyjmij krytykę Betti z podniesioną głową, bo Nełro też jest grafomanem. I Ty i ja próbujemy swoich sił w czymś, do czego jest predysponowanych może 0,001 % ludzkiej populacji. Także myśl o sobie pozytywnie, Tina, bo to, że nie potrafisz jeszcze "pisać" (ja też nie potrafię jeszcze) nie znaczy, że jesteś zła :) Po prostu próbujemy bardzo trudnych rzeczy :)

    BAJ

    PS

    Jeszcze do Cb zajrzę, grafomanko :)
  • tribia 24.06.2017
    Betti, tutaj nawet, jak się kogoś lubi, pisze się czasem nieprzychylną lubianemu prawdę, a tym nielubianym, jeśli wstawią dobry tekst, wystawia się pozytywny komentarz, więc nie musisz tłumaczyć swych słów i nazywać ludzi znawcami, bo to jest niepotrzebne i nietrafne. Napisałaś tak, jakby ich spostrzeżenia były naświetleniem ich dyplomacji. Dali 5, napisali kilka pozytywnych słów i już. Tobie się nie podoba, masz do tego prawo, ale nie pisz, że Twoje zdanie to jedyna prawda, jaką inni powinni się posługiwać. Popatrz, jak komentuje Neurotyk i wrź z niego przykład.
    Pozdrawiam.
  • tribia 24.06.2017
    Neurotyku, krytyka a krytyka...
  • Neurotyk 24.06.2017
    tribia, ja tylko dałem prywatny załącznik do zasłużonej krytyki od Betti. Krytyka Betti była stanowcza i dobrze, Tina musi wiedzieć, że są różne przejawy wyrażania prawdy na temat jej twórczości. Także do bólu jednostronne. Wtedy nigdy nie spadnie z wysoka i nie pobije się
  • betti 24.06.2017
    tribia, gdybyś czytała ze zrozumieniem moje komentarze, to byś chyba zauważyła, że wypowiedziałam się nie o tych, którzy już napisali komentarze, ale o tych, którzy je zaraz napiszą choćby dlatego, żeby zaprzeczyć moim słowom... to taka taktyka. Jeżeli chodzi o ten tekst, to naprawdę nie trzeba być geniuszem, żeby stwierdzić brak talentu. Często jest tak, że ktoś ma tekst naiwny do bólu, grafomański, ale jest chociaż jeden wers, na którym można bazować, po którym można spodziewać się talentu. Tu nie ma nic.
  • tribia 24.06.2017
    betti, gdybyś Ty z kolei przeczytała mój komentarz ze zrozumieniem, wyczytałabyś z niego, że wstęp jest wstępem do tego, co w dalszych słowach nastąpiło. Dobra, ja też się tłumaczyłam, tylko ja w tę inną stronę... Tak, by mnie zrozumiano, a nie tak, by inni uhonorowali to mianem obiektywności, która jest uropią.
    Betti, nie chcę się tutaj kłócić, nigdzie też nie, więc posyłam uśmiech, by ten trafił do Ciebie jako ten od serca lecz nie ten wylewny w swej słodkości... Nie ten sprzyjający oddaniu i owacji dla ziomalowania. Taki, który być może zostanie podciągnięty pod dyplomację, ale sam da się wciągnąć w tak długo opisywaną spontaniczność.
    Wstawiam więc uśmiech: :). Szczery w kwestii swojej postawy i mnóstwozębny ze strony swojego stylu.
    Ok, więc: :D.
  • tribia 24.06.2017
    Neurotyku, ale szczere komentarze to ta srogość w nich zawarta, a nie pisanie o jedynej swojej racji.
    Neurotyku, bardzo dobrze, że była szczera, że jest - chwała Jej za to. Ja mam mnóstwo srogich komentarzy, ale pełno tylko fizycznych siniaków :). Mam już doświadczenie w podciąganiu dna :).
  • betti 24.06.2017
    tribia nie sądzisz chyba, że ja tutaj zazdroszczę komuś wierszy i piszę ze złośliwości... przecież wystarczy poczytać poezję, żeby zobaczyć, w jaki sposób pisać, tylko poezję współczesną, bo nikt ze znanych mi poetów nie pisał ''do tyłu'', czyli nie cofał się do starych stylów, jedynie tworzył nowe. Tutaj większość pisze jak w średniowieczu, co jest śmieszne. Fakt, że takie pisanie jest łatwe, bo nie wymaga żadnego wysiłku, ale nie da się nazwać tego poezją.Nie wiem, kto to wymyślił, ale powinno się go powiesić, albo chociaż zlinczować.
    Za uśmiech dziękuję i odwzajemniam, Pozdrawiam.
  • tribia 24.06.2017
    betti, nie, nie myślę tak. Skąd ta myśl w ogóle?!
    Co miałaś na myśli, pisząc o średniowieczu? Że te słowa śmierdzą i są natrętne, a nie tak delikatnie dają się wyczuć? :)
  • Tina12 24.06.2017
    Neurotyk
    Widzę, że sporo mnie ominęło. A moim zdaniem krytyka jest czasem lepsza niż 100 pochwał.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania