-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • ausek 08.02.2017
    Jak moje oczy się cieszą. Dodałeś kolejną część, dobrą część. Ten rozdział pokazuje jak umiejętnie rozplanowujesz fabułę. Końcowy zwrot jest świetny, to wciąga czytelnika. Pomimo dużej ilości opisów, które raczej spowalniają akcję, Ty posuwasz akcję do przodu. Pomimo znikomej znajomości tematyki poruszanej w Twoim opowiadaniu, jestem w stanie odnaleźć się w Twojej wizji bez jakiegokolwiek problemu. To dobrze, bo zyskujesz większe grono odbiorców. a o to przecież powinno chodzić autorowi - by dotrzeć do jak najszerszego grona.
    Czytało się dobrze, płynnie. Gdzieś tam umknęły Ci dwa ogonki z ''ę'' i jedyne moje skromne zastrzeżenie do końcówki tekstu, gdzie powtarza się wyraz '' widziałem'' - ale może taki był Twój zamysł... Czekam na kolejny rozdział, 5.
  • Daniel 08.02.2017
    Bardzo dziękuję za opinię. :-) Zaraz wezmę się za poprawianie błędów.
  • Niepasteryzowany 08.02.2017
    Ogólnie na plus. Bardzo dobre opisy, porównania. Całość trzyma dobry poziom. 5
  • Stern 08.02.2017
    Naprawdę fajne opowiadanie. Za całość leci piąteczka :D
  • Emi Ayo 08.02.2017
    Nie miałam za bardzo czasu, a to jest jak dla mnie bardzo długie to nie czytałam aż tak dokładnie. Mimo wszystko jest to ciekawe ;) Tylko te imiona i nazwy takie trochę dziwne, ale rozumiem to Twoje opowiadanie, więc masz prawo do wymyślania własnych nazw. Są nawet całkiem oryginalne, takie nietypowe ;) Podoba mi się oryginalność w opowiadaniach :D Z oceną się na razie wstrzymam,bo jak już mówiłam nie czytałam dokładnie, ale ogólnie jest dobrze :) Będę śledzić następne części ;)
  • Daniel 10.02.2017
    Imiona są prasłowiańskie, a co do nazw narodów występujących w tekście, to muszę się zgodzić, nie zmieniłem ich od pierwszej wersji, bo mi się nie chciało. :P Gdybym to zrobił, na pewno byłyby bardziej w stylu imion bohaterów.
  • BeerAfterShow 09.02.2017
    Świetny rozwój akcji poprzez opisy. Rzadko kto daje się na to skusić, bo łatwiej zrobić to za pomocą dialogów. Wielki plus za to. Leci 5 :)
  • Daniel 10.02.2017
    Dziękuję za pozytywne komentarze.
  • Tanaris 18.02.2017
    Opowiadanie ma potencjał, lubię taki klimat pełen walki xD Z chęcią poczytam dalej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania