Cierpliwie czekam (modlitwa)

Rozkładam ręce na krzyżu z uśmiechem,

patrzę jak gwoździe wbijają w me stopy.

Cierpliwie czekam pod błękitnym niebem,

gdy przyjdziesz w chwale królu Europy.

 

Pełen radości na życia bezdrożach,

w Bogu me serce szuka ukojenia.

Cierpliwie szukam pośród łanów zboża

w męce Chrystusa nadziei zbawienia.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • DEMONul1234 26.02.2020
    Ciekawe...tylko nie do końca rozumiem po co było "gdy przyjdziesz królu Europy"
  • indri 26.02.2020
    Jezus zapowiedział ponowne przyjście na Ziemię i Sąd Ostateczny. To jest właśnie oczekiwanie na ten dzień.
  • betti 26.02.2020
    Wproadziles patos, strasznie sztampowe.
  • indri 26.02.2020
    Zamierzam napisać modlitwę, która byłaby równie popularna jak "Boże coś Polskę" lub "Barka". To jest wprawka.

    Modlitwa wiąże się z patosem, traktuje o sprawach poważnych i ostatecznych. Obawiam się, że inna forma byłaby przyjęta z niesmakiem.
  • indri 26.02.2020
    A to jest wprawka na razie Betti. Na pewno nie zamieszczę jej w żadnej Antologii.
  • Shogun 26.02.2020
    Ciekawe, ale gdyby nie ostatni wers byłbym święcie przekonany, że przybijany do krzyża jest Chrystus. Myślę, że niezbyt jest to zaakcentowane, choć mogę się mylić.
    Pozdrawiam :).
  • indri 26.02.2020
    Dziękuję za komentarz. Ale w tym wierszu ja jestem peelem.
  • indri 26.02.2020
    Ale widzę, że napisałem niezrozumiale, popracuję jeszcze nad nim.
  • Shogun 26.02.2020
    indri rozumiem. Właśnie wyczytałem z komentarzy, że nie jest to skończony utwór. Pewnie byś to wskazał bardziej w następnych strofach.
  • indri 26.02.2020
    Shogun popracuję nad tym.
  • Shogun 26.02.2020
    indri ok ;)
  • iNick 26.02.2020
    Zasadnicze pytanie - co na to Monty Python? Przytaczam i przytaczam tego teledyska z finału Żywotu Briana https://www.youtube.com/watch?v=SJUhlRoBL8M pasuje tu jeszcze bardziej, niż jako komentarz do fotki Sensola.

    No a poza tym, to ziemia jest płaska!!!

    Admin powinien wtrzaskać kategorię "Religijne", dla wszystkich klonów Bogumiła, cudownie rozmnożonych. Amen, amen, amen.
  • indri 26.02.2020
    Dzięki za przeczytanie i merytoryczny komentarz.
  • Zaciekawiony 26.02.2020
    Patos to faktycznie. Jak dla mnie średniak - nie porywa, nie zastanawia.
  • indri 26.02.2020
    Jak napisałem wyżej to próba. Dzięki za komentarz i opinię.
  • TheRebelliousOne 26.02.2020
    Wiadomość z ostatniej chwili: bóg nie istnieje i nikomu nie pomoże. Pozdrawiam.
  • indri 26.02.2020
    Dziękuję za komentarz.
    Jezus zmartwychwstał. Prawdziwie zmartwychwstał. Niedługo kolejna rocznica. Wielkanoc.
    Pozdrawiam.
  • Szpilka 27.02.2020
    Indri, hmmmm, już pisałam o rymach, które zastosowałeś, nie będę się powtarzać. Klasyk to rzemiosło, wiersz trzeba dopieszczać, a mnie się wydaje, że Ty napiszesz i ciach na portal ?
  • indri 27.02.2020
    Masz dużo racji z tym wrzucaniem zaraz po napisaniu. Niektóre dopiero później ulepszam.
  • Autorze jeśli brałeś udział w NSzO ujawnij swój Nick obok tytułu
  • Ruszyła 06 edycja NSzO
    Temat: "Za oknem"
    Osiem dni czasu. START

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania