.

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • kalaallisut 07.10.2018
    Ja tam lubię wszystkie Twoje opowiadania z różnych beczek wyjmujesz.
  • xfhc 07.10.2018
    Bardzo mi miło :)
    Ot, lubię pisać.
  • oldakowski2013 07.10.2018
    ...nie miał by... - nie miałby (piszemy razem)
  • xfhc 07.10.2018
    Dzięki, poprawione
  • Marian 07.10.2018
    Oj! Biedbny bóg, biedny.
    Fajna miniaturka.
    Jedna uwaga: "wykonywać; samemu chętnie by zasnął.". Tu powinni być: "wykonywać; sam chętnie by zasnął."
    Pozdrawiam.
  • xfhc 07.10.2018
    Dziękuję za komentarz. Poprawione
  • Artbook 07.10.2018
    Dobre xfhc :-) Fajnie napisane i o czymś, co bliskie każdemu z nas ;-) Sen, to kluczowa sprawa, bo w sumie potrafimy przespać połowę swojego życia, ale zapewne ma to ogromne znaczenie ;-) Co do boga, to nie postrzegam aż tak daleko snu, bo traktuję tą część naszego życia za coś naturalnego, ale bardzo ważnego w naszej regeneracji i gromadzeniu niezbędnych sił na następny dzień :-)
    Pozdrawiam i czwóreczka za podjęcie ciekawego tematu ;-)
  • xfhc 13.10.2018
    Dzięki!
  • Zawodniczka 09.10.2018
    Dobry pomysł, miniatura sympatyczna, choć nie wykorzystałeś pełnego potencjału tego pomysłu, nawet biorąc pod uwagę, że to miniatura. Powodzenia!
  • xfhc 11.10.2018
    Dzięki za przeczytanie, ocenę i konstruktywną krytykę! Naprawdę pomaga.
    Jeśli mogę zapytać, jak, według Ciebie, można by lepiej wykorzystać potencjał?
    Pozdrowionka
  • Ozar 13.10.2018
    Hahhahaha dobre i sensowne. Bóg snu jest przepracowany. No to oczywiste, bo ludzi jest mnóstwo a on tylko jeden. Ale jak Bóg chyba mógłby sam coś wymysleć żeby ludzie spali a nie tylko zsyłać sen, kurdę przecież jest Bogiem . Dla mnie 5 za genialny pomysł.
  • xfhc 13.10.2018
    Dziękuję!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania