Poprzednie częściClan Fight - rozdział I "Początek"
Pokaż listęUkryj listę

Clan Fight II - rozdział II "Na dworze cara"

- "...Chociaż, co prawda, do ciebie jak do anioła nic nie przylgnie. Ba, a nuż i tam nic do ciebie nie przylgnie, więc daję ci przyzwolenie, byś się tego spodziewał..." - w tym momencie do pokoju wszedł car z dwoma żołnierzami, przerywając Rasputinowi czytanie księżniczce.

 

- Tatiana, musimy już iść. - rzekł car Mikołaj II.

- Ale tato, Grigorij jeszcze nie skończył czytania i... - chciała zaprotestować księżniczka, lecz na daremno.

 

Car, żołnierze i księżniczka wyszli z pokoju, Rasputin został sam. Jednak nie na długo. Po chwili przez ukrytą klapę w podłodze weszło do środka trzech Masonów.

 

- Poszli sobie - rzekł ulubieniec carskiej rodziny.

 

- Dobra - odparł jeden z Masonów. - Już prawie skończyliśmy. Jesteśmy bardzo blisko.

 

- Aż się nie chce wierzyć - Rasputin z zapaloną pochodnią zszedł w podziemia.

 

Czwórka Masonów szła podziemnymi korytarzami przez kilka kilometrów, aż doszli do kamiennej płyty. Rasputin przejechał po niej ręką.

 

- Rozumiem, że została tylko ta płyta? - spytał.

 

- Zgadza się. I Kamień Filozoficzny będzie nasz.

 

- Dobrze. Ja nadal będę zabawiał córeczkę cara i dbał o to, aby ruscy niczego nie wywęszyli.

 

- I raz na zawsze zniszczymy tych głupich Iluminatów. Grigorij, wracaj na górę.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Canulas 12.11.2018
    Justyna Krzemienicka wydała książeczkę o przygodach krasnala Hałabały. Tutaj bały nie ma, ale jest Ce przed ha.
  • Madżin 12.11.2018
    ???
  • Canulas 12.11.2018
    Madżin spytaj pani od polskiego, a jeśli to szkoła o tym łagodniejszym progu nauczania, ona sama niech jeszcze po kogoś pójdzie. We współpracy z gronem pedagonicznym rozpracujeta quiza.
  • Madżin 12.11.2018
    Chodzi o heca?
  • Madżin 12.11.2018
    Madżin
  • Canulas 12.11.2018
    Nope
  • Madżin 12.11.2018
    Czemu taka niska średnia? Czyżby ozar dał 1 bo pomieszałem jakieś fakty historyczne?
  • Canulas 12.11.2018
    Ja Ci dałem pełnokrwiste trzy.
  • Madżin 12.11.2018
    Przecież to w stylu assassins creed więc chyba fajne nie?
  • Canulas 12.11.2018
    Madżin, taaa, Origin pełną gębą. Tylko czekać na obiecane dlc.
  • krajew34 12.11.2018
    Madżin co niby jest tu w tym stylu? Tajne organizacje nie oznaczają od razu Asasynów, dialogi w ogóle nie pasują do potężnych masonów, czy ludzi podobnych, słownictwo pasuję bardziej do gangu.
  • Canulas 12.11.2018
    krajew34 , albo to po prostu beka. I najwłaściwiej chyba będzie tak do tego podchodzić, póki co.
  • Madżin 12.11.2018
    Canulas to nie dla beki
  • Madżin 12.11.2018
    krajew34. Takie słownictwo bo ci w kopalni to zwykłe pachołki.
  • Madżin 12.11.2018
    Madżin nie kopalni tylko w podziemiach
  • krajew34 12.11.2018
    Canulas dla mnie to poprostu papka, do której wrzucono różne znane nazwy i związano to sznurkiem, by się nie rozpadło.
  • Madżin 12.11.2018
    krajew34 powiedział koleś który czyta kaczora donalda
  • Madżin 12.11.2018
    Madżin poza tym jest tu zgodność historyczna
  • krajew34 12.11.2018
    Madżin czytam też Sienkiewicza, Ludluma i inne książki, czy to że lubię kaczora Donalda to coś złego? Napisałeś tekst z masą zbędnych enterow, czytanie twoich tekstów, to jak oglądanie widoków z jadącego pociągu, wszystko idzie szybko i mgliście, napisałeś coś na kolanie i teraz niczym dziecko pragniesz pochwał, niczym troll dopierdzielasz się do fajnego komiksu mojego dzieciństwa
  • Madżin 12.11.2018
    krajew34 ale nie ma tu błędów historycznych
  • krajew34 12.11.2018
    Sam nie wiem co sądzić o autorze, który piszę, że to na poważnie...
  • Canulas 12.11.2018
    Krajew, wiesz, co to jest Tuft?
    Tuft to taka naelektyzowana kupka kłaków, która czasem (jeśli dłużej nie sprzątasz) zalega na podłodze. Nie tylko składa się z samych kłaków, ale, by nie wprowadzać niepotrzebnego niesmaku, uznajmy, że głównie. Tuft ożywa pod jakimkolwiek ruchem. Znaczy, nie naprawdę, tylko imituje żywot. Machniesz szczotą i Tuft się tak śmiesznie rozlepia i zlepia, kiedy niesiony podmuchem wiatru, cwałuje radośnie przez pokój w kierunku (najczęściej) śmietniczki.
    Tutaj właśnie mamy doczynienia z Tuftem. Z czymś, co reaguje na ruch. Co się ruchem - w tym przypadku komentarzem - żywi.
    Wygasić Tuft można dwojako. Albo nie ruszać, albo wpierdolić do śmietnika. My już skomentowaliśmy, więc pozostaje nam tylko odpcja druga.
    I to wszystko. Teraz powinniśmy dać Tuftowi umrzeć.
    Pobiegał po pokoju radośnie i wystarczy.
  • krajew34 12.11.2018
    Canulas chyba tak zrobię, szkoda nerwów na trolla.
  • Canulas 12.11.2018
    krajew34 , on nie jest trollem, bez przesady. Coś tam sobie dzierga. Ot, nastawiony jest silnie na atencję.
  • krajew34 12.11.2018
    Moja pomyłka, choć czasami trudno odróżnić trolla od atencjusza, szczególnie w internecie
  • Madżin 12.11.2018
    krajew34 przecież moje opo są fajne a reszta userów ciągle je tylko krytykuje
  • krajew34 12.11.2018
    Madżin dla ciebie może brzmią tak, ale...prawda jest inna. Brak barwnych opisów, akcja rozgrywa się niczym podróż najszybszym pociągiem, zbitka wyrazów ot co.
  • Madżin 12.11.2018
    krajew34 nastepny rozdzial bedzie dłuższy
  • Madżin 12.11.2018
    krajew34 poza tym nie pomieszałem żadnych faktów historycznych to też ważne
  • fanthomas 12.11.2018
    a do której części assasins creed to nawiązuje? czy tak ogólnie po prostu?
  • Madżin 12.11.2018
    fanthomas ogólnie
  • Ozar 13.11.2018
    Komentarz jak do części I.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania