xxx

xxx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Margerita 11.09.2018
    biedna Clarise, ale jej się trafił małżonek ignorant, imbecyl a do tego gbur pięć
  • Kim 11.09.2018
    Dziękuję, Margerita :)) Podzielam Twoją nienawiść do Izeaka :)
  • Agnieszka Gu 11.09.2018
    Witam, zaglądnę wieczorem.... :)
  • Kim 11.09.2018
    Zapraszam :)
  • Agnieszka Gu 12.09.2018
    Witam ;)
    Zatem nadszedł ten wieczór :) Zasiadłam... czytam... ten mag ma jednak wyczucie. Zachował się raczej dobrze :) Z wyczuciem. Ładnieś to opisała, delikatnie i subtelnie :)
    Pozdrowionka :))
  • Kim 14.09.2018
    Agnieszka Gu, ślicznie dziękuję za wizytę i komentarz :) Po raz pierwszy ktoś wypowiada się pozytywnie o Izeaku pod tym rozdziałem! Fajnie że spojrzalas na jego stronę w ten sposób:)
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Karawan 11.09.2018
    Skuliła się, zaciskając z przerażenia pięści na prześcieradle - to zdanie zdecydowanie przeczy poprzedniemu. Skulić się oznacza przecie zwinąć się w kłębek. Poprzednie zdanie sugeruje, że leżą twarzą w twarz. Trzeba by dopisać, że leżeli na boku, wtedy zacznie to wszystko grać. To jedyna uwaga do przemyśleń. Całość to czysta fantastyka, bo w historii ludzkości nie było okresu w którym dziewczęta z tzw sfer nie byłyby uświadomione. Powszechnie znano życie zwierząt nie, a wszelkie dwory huczały od plotek i wymiany poglądów. Widok "pana" "używającego" służącej był równie powszechny jak wszechobecny smrodek niedomytych ale wypomadowanych ciał.
    Piątunia za pomysł uszlachetnienia Twojego świata. ;)
  • Kim 11.09.2018
    Dziękuję bardzo za poczynione uwagi :) Racja, zdanie z kuleniem się może być faktycznie mylące. Inaczej widziałam owo "kulenie się" - poprawię się. A co do braku świadomości Clarise... w istocie fantastyczne, ale to nieco zahukana kobita, która na dwór nie chodziła. To mieszczanka, myślami będąca jeszcze w swoim zamkniętym świecie. Naiwnym. W dodatku wychowywana przez rodziców niczym ptak w złotej klatce... Ot taka Clarise.
  • Pasja 11.09.2018
    Witam i tu
    W całej tej kombinacji łóżkowej "przypatrywały" i miały swój udział dwie mamusie. Jeśli chodzi o Clarise to wiadomo, że matka wprowadza córkę w pewne sprawy. Ale co do Izeaka to już wskazówki mamusi są nie na miejscu. Najśmieszniejsze jest to, że Clarise jest pewna utraty dziewidztwa. Preludium aktu... Rozebrał i ubrał bieliznę.
    Pozdrawiam serdecznie

    niuanse
    halki.Clarise...spacja
    dreszcze.— Śpij... spacja
  • Kim 11.09.2018
    Witaj, Pasjo! Masz zupełną rację - trochę wstyd, że dorosły mężczyzna słucha rad mamusi odnośnie seksu. Clarise i Izeak to bardzo dziwna i specyficzna parka :) No a sama "utrata dziewictwa"... Ha! Zostawię bez komentarza, bo Ty to już świetnie spuentowałaś. Dziękuję bardzo za wizytę i komentarz. Pozdrawiam!
  • Justyska 11.09.2018
    Witaj Kim, nareszcie jakieś łóżkowe sprawy w łóżku:) Jak dla mnie trochę zbyt drobiazgowo, ale wiem, że lubisz tak pisać.
    Mam kilka nieśmiałych wątpliwości do rozpatrzenia:

    "Po chwili to potwierdził delikatnym pocałunkiem złożonym na miękkich ustach małżonki." wydaje mi się, że małżonki można wywalić. Ogólnie wydaje mi się, że można by trochę przystrzyc pod tym względem.
    "Położył się miedzy jej nogami" - między
    "Skuliła się, zaciskając z przerażenia pięści na prześcieradle." - a tu nie do końca potrafię sobie wyobrazić jak można się skulić w takiej sytuacji, chyba, że "w sobie". No nie wiem pozostawiam do przemyślenie.

    A końcówka? Oh... no dupa wołowa z tego Izeaka:)
    Pozdrawiam!
  • Kim 11.09.2018
    Witaj, Justyska :) Dziękuję bardzo za wizytę oraz za wytknięcie błędów! Masz rację, że można obrać ten tekst ze zbędnych słów, ale jakoś marnie mi to poszło. Widzę, że sprawa z kuleniem się, jest wyłapywanya, czyli faktycznie źle ujęłam to w słowa.

    Tak, Izeak dupa wołowa :D On jest kiepski w tych sprawach. Z pewnością, gdyby istniał w szkole przedmiot "miłość i psychologia kobiet" - ten gwiazdor dostałby pałę z wykrzyknikiem XD
  • Mi tam się podobało. Wybacz ale nie zwracałem uwagi na błędy, a może po prostu ich nie było. W czasach bez internetu i wyzwolonej TV, oraz sztywnych zasadach dobrego wychowania, ciężko o uświadomienie młodych. Moim zdaniem bardzo dobrze opisałaś ich inicjację, mimo że nie do końca spełnioną.
    To, że Izeak to pierdoła saska to swoją drogą, ale może jeszcze wyjdzie na ludzi :)
    wiadomo 5 :)
  • Kim 12.09.2018
    O! Jedyny, który w niego wierzy ;D Dziękuję bardzo, Maurycy :) Pozdrawiam ciepło!
  • Elorence 18.09.2018
    Izeak jest u mnie na przegranej pozycji... Jezu, a Clarise... Dlaczego nikt jej nie uświadomił?
    Swoją drogą, dobre opisy. Było w porządku :)
    Odczuwam niedosyt, bo na początku tej całej historii, myślałam, że Izeak to ktoś, kto wie czego chce. Sprawiał takie wrażenie. I był ideałem. No, ale jak widać, rzeczywiście ideały nie istnieją...
    Oj, oj, oj.
    Czekam na kolejną część z niecierpliwością.
    Pozdrawiam, Kim :)
  • Kim 22.09.2018
    Zaskoczył nasz pewny siebie mag, co? Cieszę się, że opisy są dobre, bo w nie nieco wątpiłam. Bardzo, bardzo dziękuję za komentarz! Pozdrawiam ciepło!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania