xxx

xxx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Elorence 22.09.2018
    CO?!
    Nie ma Clarise? Nie ma Izeaka?
    Nie! Ja się nie zgadzam :(
    Izeak nie jest zły, tylko jego ojciec! Syn nie może odpowiadać za grzechy ojca...
    Pozdro, Kim!
    Dodaj szybko kolejny :D
  • Kim 23.09.2018
    Dodam najszybciej jak się da :D Pozdro, Elo :D
  • Justyska 23.09.2018
    A to ciekawa odmiana. Zapowiada zwrot wydarzeń i fajnie urwane. Jakaś tajemnica wisi w powietrzu. Czekam z niecierpliwością na kolejna część.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Kim 23.09.2018
    Dziękuję bardzo, Justyska! Również pozdrawiam serdecznie! :)
  • Karawan 23.09.2018
    Prawdę mówiąc nie pamiętam czy pan Flare występował był już wcześniej, przed relacją poślubną ( pierwsza część - C.Arouet ). To znaczy, że albo skleroza, albo postać mało ważną była. Niestety starzeję się, wzrok już nie tak jastrzębi, albo uwaga stępiona - Czepialski zdziadział!
    Pięć psze Pani i czekamy co z tego wyniknie. [Zapewne demon połączy hrabinę z Clarisse węzłem małżeńskim zmieniając jednocześnie Clarisse na Clemensa ;)) ] Pozdrawiam i przepraszam za żarcik.
  • Kim 23.09.2018
    Owy pan był kilka rozdziałów wcześniej - jest to właściciel lodowiska na którym Clarise zarezerwowała miejsca dla siebie i męża na ten właśnie dzień - 4 grudnia. Ale wierzę, że możesz nie kojarzyć nazwiska, zwłaszcza, jak rozdziały wpadają tu w takim rozstrzale czasowym.
    Jak zwykle dziękuję za komentarz i obecność pod każdym moim tekstem! Obiecuję się w końcu zrehabilitować w wolnej chwili :))
  • Margerita 23.09.2018
    Pięć cieszę się, że dodałaś następny rozdział, ale też się nie zgadzam na to, a żeby nie miało być Clarise proszę mi ją natychmiast przywrócić jej męża to tam ciul ale ona ma być, Albo zrobię strajk pozdrawiam ;(
  • Kim 23.09.2018
    Margerita, Clarise i Izeak zniknęli tylko na jedną stronę :) już w kolejnej części się pojawiają, a ta już wstawiona, więc zapraszam!
  • Pasja 25.09.2018
    Witam
    Zwrot w innym kierunku. Pan Flaredusk ma pewne plany do Lautiera. Nawet pokusił się o zaczerpnięcie wiedzy o Clarisse.
    Jak potoczy się wspólna wyprawa na lodowisko.
    Pozdrawiam
  • Kim 04.10.2018
    Dziękuję Pasjo za komentarz! Pozdrawiam! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania