xxx

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Margerita 23.09.2018
    pięć widzę, że Clarise wpadła w oko właścicielowi
  • Kim 23.09.2018
    Hehe, oj Marg, Marg ;p
  • Justyska 25.09.2018
    "Posłała mu niepewnych uśmiech " niepewny
    "Nie chce cię zniechęcić do lodowiska." chcę

    Bardzo fajna leciutka część. W sam raz na poranek przy kawie. Czuć nastrój i podoba mi się, że Izeak okazał się tu troszkę "ciapą", a Clarise specem. Znów czuć iskrę pomiędzy nimi.
    Pozdrówka Kim i miłego dnia!
  • Kim 25.09.2018
    Dziękuję, Justyska! Bardzo milo, że wpadłaś. Błędy oczywiście poprawię :)
  • Pasja 25.09.2018
    Witam
    No coś się zaczyna dziać pomiędzy Izeakiem i Clarisse. Nawet pan Flaredusk zauważył, że ich małżeństwo jest z miłości. Gorąca czekolada rozgrzała maga, aż zwrócił uwagę na białą nożkę. Czyżby dzisiejsza noc okaże się owocna?
    Bardzo ładnie opisałaś wizytę na lodowisku.
    Miłego wieczoru
  • Kim 05.10.2018
    Jeszcze raz dziękuję za odwiedziny i miłe słowo w komentarzu! Iskrzy, iskrzy, jak mówisz :)
  • Elorence 25.09.2018
    Jestem zachwycona! Bardzo ciepły, romantyczny rozdział! Uśmiechałam się cały czas i Izeak! Och, on jest oczarowany żoną! Niedługo sam nie będzie potrafił utrzymać rąk przy sobie... Co będzie miłą odmianą, mając na uwadze jego wcześniejszą oziębłość.
    Oj, Kim, nie mogę się już doczekać kolejnego rozdziału! :)
    Pozdrawiam cieplutko!
  • Kim 07.10.2018
    Elorence! Dobrze jest zobaczyć Twój entuzjazm :) Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Izeak w tym rozdziale próbuje ułagodzić wszystkich, którzy mu złorzeczyli w poprzednich ;D
  • Tjeri 05.11.2018
    Hej. Uzupełniłam braki. Czyżby niezgułowaty bohater zaskoczył? :D Dobrze się czytało.
    A gdzie dalsze części? Czekam na szersze spojrzenie w uniwersum. Ciekawa jestem jak to sobie wymyśliłaś.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania