Co czuję kiedy ..... słucham muzyki ciężkiej

Jest to dość skomplikowane.

Zaczęłam słuchać tej muzyki ok.pół roku temu.

Kiedy włączam muzykę ogółem czuję jak puls krwi przyspiesza.Każdy odgłos nawet ten najcichszy jest wtedy majestatyczny.Perkusja u mnie wywołuje uspokojenie,gitara basowa głębię a gitara elektryczna zabiera mnie w muzyczną podróż.Co do wokalu to zależy.Jeżeli słucham piosenki dość spokojnej to albo mnie coś męczy,smuci;myślę co będzie dalej ze mną.Gdy rytm jest szybki to wszystko gra albo myślę o typowych dla trash-metala rzeczach (np.śmierć,apokalipsa).Co jeszcze czuję?Czuję również tak "jakby" tekst.Co to znaczy?Ja,słucham tych piosenek co odnoszą się do mnie lub mojego otoczenia wtedy czuję że jestem np.jeźdźcem apokalipsy lub marionetką kogoś lub Boga.

Myślę że muzyka ta pomaga mnie zrozumieć .Mam aż czasem uczucie żeby czołgać się na podłodze lub "wymachiwać" włosami (trudno to określić).Nikt tego nie zrozumie jeżeli nigdy nie słuchał metalu.Ta muzyka również mnie trochę uwrażliwiła i stałam się bardziej torelacyjną (chociaż nigdy nie zrozumiem popu czy k-popu itp.)Jeszcze ostatnie słowo-to jest jak pamiętnik,każda melodia może cię opisać.To jest również styczność z"Tym drugim Światem".PAMIĘTAJ!NIE BÓJ SIĘ SŁUCHAĆ TEJ MUZYKI NIE WAŻNE ŻE NIKT TEGO NIE ZAAKCEPTUJE, WAL TO!!!!!!!!

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Taka sobie Pati 10.03.2017
    Komentować
  • Anonim 10.03.2017
    słuchać muzyki też trzeba umieć, nauczył mnie tego pewien chłopak...
    nie znam zasad tutaj panujących, ale dobrze byłoby gdyby pod tekstem był link ulubionego zespołu Autorki dla większego rozeznania w świecie trash metalowym, w latach młodości słuchałam metalu, na starość słucham swoich myśli, które można z łatwością porównąć do trash...
    ten apel jest zabawny, nie bój się słuchać TEJ muzyki, wątpię by prawdziwi fani metalu czegokolwiek się obawiali :)
    chyba, że trash metalowcy to boidupki xD
  • Taka sobie Pati 10.03.2017
    Wejdź jeszcze na opowiadanie "Green Day czyli inni"
  • Taka sobie Pati 10.03.2017
    Czytaj pod tym opowiadaniem następne komy
  • Taka sobie Pati 10.03.2017
    Po pierwsze:
    kocham Metallicę i Slayera.
    Po drugie:
    Chodziło mi o takich ludzi co chcą zacząć słuchać takiej rodzaju muzyki a boją się o reakcję głupich i pustych dziewczyn z klasy ale dzięki za kom
  • Taka sobie Pati 10.03.2017
    Dawać komy!
  • mentalista 10.03.2017
    Taka sobie Pati, wyluzuj bo Ci zaszkodzi.Jak ktoś będzie chciał to skomentuje.
  • Taka sobie Pati 10.03.2017
    No ale mi tak zależy na kom
  • detektyw prawdy 10.03.2017
    to raczej nie jest opowiadanie. to bardziej pasuje na jakis blog, albo na jakas strone z wyznaniami. ja osobiscie HM nie lubie. wole raczej klimaty blusowe,rockowe. jednak metal jest przesadzony. 1
  • Taka sobie Pati 11.03.2017
    Dla ciebie ☺
  • Ginny 11.03.2017
    CO TU SIĘ ODPIERDALA?
  • Taka sobie Pati 10.04.2017
    Ty XD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania