Co mi powiecie?

Tik-tak, tik-tak, cykał miarowo ścienny zegar, a w panującej ciszy jego tykanie rozbrzmiewało głośno, ale usypiająco.

Po tę opowieść sięgnij do Zeszytu drugiego mojej książki: Opowiadania z zakładką :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Larwa 24.12.2016
    Pierwsza piątka! :D
    Ależ duma xD
    Wesołych świąt! ^^
  • Rossy 24.12.2016
    Świetne, i taka świąteczna atmosfera tutaj nagle zapanowała... Szczęśliwych, pełnych ciepła Świąt Bożego Narodzenia! 5 ;)
  • Rossy 24.12.2016
    Świetne, i taka świąteczna atmosfera tutaj nagle zapanowała... Szczęśliwych, pełnych ciepła Świąt Bożego Narodzenia! 5 ;)
  • Lotta 24.12.2016
    Cudowne opowiadanie :) moja koteczka dzisiaj nieźle szaleje i po swojemu też już coś mówi. Ode mnie 5 i życzę wspaniałych Świąt w przytulnej atmosferze. :D
  • KarolaKorman 24.12.2016
    Dziękuję Wam pięknie i już lecę świętować :) Jeszcze raz życzę wszystkim wszystkiego najlepszego :)
  • Piri 24.12.2016
    Wesołych Świąt ;) Ciekawy tekst! :D
  • illibro 24.12.2016
    Ja Ci powiem Wesołych ŚwiĄt ;-)
  • Rasia 25.12.2016
    "Tik tak, tik tak" - złączyłabym tik-tak, tik-tak*, bo inaczej wypadałoby postawić więcej przecinków :)
    "Lubię jak masujesz mi boczki" - przecinek po "lubię"
    "Jak cię przyniosła byłeś" - po "przyniosła"
    O, ja to właśnie też zawsze tak widzę. Mój kot mówi tylko wtedy, jak nie ma mnie w domu, to jest pewne. Swoją drogą ciekawe, co by mi powytykał :D Podoba mi się tekst i ulokowanie w nim dwóch odwiecznych wrogów, jakimi są kot i pies. Ogólnie takie bardzo ciepłe, świąteczne opowiadanie. A o budowaniu chatki też pamiętam do tej pory, strasznie mi się podobało! Zostawiam Ci piątkę i życzę wesołych świąt, Karolko. Twórz dzielnie dalej :)
  • KarolaKorman 26.12.2016
    Dziękuję, Rasiu, za podpowiedzi, już poprawiłam :)
    Dziękuję też za życzenia i również przesyłam świąteczne uściski :)
  • Mieszkaniec 19.01.2017
    Urocze!
    Jak dla mnie na szóstkę! Ale skali brakuje więc klikam tylko 5:)
  • KarolaKorman 19.01.2017
    Dziękuję i cieszę się, że się spodobało :)
  • Krypton 14.07.2017
    Jesteś mistrzynią dialogów :( Chyba potrzebuję tego w swoich kryminałach :P Pozdrawiam 5 leci

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania