Poprzednie częściCo się stało?

Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Co się stało? - Nuncjusz, Fanthomas i Krajew

Robert otworzył kopniakiem drzwi mieszkania człowieka znanego jako Nuncjusz. Wzięliśmy do ręki noże i powoli szliśmy przez ciemne pokoje. Narazie nasze śledztwo do niczego istotnego nie doprowadziło i mieliśmy tylko adres Nuncjusza, który w niejasny sposób był związany ze zniknięciem Madżina.

 

W jednym z pokojów paliło się światło. Robert kopniakiem otworzył drzwi i weszliśmy do środka. Ujrzeliśmy Nuncjusza siedzącego przed komputerem i piszącego coś na opowi. Otyły mężczyzna w zielonym podkoszulku z bródką i okularami odwrócił się do nas. Uśmiechnął się. Robert wrzasnął "Padnij!" i rzucił się na mnie Fanthomas, przystawiając mi pistolet do głowy. Nuncjusz przygniótł grubym cielskiem Roberta do ziemi i zaczął torturować mojego kumpla swoją owłosioną pachą.

 

- Jesteś-śmy...od...Madżina - wydusił Robert na granicy utraty przytomności.

 

Nuncjusz i Fanthomas natychmiast nas puścili.

 

- Od Madżina? - spytał Fanthomas - Też badamy jego sprawę od około tygodnia. Nuncjusz właśnie szukał jakichś istotnych informacji na opowi.

 

- I dowiedzieliście się czegoś? - spytał Robert.

 

- Narazie to chuj, poza tym, że jego ostatnie opowiadania były jak z wora i że zniknął tydzień temu. Jednak coś przykuło naszą uwagę.

 

- Co takiego? - spytałem.

 

- Opowiadanie pod tytułem "Na ratunek 112" Madżina - odrzekł Fanthomas. - Jest to parodia komiksów o Kaczorze Donaldzie. Pod tym opowiadaniem Madżin prowadził burzliwą dyskusję z fanem tych komiksów, niejakim Krajewem. Zidentyfikowaliśmy tego Krajewa i okazało się, że to Sknerus McKwacz, najbogatszy kaczor świata. Rok temu założył partię i chciał zdobyć władzę w Kamerunie Zachodnim, aby okraść podatników i spierdolić. Na szczęście szybko został aresztowany i media o niczym się nie dowiedziały.

 

- Jednak uciekł w dniu premiery Red Dead Redemption 2 - dodał Nuncjusz.

 

- Czy to ma związek z dziwnymi opowiadaniami i zniknięciem Madżina? - spytałem.

 

- Prawdopodobnie tak.

 

- A z samobójstwem naszego współlokatora?

 

- Nie ma pewności.

 

Nuncjusz włączył telewizor, właśnie leciała "rodzinka.pl".

 

- Ej - rzekł. - Pamiętacie poszukiwania tej aktorki ze zdjęcia? Zobaczcie, chyba coś mamy!

 

C.D.N

Następne częściCo się stało? - Koniec

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • marok 04.11.2018
    Co się stało?
  • Nuncjusz 04.11.2018
    Ciele oknem wyleciało
  • Aisak 04.11.2018
    Ujrzeliśmy Nuncjusza siedzącego przed komputerem i piszącego coś na opowi. Otyły mężczyzna w zielonym podkoszulku z bródką i okularami odwrócił się do nas.


    xDDDDD
  • Aisak 04.11.2018
    Nuncjusz przygniótł grubym cielskiem Roberta do ziemi i zaczął torturować mojego kumpla swoją owłosioną pachą.



    Hahahahaha
  • Aisak 04.11.2018
    Rok temu założył partię i chciał zdobyć władzę w Kamerunie Zachodnim, aby okraść podatników i spierdolić.



    E, dobry plan xD
  • Ritha 04.11.2018
    O jacie.
  • Aisak 04.11.2018
    Całkiem zabawne.
  • Nuncjusz 04.11.2018
    Dałem pięć :)
  • Kim 04.11.2018
    XD Fragment o torturowaniu pachą mnie urzekł
  • Nuncjusz 04.11.2018
    Mogę Cię potortować pachą :)
  • Canulas 04.11.2018
    No proszę, wolno, wolno, ale ku lepszemu.
  • xfhc 04.11.2018
    Ło panie! co tu się XD
  • krajew34 04.11.2018
    Nadal nie moje klimaty, ale brzmi o wiele lepiej od poprzedniego tekstu :) Sknerus przynajmniej bogaty był
  • jolka_ka 04.11.2018
    A gdzie pytanie: i jak?
  • Crazy Pudzian 04.11.2018
    Niezłe
  • fanthomas 04.11.2018
    hehehe, dzięki za gościnny występ
  • fanthomas 04.11.2018
    A, o ten serial chodziło. Nie oglądam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania