Co widziaeś?

Widziałeś stonogę, pnącą się po schodach do góry, machającą tułowiem w rytm samby ?

Widziałeś ptaka, wirtuoza, śpiewaka ? Na płocie siedzącego, pijącego mocniej od setki kogutów,

Śpiewającego tak wzruszająco, że wszystkie jarzębiny, jabłka i czereśnie rozprysły się. Tworząc niepowtarzalną kondensacie owoców, nazywającą się kompotem, nienadającego się do konsumpcji przez mężczyzn, dzieci i kobiet. Aromat jego bił im za bardzo na głowę! A oni mieli już dość!

Widziałeś kiedyś dzwon na wieży z czystej miedzi? Błyszczący! Gdy wiatr zawiał, to on nigdy nie bił, ale robił to kiedy chciał i żadnemu człowiekowi nic nie było do tego, to był przedziwny dzwon !

Widziałeś kiedyś fryzjera, co nigdy głowy nie mył ?

Widziałeś kiedyś auto wijącego się z kilku przypadków, nietrującego i mało mównego. Przedstawiciela związków osamotnionych zbawicieli, dusz co w silnikach swą moc mieli Na przestrzeni wszystkich wydatków, to może być obraz, który tylko wielki malarz namaluje, on nie używa pieniędzy, wielkie kwoty ma w głowię, później przełoży się to na płótno Bijące kolory, mieszają ludzkie zmysły, ucieczka ze świata, dzięki temu wszystko się ziści Wystawi się to na aukcje Z dzieła zrobią akcie na giełdzie kala Lumpur, Tam zgrzyty zębów będą !

Widziałeś kiedyś nicość, co zamarza, potem się robi z niej odlewy ?

Maski, kluczyki i coś tam jeszcze...

 

Postanowiłem że dzisiaj się z wami podzielę czymś takim dziwacznym. Miałem trochę czasu, wyciągnąłem ten utwór z foldera i go skorygowałem. Tak mi się kiedyś napisał...l Jestem ciekawy waszej opinii. Pozdrawiam serdecznie:)

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Vampircia 13.12.2015
    Za dużo Monty Pythona, oj za dużo.
  • maga 13.12.2015
    Dzięki wielkie za opinie:)
  • maga 14.12.2015
    Pzdr.:)
  • patyy 13.12.2015
    Fajne, ciekawe, hm.....dziwne, serio :D ale podoba mi się inne od innych, czyli wyjątkowe :) .
  • maga 14.12.2015
    Dzięki za komentarz:)
  • maga 14.12.2015
    Pozdrawiam serdecznie;)
  • maga 14.12.2015
    Tutaj podmiotem są obrazki malowane przez malarza. Tak myśle że tak mi wyszło:)
  • Anonim 14.12.2015
    "wirtuoze" - wirtuoza
    "śpiewającego ta wzruszająco ze wszystkie jarzębiny" - że; tak

    I na tym zastopuje z błędami, bo jest ich MNÓSTWO, a mi zimno w ręce ;_;

    Zabierałem się do tego tekstu jak pies do jeża. I jestem... mile zaskoczony, pomijając, of kors, natłok ortów... Tak na dobrą sprawę, zaintrygował mnie pierwszy wers i nadał rytm temu, co dalej czytałem, mimo że dalsza część nie spełniła już moich oczekiwań w tak dużym stopniu. Ptak wirtuoz, też mi się spodobał :D Zdecydowanie ciekawsza jest pierwsza część tekstu, druga jest średnia. Za błędy 3, gdyby było bez błędów, dałbym 4.
  • maga 14.12.2015
    Walcze z błędami i się nie poddam!! Za pare miesięcy to sam Pan Miodek nie będzie miał nic do zarzucenia w moich tekstach. Obiecuje! Dzięki za opinie na temat tego tekstu. Pozdrawiam serdecznie:)
  • Ant 14.12.2015
    To się nazywa pozytywne nastawienie :) Z takiej postawy trzeba brać przykład
  • maga 14.12.2015
    Miło mi bardzo:)
  • Kazimierz 16.12.2015
    Fajne,pozdrowienia
  • maga 16.12.2015
    Dzięki;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania