Co z oczu, to z serca

Czy mogę nawoływać do zmiany prawa, by móc zabić ludzi domagających się możliwości zabijania nienarodzonych dzieci?

 

Nie, nie mogę. Takie postępowanie przybliżyłoby mnie do bycia bezwzględną bestią, nieliczącą się z prawami słabszych. Na szczęście ci ludzie mogą się bronić i nikt przy zdrowych zmysłach nie zgodziłby się na taki postulat.

 

Czy ludzie mogą nawoływać do zmiany prawa, by bez konsekwencji można było zabijać nienarodzone dzieci?

 

Nie, nie mogą, bo to przybliża ich do bycia bezwzględnymi bestiami, nieliczącymi się z najbardziej bezbronnymi istotami. Niestety, te nienarodzone dzieci, będące na progu samodzielnego życia i mające przed sobą ziemską przygodę, nie mogą się bronić i jedyną drogą do zewnętrznego światła torują im kleszcze rozrywające ich maleńkie ciała.

 

Wybaczcie za naszą ślepotę i za to, że nie widzimy w was ludzi, tylko dlatego, że jesteście ukryci w łonie matki. Wybaczcie, że nie bronimy was, tak jak już narodzone dzieci.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • wicus 02.07.2020
    Mądry tekst! Daję mu pięć gwiazdek.
  • Józef Kemilk 02.07.2020
    Dzięki
  • kigja 02.07.2020
    Powinno być
    Co z oczu , z serca
    teraz jest trochę źle.
    Jak będzie dobrze , to przeczytam.
    Pozdrawiam
  • Józef Kemilk 02.07.2020
    Masz rację, ale "to" musi być. Czasem patrzysz i nie widzisz, słuchasz i nie słyszysz:)
    To teraz zapraszam.
  • kigja 02.07.2020
    Przepraszam , umknął mi spójnik to.
  • kigja 02.07.2020
    Przeczytałam i podzielam zdanie, że to mądry i łagodny w swym postulacie tekst.
    Podoba mi się bardzo na 5.
    Pozdrawiam Cię Józef Kemilk
  • Józef Kemilk 02.07.2020
    Dzięki
  • W kilku zdaniach ująłeś sedno. 5
  • Józef Kemilk 03.07.2020
    Dzięki
  • laura123 04.07.2020
    Bronimy, jednak dobrze wiesz, kto pociąga za sznureczki, kto wykłada na ten cel dużą kasę i sieje ferment. My jedynie, w takiej sytuacji, możemy tylko odwoływać się do sumień. Kto ma, ten zatrzyma rękę kata.
  • Józef Kemilk 04.07.2020
    Masz rację, ale na świecie 40 mln aborcji rocznie wykonuje się.
  • Rafał Łoboda 04.07.2020
    Kompromis aborcyjny jest, jaki jest i powinien zostać w takim kształcie, w jakim był przez wiele lat. Jakakolwiek próba ingerencje i zmiany odchyla za bardzo w lewo lub prawo.
  • Józef Kemilk 04.07.2020
    Ale świadość, co to jest aborcja za mała
  • Tankret 20.07.2020
    Zgadzam się ten kompromis to najlepsze co udało nam się osiągnąć. Niepokoi mnie za to fakt, że o prawach kobiet najwięcej do powiedzenia mają meżczyźni którzy nawet jakby chcieli nigdy nie będą w ich sytuacji.
  • Józef Kemilk 20.07.2020
    Tankret Kompromis to jedno i też go nie chcę zmieniać. Druga rzecz to świadomość i tu trzeba [pokazywać jak się sprawy mają. I nie dotyczy to aborcji, ale także innych rzeczy.
    Dla mnie nieporozumieniem jest, że miasta walczą by nie występowały cyrki na ich obszarze, bo się męczy zwierzęta, a nie ma problemu zabijania miliardów zwierząt w celach konsumpcyjnych. Co to za dziwna postawa. Przekładając to na życie ludzkie, wolałbym być w cyrku i tam robić, co mi każą, niż być tuczonym i zabitym, by mógł mnie ktoś zjeść. Typowe pomylenie kolejności rzeczy. Jeżeli tak kochamy zwierzęta to zostańmy wegetarianami (tak jak ja), a jak już nikt nie będzie jadł mięsa (utopia i też o to nie walczę), to możemy zająć się cyrkiem.
  • Tankret 20.07.2020
    Józef Kemilk Wiesz o tym, że niewolnicy, bez względu na wiek w którym będziemy to rozpatrywać, woleli zginąć niż dalej żyć w niewoli?
  • Józef Kemilk 20.07.2020
    Tankret Niewolnik woli zginąć do czasu, aż dochodzi do jego prawdopodobnej zagłady. Wtedy zmienia zdanie. Tak na marginesie każdy z nas jest pewnego rodzaju niewolnikiem.
  • Tankret 20.07.2020
    Józef Kemilk Wiem.
  • laura123 04.07.2020
    Jest nas za dużo na Ziemi, ludzie nie zdają sobie sprawy, że w ten sposób, przyjmując tok myślenia masonerii, tak naprawdę najbardziej szkodzą sobie. A ci wykładają kasę, ogromną, żeby ogłupić ciemną masę i robią co chcą. Później tę kasę otrzymują z powrotem, bo w ich rękach są wszystkie firmy farmaceutyczne,
    Zobacz, jeszcze u nas mówi się o rodzinie, wartościach, korzeniach. Wszędzie indziej chcą to wyplenić albo już wyplenili.. To najprostsza droga do zagłady narodów. Chcieli stworzyć jedną rasę, sprowadzili uchodźców. A ci korzystając z dobrodziejstw, trzymają się swojej wiary i się rozmnażają. U nich nie ma czegoś takiego jak aborcja. Niedługo w Niemczech, Niemców nie będzie. Już teraz, co mądrzejsi, wykupują mieszkania w Polsce.
  • Józef Kemilk 04.07.2020
    Po prostu idą czasy, gdzie produktem/towarem będzie wychodowane poza ciałem dziecię idealne. A te nieidealne do utylizacji albo na części.
  • Szpilka 20.07.2020
    Sorry, ale to strasznie płytki i tendencyjny tekst. A najgorszym jest fakt, że prawa ustalają faceci, którzy te dzieci robią, zaś inni abortują, a jeszcze inni wrzeszczą o zakazie aborcji. Zakazami nic się wskóra, zakazy doprowadzają do rozkwitu podziemia aborcyjnego i bogacenia się ginekologów. Taki np. Chazan, na aborcjach się dorobił, potem się nawrócił i żałował za grzechy, ale majątku zarobionego na aborcjach biednym nie rozdał. Obrzydliwe i kołtuńskie!

    Tylko edukacja seksualna, wpajanie dziewczętom, że to one zostają z brzuchami, bo chłoptaś może podciągnąć porcięta i zniknąć. Tylko prawdziwa pomoc socjalna dla kobiet, którym się ciąża przytrafi, a nie są na nią gotowe ani mentalnie, ani materialnie.
    Paskudnym zjawiskiem w Polsce jest zabieranie dzieci nieletnim, gdy rodzice nieletniej nie chcą się wnukiem zaoopiekować.
    Dużo takich kwiatków, aż się gadać nie chce ?
  • Józef Kemilk 20.07.2020
    Dzięki za wyrażenie opinii. Płytkie i tendencyjne jest nazywanie aborcją, operacji zabicia nienarodzonego dziecka. I nie chodzi tu o religię, bo co niektóre takie kwiatki (religie) by dopuściły zabijanie dzieci nienarodzonych, a o naukę i medycynę.
    Ale cóż poradzić, jak zabitą świnię nazywa się wieprzowiną, zabitą krowę wołowiną. Dobór słów ma olbrzymi wpływ na nasz sposób bycia. I właśnie zabawa w słowa jest główną przeszkodą w zrozumieniu, czym jest życie na tej ziemi. Z czasem do pewnych rzeczy się dorasta, albo i nie. Kwestia świadomości.
    Pozdrawiam Serdecznie.
  • Szpilka 21.07.2020
    Józef Kemilk

    Aha, łatwo być dobrym, gdy to nic nie kosztuje, proponuję wszystkim oburzonym i zdruzgotanym zjawiskiem aborcji donację /tak jedną trzecią swojej pensji/ na domy samotnych matek, sierocińce, które są chronicznie niedofinansowane. Młodociane matki też potrzebują wsparcia, żeby móc sfinalizować edukację, a dzieciakowi trzeba opiekę zapewnić, nieprawdaż? W Polsce nawet nie ma takiej organizacji, która by wspierała w ten sposób. Bez sensu zatem się oszukiwać, że ludzie nie będą się seksić i poczekają z pierwszym razem do ślubu. Chuć wpisana w naturę człowieka. Koniec. Kropka.

    Właśnie, właśnie, dziś się zwierząt nie hoduje, dziś się uprawia niehumanitarny chów przemysłowy, żeby wszyscy ludzie mogli się nażreć codziennie mięsa do urzygania.

    Popatrz na te udręczone zwierzęta, smacznego życzę i też serdecznie pozdrawiam ?
  • Szpilka 21.07.2020
    https://www.facebook.com/Nie-kupuj-tr%C3%B3jek-109418409085794/
  • Józef Kemilk 21.07.2020
    Szpilka Chyba nie czytałaś co napisałem, ale spoko.
    Pozdrawiam
  • LegasowK 20.07.2020
    Ja tak z innej beczki (bo jestem tu nowa). Akapity robicie spacjami? W brudnopisie nie działa tabulator, w sumie inne narzędzia też nie.
  • Pan Buczybór 20.07.2020
    akapity robią się same
  • Józef Kemilk 20.07.2020
    Cześć nowa.
  • LegasowK 20.07.2020
    Faktycznie tak się zadziało. Dzięki za odpowiedź i przepraszam za spam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania