-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Pasja 09.11.2017
    Obraz codzienności. Przeszłość plącze się z teraźniejszością i już z przyszłością. Martwe przedmioty są w ciągłej symbiozie z nami. Coś się kończy, a coś się zaczyna. Czy biała rękawiczka zagłuszy nasze wspomnienia? Pozdrawiam serdecznie 5:)
  • KarolaKorman 09.11.2017
    bardzo ładnie to ujęłaś :) Czuło się i tak życie w tych starych przedmiotach. Może już tylko się tlące, ale jednak :) Pozdrawiam :)
  • illibro 09.11.2017
    Może odbieram to zbyt dosłownie, ale mi to wygląda na remont/sprzątanie. Poza tym świetne metafory. Nadzieja z tego tekstu bije, odbieram go optymistycznie ;)
  • Ozar 09.11.2017
    Przyznam szczerze, że jeszcze takiego opisu domu nie czytałem. Głębokie, dające do myślenia metafory.
  • Canulas 09.11.2017
    Kurde, Wielka Szu - świetne
  • Adam T 10.11.2017
    W tym właśmie tkwi fenomen Twojego pisania. Basniowość, poezja, niesamowite porównania i skojarzenia, nawet perwersja, okrucieństwo, a zaraz obok czarowanie obrazami.
    Pozostaje mi tylko chylić czoła.
    Pozdrawiam ;)
  • Dekaos Dondi 10.11.2017
    Niecodziennie opisałaś codzienność. Tylko Ty tak potrafisz. ''Sponiewierany czas snuje się posępnie'' itp.
    Szkoda tyko, że wycofujesz Swoje teksty. Nie mogę do nich wracać. Pozdrawiam - 5
  • Pan Buczybór 10.11.2017
    No, prawie proza poetycka. A co do jakości... - jakość najwyższa! Napisane bardzo dobrze, lekko i treściwie. Plus dosyć charakterystyczny styl szudraczowy. Git.
  • Szudracz 11.11.2017
    Obdarowaliście mnie tyloma pozytywnymi słowami, za które serdecznie dziękuję.:) Ma to dla mnie duże znaczenie. :) Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 11.11.2017
    Oj Ty Szudracz. Dobrze że Dałaś znać że Jesteś. Z tekstami czy bez. Pozdrawiam. Widziałem kilka Twoich zdjęć zimowych. Nie tylko umiesz pisać - ale jeszcze masz odpowiednie ukadrowanie tego co widzisz. Pozdrawiam.
  • Szudracz 11.11.2017
    Dekaos Jestem, mam ostatnio mało czasu. W temacie zdjęć, to ciągle odkrywanie czegoś nowego. :) Dzięki i tradycyjnie pozdrawiam. :)
  • Ozar 11.11.2017
    A gdzie można te zdjęcia zobaczyć Szudracz. Chętnie zerknę.
  • Szudracz 11.11.2017
    W moim profilu ''O mnie'' Jest link do mojego bloga. Zapraszam :)
  • Ozar 11.11.2017
    Oki. Kukam.
  • Ozar 11.11.2017
    Widzę. Próby? . Masz sporo fajnych fotek i mnóstwo treści do ogarnięcia...
  • Szudracz 11.11.2017
    Dzięki. :) Próby też, to cały mój dorobek od początku. :)
  • Ozar 11.11.2017
    Jest tego sporo. Poczytam, choć to trochę nie moje klimaty.
  • Szudracz 11.11.2017
    Ja bym nie czytała, nie polecam. ;)
  • Dekaos Dondi 11.11.2017
    Ale moje klimaty - tak. To są wszystko Twoje zdjęcia? Odorek..kwiatek też ? Co to jest ? Struganie wariata - fajne. Można Ciebie ''widzieć'' w każdym tekście. Na pewno poczytam - ale czas to czas, niestety. Twarz, co jej wystaje 27% - też pasuje.
  • Szudracz 11.11.2017
    Dekaos Tak, wszytko moje.:) Mam prośbę, bo już nie chcę reklamować bloga. Pisz komentarze pod zdjęciami, albo tekstami, chętnie poczytam i tam odpowiem. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania