Cotygodniowe drabble na zadany temat - Diabelskie nasienie(drabble)

Postanowiłem sobie, że na parapecie okiennym wyhoduję fasolę tyczną "Piękny Jaś". Żeby dokonać tego cudu, zakupiłem w markecie przydomowym fasolę. Taką zwykłą, do robienia fasolki po bretońsku. Osadziłem skrzynkę, nasypałem glebę spod bloku, wsadziłem kilka fasolek i podlałem obficie.

Po tygodniu, zapomniałem o całym przedsięwzięciu, pochłonięty walką o byt.

Pewnej nocy, coś/ktoś zastukał w moje okno. Mieszkam na czwartym piętrze, więc podejrzewałem jakiegoś śniętego ptaka. Podszedłem by go wypłoszyć (żeby mi się nie zesrał) i przeżyłem szok.

Zobaczyłem dżunglę! Najprawdziwszy las deszczowy z lianami, małpami i pierwotnym ludem zamieszkującym te tereny. A jeden z nich stukał włócznią w moją szybę.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Agnieszka Gu 14.04.2018
    Dobry,
    Przeczytałam. Skojarzyło mi się z jednym z odcinków o Muminkach ;)) Tam był podobny motyw, ale winny był kapelusz czarodzieja ;)) A tu?
    Pozdrowionka ;)
  • Nuncjusz 14.04.2018
    Dzięki ;)
    A tu? Fasola z Biedronki ;)
  • Szudracz 14.04.2018
    Diabelskie powinno być pikantne. :) Gdzie się podział Twój charyzmatyczny pazur?
    Zaskoczenie jest, ale kurde za spokojnie jak dla mnie.
  • Nuncjusz 14.04.2018
    No nie wiem, chyba jojczysz. Dżungla na parapecie okiennym z tabunem uzbrojonych po zęby dzikich to dla Ciebie za mało pikantne? Ech...to już nie wiem, jak Ci dogodzić :)
  • harold 14.04.2018
    Five
  • Nuncjusz 14.04.2018
    Five o'clock czas na herbatkę Haroldie
  • harold 14.04.2018
    Nuncjusz w rzeczy samej
  • Canulas 14.04.2018
    Dla mnie najlepszy ze wszystkich trzech, które czytałem (może i było więcej). A najlepszy dlatego, że puenty jest rozłożona. Nie ma takiego wysiłkowego efektu wow, który często daje odwrotny skutek, tylko zajebista podwalina pod dalszy ciąg.
    Jak se zrobić prywatne Jumanji - Część I
  • Nuncjusz 14.04.2018
    Pomysł na puentę nie był od razu, powstawał w trakcie, pewnie temu :) Ten drabel, trochę prosi się o małe rozwinięcie
  • Canulas 14.04.2018
    Temu napisałem część I
  • fanthomas 30.04.2018
    a w tym tygodniu jaki był temat drabla?
  • Nuncjusz 30.04.2018
    Goście
    napisałem w sumie, opublikowałem na tej grupie fb, ale tutaj nie, bo uznałem, że jednak chyba zbyt chujowy :)
  • fanthomas 30.04.2018
    Nuncjusz publikuj, zobaczymy
  • Nuncjusz 30.04.2018
    fanthomas no ok, ale uprzedzałem ;)
  • Ritha 17.08.2018
    „Po tygodniu, zapomniałem o całym przedsięwzięciu, pochłonięty walką o byt” :D taa, walka o byt pochłania

    Ej… :D
    Nie umiem skomentować. Ryło mi się cieszy (to chyba git).
  • Nuncjusz 17.08.2018
    Git :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania