Cotygodniowe drabble na zadany temat - Goście (drabble)

Przy wielkim poście, czekam na gości. Kości zostały rzucone, przegryzione na pół. Ustawiła się kolejka, kolejnych ciał do Zbawienia. Mnie Wielki Post nie obowiązuje, albowiem jestem upadłym aniołem i sprzeciwiłem się Woli.

Gdy już wszystko o mnie zostało powiedziane i wasze nadzieje zostały pogrzebane żywcem: zapraszam, proszę tędy, Szanownych Gości! Rozsiądźcie się wygodnie, za chwilę podane zostanie do stołu. Bez obaw, wasze ciała mnie nie interesują, zjecie się sami nawzajem.

Smacznego. Wasze ciała to chleb, wasza krew to wino, na zdrowie!

W tle słychać mocnego arta Amadeusza Mozarta. Rozkoszna to chwila. Interesują mnie tylko wasze dusze: bo tak powiedział Pan.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • fanthomas 30.04.2018
    hmmm...
  • fanthomas 30.04.2018
    Nie złe, po prostu takie inne
  • fanthomas 30.04.2018
    w kazdym razie mi się podoba, lekki dreszczyk grozy
  • Nuncjusz 30.04.2018
    No, mówiłem ;)
  • Aisak 30.04.2018
    hmmm....
  • Nuncjusz 30.04.2018
    co to za komentarze? To już lepiej przyjebać jedynką z anonima, bynajmniej wtedy konkret :)
  • Aisak 30.04.2018
    No, co? Hymkam sobie, chrumkam sobie.
    Żeby przyjebać jedynką z anonima, to trzeba mieć powód. Nic za darmo, Mocium Panie.

    Hymkam, bo trochę na odwal się.
    Tak mi się zdaje.
  • Nachszon 30.04.2018
    Nuncjusz, sprawnie napisane, ale... No właśnie ale. W żadnym calu nie jestem chrześcijaninem i symbole chrześcijańskie są mi kompletnie obce i obojętne duchowo i emocjonalnie, ale wchodzenie w rytuał czyjejś religii i wyszydzanie nie podoba mi się. Religia, preferencje seksualne, poglądy polityczne to sprawa intymna każdego człowieka i nie wolno tej intymności gwałcić. Czym innym jest krytyka działania danej społeczności nawet religijnej, a czym innym wyszydzanie rytuału, deptanie cudzej świętości. Bo tak naprawdę to nie jest brak szacunku dla świętości, ale dla człowieka. I dlatego jestem na nie.
  • Nuncjusz 30.04.2018
    Wyszydzanie? Nigdy w życiu, ale dla mnie nie ma żadnych tabu, więc w każdej sferze ludzkich i nieludzkich poczynań chcę poruszać się swobodnie.
    To nie miało na celu kpić sobie z czegikolwiek, to tylko moje interpretacje.
    Takie moje małe religie
  • Nachszon 30.04.2018
    Nuncjusz Ok, każdy ma inny próg, czy raczej kąt etycznego odczuwania. Nie osądzam Nuncjusz, jedynie przedstawiam swoje zdanie. I powtarzam, że nie bronię tutaj religijnej świętości, a jedynie człowieka. Tabu jest terenem jak każdy inny i dobrze, że przekraczasz granice, ale w jednym obszarze możesz wrzeszczeć, śmiać się, a w innym zachowasz się inaczej. Jesteś mądrym człowiekiem, więc na pewno mnie rozumiesz, chociaż wyrażam się może nie do końca jasno. Co do tekstu. Nie wszystko jest dla wszystkich, ten akurat nie dla mnie. I nie ma problemu. Pozdrawiam
  • Nuncjusz 30.04.2018
    Nachszon spoko. W sumie, nawet nie bardzo to chciałem wrzucać.
    Uważam ten tekst za kiepski, stać mnie na większą obrazoburczość i na lepsze podanie tego. A czyimiś zranionymi uczuciami, bo tak a nie inaczej zinterpretowali mój tekst, nie mam zamiaru się przejmować.
  • Canulas 30.04.2018
    Zupełnie nic nie rozumiem. Zupełnie jestem obok tego tekstu.
    Jakoś tak, oo
  • Nuncjusz 30.04.2018
    bo oscyluje w okolicy bełkotu - dlatego nie chciałem wstawiać
    Myśl jest, ale pod kupą gówna
  • Canulas 30.04.2018
    Nuncjusz, może coś jak Twin Peaks, jak nie masz zaplecza - odpadasz
  • Nuncjusz 30.04.2018
    Chyba z Aiskiem mnie trochę molestujecie :)
  • Canulas 30.04.2018
    Nuncjusz, ale za to jakie piękne to molestowanie
  • Aisak 30.04.2018
    Jest niedopracowany.
    Jakby autorowi zabrakło pomysłu, i pisał na siłę.
    Dejvidowa metoda.
    Ale zawsze można edytować, popracować, ulepszyć.

    Go Go Power Rangers!!!!
  • Nuncjusz 30.04.2018
    Nie wiem, czy mi się chce. Poza tym, musiałbym wyłonić zamysł i zrezygnować z drabbla. Fan mnie namówił, bym to wstawił, więc to zrobiłem, ale czy warto coś z tego krzesać? Nie wiem, moze kiedyś, może wcale :)
  • Aisak 30.04.2018
    Nic na siłę.
    Wiadomo.
  • betti 30.04.2018
    Krótko, zwięźle i na temat. Oszczędność słowa, którą bardzo cenię. Takie właśnie powinny być drabble.
  • Nuncjusz 30.04.2018
    Chyba już usnąłem i mam dziwny sen
  • Agnieszka Gu 30.04.2018
    Witam,
    Przystopował mnie ten twój tekścik. Niby niewinny a jednak. Cóż, jakoś nie umiem się odnieść.
    No, może poza tym, że estetycznie i zgrabnie napisany. Natomiast tematycznie... no, nie wiem, nie widzę tego.
    Pozdr
  • maciekzolnowski 08.05.2018
    "W tle słychać mocnego arta Amadeusza Mozarta". - Zabawne zdanie.
    Zresztą wszystko tutaj jest zabawnie... podane. I dobrze! Art w Twoim wydaniu jest rzeczywiście artem. Mnie się spodobało, i już.
  • Ritha 17.08.2018
    Myślę, że tego nie czaję. Ale dam 5 bo nie ma żadnej oceny. O, klyk, kto bogatemu zabroni.
  • Ritha 17.08.2018
    Najwyżej straże gwiazdkowe opowijskie mię do lochów przechwycą :(
  • Nuncjusz 17.08.2018
    To miała być gadka szatana do grzeszników, czy coś koło tego

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania