32

***

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Canulas 08.05.2018
    No tak, ogrom zastosowania "skóry". Lubię takie gierki.

    Tak ogólnie, podoba mi się, że ciągle się tym bawisz. Widać, ze samo tworzenia, zabawa słowem, przynosi CI radość.

    Lubię Twoje pisanie.
  • Aisak 08.05.2018
    Chyba o to chodzi, żeby się bawić.
    Szukać, próbować, smakować, i radować się i cieszyć i dawać i czerpać.

    Czy nie po to powstały portale literackie dla Amatorów?

    Puszenie się i spoglądanie na innych z perspektywy iglicy jest ZŁE.

    Ale na szczęście TY jesteś dobrym krytykiem i nie należysz do pustego BAKu, Can.

    Jesteś zamożnym człowiekiem, gdyż stać cię na szczerość, gdy coś jest nie bardzo.
    Nie potrzebujesz używać cierpkich wyrażeń, które pójdą autorowi w pięty.

    Lubię TWOJE lubienie.

    Dziękuję Can :)

    (Trochę się rozpisałam, przepraszam, ale musiałam).
  • Canulas 08.05.2018
    Aisak , skoro Aisella. Lubie, że lubisz.
    Jest jeszcze coś. Przez to, że piszesz w takiej manierze lekkiej radości, jak czasem pójdziesz innym torem i walniesz tekst refleksyjny czy smutny - uderzenie jest zwielokrotnione, bo rozmija się to ze zbudowanym przez Ciebie wizerunkeim. Dlatego najbardziej mi jednak siadaja Twoje teksty podnoszące jakiś problem. W morzu tej całej radości takie plamy są bezcenne.
    Noo, tera komentarz (może nie pełny), ale pełniejszy ;)
  • Aisak 08.05.2018
    Can, to znaczy, że mam smuty pisać?
    Mam kilka. Ale chyba niedużo.

    Wydaje mi się, że piszę różnie.
    Pisałam, bo teraz to normalnie ciężko mi limeryk napisać.

    Wkleję kilka smutów.
    Przy stosownej okazji.

    :)
  • Aisak 08.05.2018
    Zaraz to ten tekst jest taki refleksyjny?

    Chyba tak. Tak?
    Chyba.
    Raczej.
  • Canulas 08.05.2018
    Aisak , nie. Absolutnie. Zachowaj takie proporcje, jakie są. Tak jest idealnie. Chodziło mi o rozwinięcie dygresji, czemu Twoje refleksyjne teksty mają dla mnie spotęgowany wydźwięk.
  • Canulas 08.05.2018
    Aisak , ten jest i nie jest zarazem. Jest wielodefiniowalny dla mnie. Można się skupić na grze słowem, można na wydźwięku. Dla mnie w wymowie jest obosieczny. Co nie zmienia faktu, że ten tekst jest dla mnie podwaliną pod szerszą refleksję dotyczącą Twojej twórczości, wiec sie nią dzielę.
    Tyle.
  • Aisak 08.05.2018
    Rozumiem. Ok. Dobrze.
  • Karawan 08.05.2018
    I dobrze, bo pewnie kazałby jej słuchać psiej skóry ;) 5
  • Aisak 08.05.2018
    Słuchać psiej skóry?
    KaraVan!
    Nie znam tego określenia, mógłbyś kiedyś coś napisać o tym? Co to znaczy, i w ogóle?
    Słuchać psiej skóry...
    To o pchłach?


    Dziękuję KaraVan :)
  • Dekaos Dondi 08.05.2018
    Fajny wiersz o skórkach metaforkach. Maja babcia powtarzała→ Kto nie słucha ojca, matki, to słucha psiej skóry. Pozdrawiam.
  • Aisak 08.05.2018
    Nigdy w życiu nie słyszałam takiego powiedzenia. A nie żyję od wczoraj.
    Kurde.
    Poszukam w internetach.

    Dziękuję DD.
  • Justyska 09.05.2018
    Bardzo fajna zabawa słowami. Jestem pod wrażeniem zebrania wszystkich powiedzonek i sklejenia ich w taką sensowną całość :)
    Pozdrawiam serdecznie
  • Aisak 09.05.2018
    Eee, nie wszystkich, bo nie znałam o słuchaniu psiej skóry, ale dzięki KaraVanowi i DD już znam :)

    Dziękuję Justyska za zajrzenie :)
  • nigdy 10.05.2018
    Ohhhh takie zabawy z rymami to ja kocham i popieram
  • Aisak 10.05.2018
    :)
    :)
    :)
  • Pasja 10.05.2018
    Witaj Aisak
    Bardzo ciekawe że skórą igraszki. Skóry kiedyś były walutą i dzisiaj można powiedzieć, że też. Przekaz mocny, chociaż ironiczny. Pamiętamy słynną aferę przed laty... firmy pogrzebowe i pavulon i handel.
    Pozdrawiam
  • Aisak 10.05.2018
    pasją, Dziękuję!
    zaraz wysiadam i nie mogę pisać.
  • Pasja 10.05.2018
    Aisak co to znaczy... zaraz wysiadam i nie mogę pisać.
  • Canulas 10.05.2018
    pasja, pewnie, że zaraz wysiada i nie może pisać ;)
  • Dekaos Dondi 10.05.2018
    Aisak, masz bardzo ciekawą wizyjnie→ Avatarusienkę. Zresztą te...co były...też!
  • Aisak 10.05.2018
    DD, co to znaczy? Bo nie zrozumiałam.
    Chodzi o obrazek z Avatar?
    Jest z Instagramu.
    Uwielbiam obrazki i im kradnę.
    Tylko mnie nie zdradź, ok?
  • Aisak 10.05.2018
    :)))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania