..

.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • betti 02.04.2018
    Uważasz, że to jest wiersz?
  • Nachszon 02.04.2018
    Jak najbardziej uważam, że jest to najzebistszy wiersz na świecie i lepszego nie ma i nie będzie
  • betti 02.04.2018
    Nachszon no popatrz, a prawdziwi poeci ciągle piszą szukając tego najlepszego, bo ciągle są niezadowoleni, chociaż ich poezja rzuca na kolana. Widocznie nie mają takiego mniemania o sobie...
  • Nachszon 02.04.2018
    Cóż mogę powiedzieć, biedactwa, żal mi ich. Mnie nie rzuca na kolana ani bardzo dobra poezja ani bardzo dobra proza. Sprawiają mi przyjemność. A skoro ciągle szukają i nie znajdują to znaczy, że albo źle szukają, albo nie wiedzą co najlepsze.
  • betti 02.04.2018
    Nachszon wiedzą, dlatego ciągle próbują napisać ten najlepszy. Kto nie wie, zachwyca się byle czym.
  • Nachszon 02.04.2018
    To oni nie wiedzą. Ja wiem. Jednak klękam przed poezją. Klękam przed tym wierszem. Jest piękny, doskonały, precyzyjny, bezbłędny, cudowny, urzekający, rewelacyjny. Reszta poezji to szajs. Tylko ten wiersz jest prawdziwą poezją. O tak, klękam przed nim i go uwielbiam, podziwiam i już nie jestem w stanie podziwiać nic innego. Reszta poezji poza tym wierszem jest głupia, prostacka, mizerna, mierna. To oni zachwycają się byle czym i nawet nie wiedzą o tym. Naprawdę biedactwa.Tak, tylko ten wiersz i żaden inny powinien pozostać na świecie.
  • Szudracz 02.04.2018
    Nachszon Ach, cud nad cudy. :)
  • Nachszon 02.04.2018
    Szudracz O dzięki Ci Oświecony Człowieku za te zasłużone wyrazy uwielbienia. Jesteś tu pierwszym, który coś zrozumiał;)
  • Canulas 02.04.2018
    Nachszon - pierwszą - nie ma za co. (nie jestes pierwszy we omyłce tej)
  • Nachszon 02.04.2018
    Nachszon *Jesteś tu pierwszą, która coś zrozumiała;)
  • Nachszon 02.04.2018
    Canulas ups, kurde bo w profilu powinno przynajmniej być baba/facet:)
  • Canulas 02.04.2018
    Nachszon, dlatego mówię, Tyś nie pierwszy w pomyłce tej. Ale spox. Szu jest spoko.
  • Canulas 02.04.2018
    Pierwsze skojarzenie: teoria życia w symulacji i odnalezienie zero jedynkowego kodu w strukturach kosmosu. Podejdę o innej głowie. Teraz nie mam voltów.
  • Nachszon 02.04.2018
    Canulas, przede wszystkim to teoria literackiej swobody i... hmmm... żartu:)
  • Justyska 02.04.2018
    Cóż Jego Nieomylność :))) lepiej żeby gracz wiedział co robi. Czyli jest tak jak myślałam, że my tylko jak te marne pionki... cholera by to wziela :D
  • Nachszon 02.04.2018
    o tak, nędzny robaku, czy raczej nędzna robaczyco, podziwiaj, podziwiaj, podziwiaj to Prawdziwe Wielkie Dzieło Niezaprzeczalnego Geniuszu:)
  • Justyska 02.04.2018
    Tak też czynię i z pokory już zamilknę :)
  • Agnieszka Gu 03.04.2018
    Witam,
    O jakże słuszne i zacne są Twe refleksje na bytem i niebytem... I te metaforyczne porównanie do cyfrowego świata.
    Pozdrowionka :)
  • Nachszon 03.04.2018
    Agnieszko, zabrakło w Twoim komentarzu podziękowań za możliwość kontaktu z tak Wspaniałym Dziełem, ale wybaczam, bo kontakt z tak Bezwględnie Znakomitym Tworem może oszołomić. Patrzy na Ciebie Tajemnica, która po uważnej obserwacji wchłania w siebie ludzkie ułomności i w samej sobie dokonuje bolesnego aktu obrzezania z niedoskonałości, pozostawiając tkankę ludzkiej wrażliwości zupełnie nietkniętą:)
  • Aisak 03.04.2018
    Nie podoba mi się.
    Jeden.
  • Nachszon 04.04.2018
    bez znaczenia
  • sunutka 03.04.2018
    Gdyby nie to, że jest "ładnie" - Kryterium artystyczne "ładnie".. To.. prawie jak dzisiejszy rap. Słyszę to. Tak. Słyszę rapowane.
  • Nachszon 04.04.2018
    dzięki bardzo za muzyczny komentarz:)
  • sunutka 04.04.2018
    Jak na su-nutkę przystało, choć słowo z zupełnie innego, życiowego kontekstu stworzone.
    Ja dziękuję za pozwolenie oderwania się od codzienności.
  • Tekst no może nie jest piękny jako taki, ale nie wszystkie wiersze pisze sie aby czarowaly i uwodzily pięknymi słowami.
    Oczywiście nie mowie że ten nie uwodzi:)
    Taki przekaz tutaj jest dość prosty, bez wiary nie ma co zaczynać gry. Napisane młodzieżowym językiem, tak aby trafiał do młodych, choć nie tylko.
    „Bo bez tej wiary” w tym wersie zawęża wiarę do osoby, w osobę, która można oczywiście szeroko pojmować, gdyby go trochę skrócić do „Bez wiary” horyzont sie otwiera znacznie szerzej. Oczywiście nie nakłaniamy do zmian, to tylko moje spostrzeżenie.
    Pozdrawiam.
  • Nachszon 04.04.2018
    Dzięki śliczne Maurycy, nie spodziewałem się, że raczysz tu zajrzeć:)
  • Nachszon spodziewaj się niespodziewanego, wtedy nic Cię nie zaskoczy :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania