...

.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Jared 27.09.2016
    Dużo przecinków brakuje i występują nadprogramowe spacje. Zakończenie mi się nie podobało, a raczej jego dialogowa forma. Ostatnie dwa wersy są niepotrzebne, ale poza tym... Niezłe. Nie obrażę się, jeśli coś podobnego dodasz na bitwę :) Widzę, że z tworzeniem kreatywnego uniwersum nie będziesz miał problemów :P 4 dam tym razem.
  • Pan Buczybór 27.09.2016
    Serdeczne dzięki.
  • jurijka 27.09.2016
    Podoba mi się, masz piąteczkę ode mnie ha, ha
  • Elizabeth Lies 27.09.2016
    W sumie przeczytałam już wcześniej, ale szczerze nie chciało mi się pisać komentarza. Lenistwo, lenistwo. Ale dobra, udało mi się zmobilizować i tak oto jestem.
    Nie chce mi się wypisywać błędów. Lenistwo, lenistwo.
    Nie przepadam za sf, napisałam to już wiele razy i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Ta historia do mnie nie trafiła. Jakoś za mało było czegoś. W sumie znudziłam się, choć tekst był krótki. Ale to tylko moja opinia.
    Też trochę za mało objaśniłeś zasady rządzące tym światem, ale to się pewnie wyjaśni w kolejnych częściach.
    Nie oceniam.
  • Pan Buczybór 27.09.2016
    Bardzo dziękuję.
  • Tina12 27.09.2016
    Tylko 400 lat xD
    5
  • Upadły(D.F) 27.09.2016
    Zaraza tylko 400 lat? Dobrze że żyje się tylko 100 :) Tak jak Eli nie lubie zbytnio sf to nie wiem jaką mam ocenę dać. Mam co prawda nadzieję że zrobisz kontynuacje bo nie tam się dowiedziałem (z tekstu ) iż mamy grupe naukowców i temat może byc ciekawy jak się go rozciągnie (nie wiem jak może coś na styl Mass Effecta? ) ^^ Mimo to nie daje nic innego gdy kogoś oceniam więc pięć, zwiększam twą do pisnaia kolejnej części chęć :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania