cyt

***

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Wrotycz 21.12.2018
    Taka cisza, że nad jej kamiennym kręgiem nie zdoła przelecieć klucz dzikich ptaków.
    Klucz w podwójnym znaczeniu, bo poza ptasim jako narzędzie otwierania milczenia.

    ***
    (...) gdy

    zastygła cisza w ów

    kamiennym kręgu ( tu poprzedzający zaimek wskazujący (ów) nakazuje taki zapis wersu: kamienny krąg )


    Delikatna i sugestywna liryka.
  • Aisak 21.12.2018
    Nie spodziewałam się Takiego komentarza pod tym grafomańskim staruszkiem wierszyczkiem.
    Jestem mile zaskoczona.

    Dziękuję panie Wrotycz.
  • sensol 21.12.2018
    nie chwyta za serce
  • Aisak 21.12.2018
    Bo pan nie masz serca, panie sensol. Ot co.
    Ale
    Dziękuję za komentarz.
  • sensol 21.12.2018
    Aisak i tak trzymaj! dobry tekst :)
  • Hej:)
    A gdyby pozbyć się tej pierwszej "ciszy" , może zaczynając może np od trzech kropek?
    Ale tak czy siak mi się podoba.
  • Aisak 22.12.2018
    Hellou Marczello :)

    Bardzo cieszę się, że zajrzałeś z nowym spojrzeniem i myślą.
    Często bywa tak, że czyta sie milion razy, patrzy sie w to samo miejsce, a niczego sie nie dostrzega.
    Należę do takich inteligentnych inaczej, którym trzeba paluszkiem wskazać, bo za chiny ludowe nie dostrzegą niczego.
    Nawet nie wiedziałam, że dwa razy napisałam słowo cisza :-/

    Dziękuję bardzo :)
  • Canulas 22.12.2018
    O treści się nie wypowiem, bo jakoś tak, nie wiem co mógłbym. Zastanawia mnie jednak gracja. Ja, jeśli chcę coś zrobić około-rymowego, to najdalej pierwszy wers z trzecim umiem (w sensie - krzyżowo). Jak się robi kompozycj odleglejsze? Się jakoś o tym myśli, żeto się tak później fajnie łączy? Pytam jako laik kompletny. Se trzeba coś obliczać czy co?
  • Aisak 22.12.2018
    Musisz zapytać Wielkich Poetów, Canió.
    W moim odczuciu robi się samo, ale Oni będą wiedzieli. Oni się znają, ja nie.

    Dziękuję Canió :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania