czarna wołga

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Canulas 10.03.2019
    Twoje teksty, nawet te krótsze, wydają się dłuższe. Bardzo dużo upychasz. Często zmieniasz odbiorczy kadr. Przeskakujesz od myśli do myśli. Tniesz zdania na plastry. Coś się dzieje.
    Zawszem na tak.
  • jagodolas 11.03.2019
    Bo czasami dochodzi do głosu zamiłowanie do rymu, hiphopu i wychodzi takie coś właśnie. Dzięki za wpad i koment :)
  • Light 11.03.2019
    W tym tekście jakbym widziała Floriana i jego pęd :D Trudno mi rozkodować czasem, ale doceniam mnogość określeń i łączenie ich w niebywale zdania :o
  • jagodolas 11.03.2019
    Dzięki Cocacolo za wpad :)
  • Wrotycz 11.03.2019
    Pisanie odwrócone, w tym znaczeniu, że najpierw masz wypunktowane emocje i do nich dopiero niedbale doklejasz materialny konkret sytuacyjny, i doprawdy jakim cudem tworzą fabułę? Talent i jeszcze raz talent.
    Oryginalność.
    Styl nie do podrobienia. Wszystko pulsuje, drga, dziwne, że litery nie wyskakują z linii:)
  • jagodolas 11.03.2019
    Wroczyt sękju, dzięki :)
  • Lamb 13.03.2019
    Styl nie do podrobienia, uwielbiam Cię i wyczekuję każdego tekstu.
    Ale na ten chyba za głupiutka ja. Jakkolwiek pokłony dla zniewalającego stylu, tak - niewiele zrozumiałam.
  • jagodolas 13.03.2019
    To je o lasce co się puszcza z chłopami i ktora wcale nie jest złem wcielonym. I o społeczności co chce jej wymierzyć i wymierza "sprawiedliwego" buta. Dzięks Lamb za słowa te, to zawsze miło jest na srcu :)
  • Lamb 13.03.2019
    Wiedząc jaki jest rzon opowieści - podejdę jeszcze raz. Zresztą czytać Ciebie to przyjemność, talencie wielki.
  • Lamb 13.03.2019
    *trzon
  • jagodolas 13.03.2019
    Ale Panowie, jaki wielki talent? jestem sobie robak ci ja zwykły. Ukłony Lamb.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania