Czarne kruki.

Czarne kruki.

 

 

Stara wiedźma całuje mnie w czoło i w prezencie daruje mi skrzydła.

Mogę stać się ptakiem przez jeden dzień cały .

Szybuję coraz wyżej i wyżej dotykając szczyt moich możliwości.

Otaczam to wzrokiem i widzę, jak wszystko tam w dole maleje .

Pozbywam się myśli, a ciało boleści.

Jestem ptakiem wolności i Królem milczącej piękności.

Dziś niosę nadzieję dla ludu naszego i wiarę dla dziadków .

 

Nagle skrzydła wypełniają się ogniem i każą mi wracać .

Spoglądam w dół i widzę płonące świątynie, kościoły, maczety.

Czarne kruki siedzące na tronach, kraczą złowrogo Księgi Umarłych, Koranu i Toru.

Stare wrony i niewinne matki oplatają bombami Pisma Starego Testamentu.

Panuje nienawiść i unicestwienie .

Muslim nienawidzi Żyda, a Chrześcijanin Muslima.

Wszystko zamienia się w popiół zatracenia.

 

Nawet Słońce spala się z rozpaczy i wstydu.

Nikt już nie pamięta :” kto pierwszy rzucił kamieniem “.

Dlatego też padnijcie buddyści, hinduiści, judaiści,

prawosławni, katolicy, protestańci, islamiści, taiści,

szyitowie, sunnitowie, alavitowie i ateiści ... na kolana.

Proście o litość i łaskę, bijąc się w piersi błagajcie o przebaczenie .

Bo tylko miłość da nam zadośćuczynienie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Rasia 26.11.2015
    Przed kropkami nie dajemy spacji :)
    "Królem milczącej piękności." - to nie błąd, tylko moje pytanie. Czy "Król" umyślnie napisany jest z dużej litery, jako taka wyższość czy to przypadek? :)
    "nadzieję dla ludu naszego i wiarę dla dziadków" - tu znowu moje pytanie. Dla dziadków jako starszego pokolenia czy miało być dla dziatek, jako dzieci? Wybacz moje wątpliwości, ale wolałabym nie osądzać z góry.
    "kościoły, maczety." - meczety*
    "Księgi Umarłych, Koranu i Toru." - Tory*
    "pamięta :” kto pierwszy rzucił kamieniem “." - bez spacji przed cudzysłowem i za. Dwukropek przy "pamięta" i spacja ;)
    Bardzo podoba mi się tematyka tekstu. Niewiele osób ją tutaj pomimo wszystko porusza, a religia jest ważną wartością, więc jak najbardziej za to duży plus. Zwłaszcza za przesłanie, które w dzisiejszych czasach wielu posłało w zapomnienie. Troszkę błędów technicznych było, ale urzekł mnie ten tekst więc zostawiam 4,5 czyli 5 :)
  • Constantin 26.11.2015
    Rasiu, jeżeli chodzi o Króla to jest ten moment, w którym naprawdę czujesz się kimś wielkim i nikt i nic, nie jest ci wstanie stanąć na przeszkodzie...."nadzieją dla ludu naszego i wiarę dla dziadków"-no, no chodzi mi o te młodsze pokolenie oczywiście i ..masz rację jest to cytat albo z Mickiewicza, albo Słowackiego, albo nie pamiętam.Jakoś tak mi się spontanicznie napisało..Dziękuję i poprawię błędy,a...następne cytaty będę brała w cudzysłów.Pozdrawiam.
  • Rasia 26.11.2015
    Jasne, tylko zapytałam :) Cieszę się, że jednak dobrze wszystko zrozumiałam i z chęcią zerknę, jeśli napiszesz coś nowego, pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania