Poprzednie częściCzarne wspomnienia Lili Rozdział 1

Czarne Wspomnienie Lili Rozdział 8 (... i znowu praca )

Przez całe ostatnie trzy miesiące co dwa dni pracowałam nad poznawaniem nowego

środowiska i panowania nad swoim darem. Ćwiczenia pomogły mi w kontrolowanie nie przewidzianych przemiana w wilkołaka. Potrafiłam już to kontrolować .

Nawet Dr. Szpaner pozwolił na spotkanie byłam już gotowa kiedy w okolicy pojawiło się nowe dziecko które przejawia siły nadprzyrodzone w tej chwili nie jest możliwe wyjście na powierzchnię a tym bardziej wizyta w domu .

Musze znów odłożyć moją wizytę w domu wiąże się to z powiadomieniem mamy o tym że nie mogę jej odwiedzić .

 

(list do mamy …)

 

Droga mamo

 

Niestety nie jest możliwe nasze spotkanie znów muszę je przełożyć .

W okolicy pojawiło się nowe dziecko które ma takie same siły jak ja i na razie nie ma możliwości opuszczenia laboratorium dopóki nowy nie opanuje sowiej siły .

Bardzo za wami tęsknie wy na pewno też bardzo chcę przyspieszyć ten czas i spotkać się z wami pozdrów babcie Kim i Nika.

Mam także wiadomość od Dr. Szpanera ma prośbę do was aby kiedy dojdzie do naszego spotkania. Prosi was o usunięcie zbyt dużej ilości zwierząt mogą mnie rozpraszać bo nie chcemy aby coś się wam stało i żeby nie było problemów z powodu mojej przemiany w wilkołaka .

 

Kocham was Lili.

 

Mama odpisała na mój list następnego dnia nie potrafiła ukryć tego że jest bardzo zdenerwowana z powodu kolejnego odłożenia naszego spotkania . Napisała też do doktora Szpanera .

 

Szanowny Panie Dr. Szpaneże

 

Witam piszę do pana ten list bo chciałabym się dowiedzieć co mogłabym zrobić

by nie narażać was i nas a przede wszystkim Lili . Co mogłabym zrobić by pomóc w spotkaniu z moją córeczką jedno już wiem na pewno usuniemy nasze zwierzęta w okolicy gdzie się spotkamy . Mam nadzieję że w końcu dojdzie do naszego spotkania . Liki powiedziała mi o tym że pojawił się nowe dziecko to oznaczałoby że jest ich coraz więcej czyli byłaby możliwość powrotu Lili do domu rodzinnego.

 

Ana mama Lili

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania