Czas

Na polnym kamieniu.

W słonecznym cieniu.

Usiadł zmęczony biegiem czas.

I chcąc sobie odpocząć.

Postanowił zatrzymać świat.

A że sam był jak księżyc.

Pośród wschodu słońca.

Zaczął rozmyślać.

Czy kiedyś nadejdzie.

Jego życia kres.

Bo jak odchodzi w zapomnienie.

Stary już rok.

To tylko po to by ktoś za nim przyjść mógł.

Ale w tej chwili odezwał się Bóg.

Nie po to cię stworzyłem by byś wolny od trwóg.

Ale poto byś ludziom też tak jak teraz pomuc mógł.

I otworzył wtedy oczy czas.

Obudził trwający w bezruchu świat.

Wstał z kanienia.

Pozwolił nocy przyjść.

A kamień na którym usiadł na pół dzieli glob.

Bo gdzieś jest jeszcze dzień.

A gdzieś już jest mrok.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Tajemnicza... 26.03.2016
    Nie umiem zrozumieć tego :
    - Nie po to Cię stworzyłem by byś wolny od trwóg - jakiegoś słowa mi tu brakuje.. Może lepiej tak "Nie po to Cię stworzyłem żebyś był wolny od trwóg." Chyba, że ja źle zrozumiałam. Tekst ogólnie daje do myślenia, lekko się czyta.
    " Bo gdzieś jest jeszcze dzień.
    A gdzieś już jest mrok. " - To mi zostanie w pamięci. Nie patrzę już na powtórzenie, bardzo mi się ten wers podobał. Ode mnie 4. Powodzenia..
  • Tina12 26.03.2016
    Dzięki
  • ArgentumMortem 26.03.2016
    Ciekawy wiersz, treść jest dobra, jednakże moim zdaniem powinnaś nie stawiać kropek na końcu każdego wersu, tylko w niektórych miejscach przecinki. Zauważyłam też kilka błędów ortograficznych czy literówki, dlatego to jest do poprawy. Jeśli trochę popracujesz, będzie bardzo dobrze! Na razie ode mnie 3 i pisz dalej!
  • Tina 12 26.03.2016
    poto - po to
    pomuc - pomóc
    kanienia - kamienia
    Nonono-rozwijasz się, też myślę o Bogu w sposób oczywisty. Szkoda, że nie ma go w zasięgu ręki. Prawdopodobnie kiedyś się pokazał i dostał wpierdol. No to teraz - taki unikalny wypłoch. Pzdr.
  • Tina12 26.03.2016
    Przepraszam za niektóre komentarze ktoś włamał mi się na moje konta. Więc niktóre rzeczy jeśli kogoś obrażają to serdecznie za nie przepraszam.
  • Billie 28.03.2016
    Bardzo dobry pomysł, świetnie to wszystko poskładane; tylko błędy... Musisz je poprawić. Treść jednak mnie urzekła, dlatego dam 4 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania