...

.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Shogun 17.02.2020
    Bardzo interesujące spojrzenie na zjawisko czasu. Prawda, ludzi zajmują się głupotami, niszczą siebie samych zamiast sobie pomagać, choć trochę dłużej zwyciężać z czasem, a sam czas tylko płynie i wie, że dorwie wszystkich. Dość smutny tekst. Nie znalazłem w nim nadziei, ale cóż tak to rzeczywiście jest. Czas nie ma dla nikogo litości, a jak widać my o tym zapomnieliśmy. Dobry tekst, skłaniający do przemyśleń.
    Pozdrawiam :).
  • ania_marzycielka 17.02.2020
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie:) Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 17.02.2020
    Aniu_marzycielko→Lubię takie teksty przemyśleniowe czytać. Wiele ciekawych spostrzeżeń zawarłaś. Dobrze się czytało:)
    Istnieje też psychologia czasu. Jak się spieszymy→mija za szybko, jak czekamy→za wolno. A płynie równo. Ale odczucia inne
    A może czas jest→''nieruchomą zjeżdżalnią'' po której to my się ''ślizgamy''?
    Dopiero na końcu ''wszystkiego'' czas zniknie, bo nie będzie miało co przemijać.
    Ale myśląc dalej→jest nadzieja....:)
  • ania_marzycielka 17.02.2020
    Dziękuję za komentarz i swoje przemyślenia, pozdrawiam:)
  • befana_di_campi 18.02.2020
    Rozprawka wyjątkowo oczywista ;)
  • Bożena Joanna 18.02.2020
    Ładnie i ciekawie!
  • ania_marzycielka 18.02.2020
    Dziękuję, pozdrawiam :)
  • sisi55 18.02.2020
    ludzie jego zabawkami wciąż wirującymi w tym tornadzie ludzkiego życia — Nie brzmi to za dobrze jak w zdaniu jest ,,ludzie" i ,,ludzkie" jednocześnie, to drugie niepotrzebne. Podchodzę do drzwi. Słyszę jak ktoś wchodzi po schodach. Boję się. Odchodzę od drzwi, zaraz będzie na górze. — za szybko powtórzyłaś słowo ,,drzwi". Tekst refleksyjny. Podoba mi się.
  • ania_marzycielka 18.02.2020
    Dziękuję za komentarz i wyłapanie błędów, pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania