.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Tina12 28.07.2016
    Wzruszył mnie ten wiersz. Za piękną treść i za wzruszenie.
    5. Bo jajgorsza rzecz to stać na uboczu.
  • Tina12 28.07.2016
    Ups najgorsza.
  • Rasia 28.07.2016
    Dziękuję bardzo, cieszę się, że mogłam nim wywołać u Ciebie mocniejsze emocje :)
  • Billie 28.07.2016
    Piękny... Przywiało wspomnienia z dzieciństwa. Czuć taką tęsknotę... Ale trochę zaczęłam rozkminiać też :) Dlaczego podmiot nie spróbował ciasteczka, a teraz tego żałuje... :) Zostawiam 5 i naprawdę cudny ten wiersz.
  • Rasia 28.07.2016
    Ciasteczko jest poniekąd tylko metaforą, ale może dlatego, że po prostu nie mógł? Pytanie tylko, czemu nie mógł :) Ode mnie taka mała podpowiedź, choć wiadomo, nie ma złych interpretacji :) Cieszę się, że ten wiersz podziałał na Ciebie w taki sposób, dziękuję.
  • Billie 28.07.2016
    Rasia, dziękuję za podpowiedź ;) podumam sobie jeszcze ;)
  • Rasia 28.07.2016
    Dziękuję za anonimową piątkę :)
  • Pan Buczybór 28.07.2016
    Piękny wiersz.5
  • Rasia 28.07.2016
    Dziękuję bardzo za miłe słowa i pierwsze odwiedziny :)
  • Puszek_Okruszek 28.07.2016
    Smaczny wiersz ;) Zaintrygowało mnie to, dlaczego ciastko nie mogło zostać podzielone parzyście? Mile wyglądający również graficznie :D
  • Rasia 28.07.2016
    A dziękuję bardzo, kocie w butach :) Wiesz, nie sądziłam, że ktokolwiek zada takie pytanie :D Tutaj bardziej chodzi o aluzję, czym owo ciastko i grupa dzieci, która się nim dzieliła, jest. To mogłaby być teoretycznie każda liczba, która ma na celu pokazanie tych osób jako grupy. A nieparzysta - no właśnie, czemu nie można podzielić tego na jeszcze jeden kawałek, choć zdaje się to łatwe? To już pole do własnej interpretacji :)
  • Puszek_Okruszek 28.07.2016
    Rasia Czyżby to ciasteczko wyglądało i pachniało pięknie, lecz wewnątrz było zatrute? Jak fałszywa przyjaźń? Ten wątek tak zręcznie wpleciony mnie zafascynował. Ja jako kot w butach lubię ciasteczka z mleczkiem :D
  • Rasia 28.07.2016
    Hehe :)) W ciasteczku jednak nie szukałabym podstępu. Jeśli Ci zależy na jego rozgryzieniu, to skupiłabym się na przedostatniej strofie. Taka mała podpowiedź :)
  • Puszek_Okruszek 28.07.2016
    Rasia Ciężkie 'ciastko' do zgryzienia:) Wcześniejszą myśl oparłem na tym, że jak można tak postąpić, a później to wspominać przy tej osobie z radością. ,,Bo przecież po co w nim słodycz'', skoro i tak jest słodkie;)
  • Rasia 28.07.2016
    Puszek_Okruszek To może ja Cię zachęcę do przeczytania tej wymiany zdań z Alexą poniżej, to Ci powinno troszkę sytuację nakreślić :)
  • Puszek_Okruszek 28.07.2016
    Rasia Zdejmuję kapelusz i kłaniam się w pas:) Czego nie napiszesz, zamieniasz w złoto xD
  • Rasia 28.07.2016
    To bardzo miłe, ale bez przesady :) Lepiej idzie mi proza niż wiersze. Liryka nigdy nie wychodzi mi idealnie :) Mimo to dziękuję, że tak uważasz.
  • Alexa 28.07.2016
    Rasiu, przepiękny wiersz. Głęboki, emocjonalny. Nie jestem dobra w interpretowaniu wierszy, jednakże po przeczytaniu nasunęła mi się myśl, że ciastko może symbolizować miłość rodziecielską, której podmiot liryczny nie doświadczył z jakieś przyczyny. Teraz osoba mówiąca obserwuje swoje dzieci i widzi, jakie to szczęście mieć przy sobie prawdziwych rodziców.. Zostawiam 5 :)
  • Rasia 28.07.2016
    Bardzo duży kawałek odgadłaś. A dziecko bez miłości rodzicielskiej jakie może mieć dzieciństwo? Raczej gorzkie i pozbawione tego "ciastka", które wszystkie inne dzieci wokół dostały, a które symbolizuje wszystkie słodycze tego okresu. Mimo wszystko wpadłaś na dobry trop, tylko troszkę Cię jeszcze nakierowałam :D Dziękuję Ci za takie miłe słowa :)
  • Alexa 28.07.2016
    Cieszę się, że trafiłam na właściwy trop :D Dodam jeszcze, że urzekło mnie dzielenie ciastka jako miłości rodziecielkiej pomiędzy dzieci, aby nikomu jej nie zabrakło. Świetna koncepcja, czekam na kolejne Twoje wiersze :)
  • Bardzo mi się podoba, zwłaszcza to nieoczekiwane przejście z obrazu sielskich i wesołych wspomnień dzieciństwa ,do zawartej w nich samotności... wzruszające i autentyczne, 5 ;)
  • Rasia 28.07.2016
    Dziękuję za miłe słowa :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania