Poprzednie częściCzego się boisz?

Czego się boisz - fragment pamiętnika zabójcy -

Obudził się w mroku... - część tekstu była zamazana -

Szarpał łańcuchami przypiętymi do ciała... - następne kilka linijek było zakryte przez plamy atramentu wtarte w zżółciają kartkę - głuche echo jęków i lamentów roznosiło się po tajemniczym pomieszczeniu. Mężczyzna czuł zapach krwi, nie należącej jednak do niego, lecz do mnie. Czujnie obserwowałem jego ruchy i poczynania. Krwawiła mu noga i najwidoczniej oczy przyzwyczaiły się już do ciemności, gdyż mnue zobaczył.

Wspólnie siedzieliśmy w bajorze krwi i ludzkich flaków, lecz wiedziałem, że jest to najprzyjemniejsza rzecz jaką tutaj zastaniemy. I musimy to cierpienie przejść razem, współpracując.

Mężczyzna ów jeszcze nie wie, że siedzi w tym bagnie razem ze swoim zabójcą. Tym, który ma prawo okazać mu litość.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Tati 17.02.2016
    Ciekawie ;) czekam niecierpliwie na rozwinięcie ^_^
  • Karo 17.02.2016
    Rozwinięciem będzie 6 rozdział czego się boisz?
  • Karo 17.02.2016
    Hahahahha Ano znów mnie znalazł :D
  • Nazareth 25.02.2016
    Przeczytałem wszystkie części i jak narazie pojawiło się w twoim tekście więcej pytań niż odpowiedzi. To komplement, wyszedł ci mroczny kryminał z szantażowanym oprawcą w roli głównej. Interesująca koncepcja, napewno będę śledził dalsze części jak tylko się pokażą.
  • Karo 25.02.2016
    Dziękuję ;)
  • dobre :D
  • Karo 07.03.2016
    Dzięki ;)
  • Elizabeth Lies 13.03.2016
    Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy.
  • Karo 13.03.2016
    dziękuję ;) choć pojawi się dopiero za kilka dni...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania