Czegoś mi brak

Chyba czegoś mi brakuje. Może kiedyś mi to wyrwano, a może sam to upuściłem? Gdzieś teraz leży, porzucone, zaginione. Od paru lat, chyba trzech, szukam tego i szukam, ale znaleźć nie mogę. Nie byłoby dnia gdybym o tym nie myślał. W każdej sekundzie czuję, że jestem niepełny. Jest mi z tym źle, cholernie źle. Czasem wmawiam sobie, że jest dobrze. Wtedy się uśmiechnę, nawet zażartuje, ale w końcu to wraca. Wszystko co dobre wpada do jakiejś dziury, do tej pustki po tym. Chyba chciałem by ktoś mi to dał, znalazł za mnie i sprawił, że będę cały, nie zepsuty jak dziś. Czy to pomogło? Oczywiście, że nie, wręcz przeciwnie. Za każdym razem brakowało co raz większej części. Jakby rozbierano mnie kawałek po kawałku, bezwzględnie, bo na to pozwoliłem. Teraz jestem w takim miejscu, że nie wiem co zrobić, po prostu nie wiem. Czuję, że czegoś mi brakuje, że jestem zepsuty. Tylko nie mam pojęcia jak to zmienić. Co jeżeli tak będzie zawsze? Wtedy pewnego dnia powiem dosyć, po prostu umrę. Nie heroicznie, lecz jak tchórz. Bo jakie może być moje życie skoro mi tego brak? Puste, a zarazem pełne smutku. Napisałem tysiąc tekstów. Prawie każdy o tym samym. O emocjach, które czuję. O tym jebanym smutku, który jest codziennością. Moja ostatnia wizja, przeraża mnie fakt, że była piękna, to ja na kolanach z wbitym ostrzem, a z ust spływała krew. Nie wiem dlaczego, ale to nie była śmierć, to była ulga. Brakuje mi tego czegoś. Cholernie brakuje. Chyba nie potrafię bez tego żyć. Każdego dnia ubywa mi jeden kawałek. Tylko jak wiele ich jeszcze mam? Chyba zbyt mało.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • refluks 20.04.2018
    Nie ma człowieka na tej planecie, któremu czegoś by nie brakowało.
    pomijając stan materialny - każdemu na świecie potrzebna jest miłość i bycie potrzebnym.
  • D4wid 20.04.2018
    Brakuje mi tego czegoś, nie wiem co to może być, ale kurde, skoro czuję tego brak od trzech lat, może więcej. Chciałbym znać odpowiedź.
  • Ozar 20.04.2018
    D4wid chyba wiem o co ci chodzi. Ja też mam coś takiego, co powoduje, że nie jestem spełniony. Ktoś kiedyś napisał "Jeśli Pan Bóg chce kogoś ukarać, to daje mu "wielkie ego i słaby charakter" U mnie tak jest, choć moje ego już dawno umarło zabite przez prozę życia. Ale mogę zrozumieć kogoś takiego jak Ty, który szuka, błądzi i czeka na coś, czego i tak nie dostanie od życia. Ja tak mam od lat i kufa ciężko z tym żyć, więc ci nie zazdroszczę. Wychodzi na to, że bogowie nie są sprawiedliwi, a raczej złośliwi do bólu. Jak napisał poeta "Zemsta jest rozkoszą bogów" i kufa miał rację niestety. 5 + za bliski mi klimat
  • D4wid 21.04.2018
    Jedyne pocieszenie jest takie, że trafiłem tym tekstem i nie tylko ja tak czuję.
  • Elorence 20.04.2018
    "Co jeżeli tak będzie zawsze? Wtedy pewnego dnia powiem dosyć, po prostu umrę." - ładne, ładne.

    Przez całe swoje życie czułam (i dalej czuję), że czegoś mi brakuje. Ciężko mi to "coś" zidentyfikować. Radość jest tylko chwilowa, a potem wpadam z powrotem do studni, z której nie umiem się wydostać przez następny tydzień. I tak w kółko.
    Pozornie, szczęśliwy ze mnie człowiek.

    Pozdrawiam :)
  • D4wid 21.04.2018
    Czyli każdemu brakuje tego czegoś. Przynajmniej w tym nie jesteśmy samotni.
  • Something 20.04.2018
    Znowu rozmyślasz i drążysz ten sam temat. Zastanów się nad tym głębiej.
  • D4wid 20.04.2018
    Jestem tego świadomy i powiem więcej, takich tekstów napiszę jeszcze parę
  • Anonim 20.04.2018
    Bardzo mi się podoba ten tekst, ten przekaz i ten sposób artykułowania myśli...
    Całość ma coś z poważnego rozmyślania nad sensem życia, filozofii i "gmerania" w swoim wnętrzu do najgłębszych pokładów jestestwa, aby odnaleźć odpowiedź na ważne pytania...
    Poruszyłeś ważne, jeśli nie najważniejsze akcenty i elementy naszego życia, bardzo to cenię i czekam na więcej, jeśli chodzi o Twoje rozważania.
    Pozdrawiam, piąteczka z plusem :-)
  • Anonim 21.04.2018
    "Cyba zbyt mało" - popraw, proszę, na Chyba ;-)
  • D4wid 21.04.2018
    Artbook Już poprawiłem.

    Takich rozważań będzie dużo więcej, będą one trochę egoistyczne, oparte na tym co czuję.
  • rysielow 22.04.2018
    Bardzo życiowe.
  • D4wid 22.04.2018
    Tak bardzo jak tylko może być 20 latek.
  • rysielow 23.04.2018
    D4wid ciekawi mnie czego Ci brak
  • D4wid 24.04.2018
    rysielow Wydaje mi sie, żę talentu

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania