Pokaż listęUkryj listę

Czekolada nie pomogła blogerom na egzotycznej wyspie

Śniło się mi to naprawdę i to dziś. Chciałem o tym napisać już z rana, ale zastanawiałem się, czy warto. Jednak zadecydowałem, że warto! Otóż śniło mi się, że po przeczytaniu ostatnim razem wielu tekstów na opowi.pl doszedłem do wniosku, że są one smutne. Postanowiłem zaprosić owych autorów na egzotyczną wyspę, aby ich rozweselić cieleśnie i duchowo. Ową wyspę znalazłem szybko na mapie i udałem się tam w celu nawiązania kontaktu z tubylcami. Przygotowałem na niej namioty, stoły, krzesła, instrumenty muzyczne i obfite jedzenie z wieloma owocami cytrusowymi. Kandydaci do wyjazdu na wyspę otrzymali zwrot kosztów podróży i kieszonkowe. Prawie wszyscy zaproszeni się wstawili i po jakimś czasie rozpoczęliśmy biesiadę. Jednak mimo obfitości jedzenia, dobrej muzyki i pogody wśród uczestników zapanował smutek. Nie pozostało mi nic innego jak skorzystać z porady gospodarzy wyspy. Doradzili mi zastosowanie środka rozweselającego zwanego w ich języku "krakakit". Składał się on z czekolady, gumy guari, wyciągu aloesu i jakiegoś składnika pochodzenia morskiego (zapewne zmielona muszla). Zdecydowałem się podać tę mieszankę w połączeniu z jedzeniem i czekałem na skutek. Goście dalej byli smutni. Podwoiłem porcję i znowu im podałem, lecz nie było żadnego dobrego skutku, a smutek się pogłębiał. Wpadłem w rozpacz, bo ani egzotyczna wyspa, ani dobre jedzenie i muzyka oraz obecność życzliwych tubylców w niczym nie pomogła tym smutnym blogerom. Widząc ten przerażający smutek, poruszony beznadziejnością sytuacji zerwałem się z łóżka na równe nogi, a skutkiem tego jest ten tekst jako protest przeciwko beznadziejności smutku.

.

Postscriptum

Zdaję sobie sprawę z niskiego i naiwnego poziomu tego tekstu, ale podkreślam, że i tak szczęściem jest, że cokolwiek zapamiętałem po tym sennym wstrząsie!

Następne częściCzekolada to rasistowski produkt

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Kocwiaczek 29.03.2020
    Może czekolada miała za mało kakao ? :D
  • Matt Custor 29.03.2020
    Możliwe to!
  • Kocwiaczek 29.03.2020
    Matt Custor swija drogą nie znam nikogo kto nie lubi czekolady. Jest jak kremówki. Wszyyyyscu lubią kremówki ;D
  • Matt Custor 29.03.2020
    Kremówki to sprawa poważa!
  • Piotrek P. 1988 29.03.2020
    Ciekawy sen i historia, 5, pozdrawiam :-)
  • Matt Custor 29.03.2020
    Pozdrawiam!
    MC

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania