-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • JamCi 19.01.2020
    Hahahhahah Faaajneee... Wygląda trochę jak parodia parodii tekstów TB. Końcówka trochę za prosta, ale całość zabawna i ciekawa.
  • Anonim 19.01.2020
    JamCi,
    dzięki.
    Zapisałem się na internetowy kurs pisarski i zadanie polegało na tym, aby przerobić jakiś znany motyw, zmieniając jeden aspekt. Ciut podobny tekst, ale zupełnie do niczego, napisałem na początku mojej kariery pisarskiej, a teraz wykorzystałem pomysł z wykorzystaniem wilka do zabójstwa, dodałem Martyniuka i wyszło, co wyszło. Oczywiście całość napisałem od nowa, bo tamto nie miało chyba jednego dobrego zdania.
    A co to jest TB?
    Fakt, że końcówkę mógłbym pociągnąć, ale jakoś nie chciało mi się, bo to nie moja "bajka" taki temat.

    Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
  • JamCi 19.01.2020
    Antoni Grycuk Tomka B.
  • Pasja 19.01.2020
    Ciekawe połączenie bajki z teraźniejszością. Mówiący wilk, dziewczynka, babcia i Martyniuk. Obok też Hans Kloss i śledztwo. Pomieszanie zabawne. W pierwotnej bajce babcia ożywa tutaj nie. I to chyba jest smutne.
    Poruszasz wiele aspektów w tym kryminale. Młodość, miłość, porzucenie i upodobania.
    Przecież babcia żyła w rezerwacie... mocny akcent starości.

    Fajny kryminał z przymrużeniem oka.
    Pozdrawiam
  • Anonim 19.01.2020
    Pasjo,
    jak już pisałem, takie tekst skleciłem naprędce wczoraj.
    Czy to, że babcia nie ożywa, jest smutne? Według mnie, bo całość nie jest dla dzieci i jest napisane właśnie z przymrużeniem oka. A rezerwat jakoś sam mi tak się wpasował.

    Dzięki za słowa.
    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 19.01.2020
    Antoniuszu→No to coś dla mnie:))→Pokręcone dialogowo i treściowo i pewne zwroty takie fajne.
    Lubię tego typu teksty. Jedynie co bym zmienił, to na→ Czerwona Kapturka:) →Pozdrawiam:)→* * * * *
  • Anonim 19.01.2020
    Dekoś,
    tutaj należą się Tobie podziękowania, bo to właśnie z Ciebie wziąłem przykład, pisząc takie, a nie inne dialogi :)
    Dzięki za wizytę i słowa.

    Pozdrawiam.
  • Shogun 19.01.2020
    Naprawdę udane przekształcenie z przymrużeniem oka znanej wszystkim bajki. Co tu dużo mówić, bardzo mi się podoba ta wersja :).
  • Anonim 19.01.2020
    Dzięki, Shogunie.
    Tak miało być: trochę z przymrużeniem oka, ciut śmiesznie i o drobinę kryminalnie.
    Fajnie, że Ci się podobało.

    Pozdrawiam.
  • cos_ci_opowiem 19.01.2020
    Mi się bardzo podoba, jeszcze ten Martyniuk w tle... :D
  • Anonim 19.01.2020
    Dzięki, skomplikowany nicku ;)
    Fajnie, że Ci się podobało.
    A wiesz, jak się nazywa lęk przed discopolo? - Zenofobia :)

    Pozdrawiam.
  • Enchanteuse 20.01.2020
    Bardzo sympatyczne. Zdecydowanie najlepsze, co u Ciebie czytałam.
  • Anonim 20.01.2020
    Dzięki, Ench.
    To prawda, że takie do uśmiechnięcia się, bez zbędnej głębi, na długo nie pozostanie w głowie, w sam raz.
    Dzięki za wizytę.

    Pozdrawiam.
  • Szpilka 20.01.2020
    Brawo za pomysł! ?
  • Anonim 20.01.2020
    Szpilko,
    dziękuję za słowa.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania