-

 

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • konfiguracja 12.05.2019
    Klasyka grafomanii. Oczadzenie wiarą bycia poetą i stąd zaśmiecanie portalu popłuczynami po literaturze. Naście banalnych tekścików publikowanych w ciągu doby. Jedynka.
  • yanko wojownik 12.05.2019
    konfiguracja, Klasyka zarozumialstwa, wywindowane, ego poparte świstkami, ja borę świstki, robię skręta, daję smurfom - wypalają - brak efektu - nie ma szczęścia - coś źle skonfigurowano.
  • yanko wojownik 12.05.2019
    *borę - biorę.
  • A. Hope.S 12.05.2019
    knfiguraca w twoim kom. widoczny jest brak nie umiejetność zrozumienia tekstu nadawcy. :)
    Pozdrawiam.
  • Cofftee 12.05.2019
    A mi się spodobało. Prostymi słowami ale z treścią, nad którą warto przystanąć :-) Bardzo cenię sobie te dwa aspekty poezji.
    Myślimy - potrafimy robić to w sposób abstrakcyjny jako jedyne istoty na ziemi - i jak to wykorzystujemy? Cóż. Nie zawsze tak, jak powołanie do owej "boskości" by potencjalnie nakazywało.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • yanko wojownik 12.05.2019
    Dziekuję:) Jakby to... - zgadzam się z opinią bez wątpienia...

    Pozdra!
  • Bogumił 12.05.2019
    Yanko, wiersz metafizyczny z elementami ontologii. Masz ode mnie piątkę.
  • yanko wojownik 13.05.2019
    Dziękuję, nie wiedziałem, że ten wiersz aż tak ma...
  • Gnomi18 13.05.2019
    Dziwny, ale coś ma w sobie haha ;) Dla mnie mocne 3
  • yanko wojownik 13.05.2019
    Dziękuję, właściwie to nawet nie wiedziałem, że może coś mieć, ale to miło, że daje się to dostrzegać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania