Czułość

Jakiś czas temu zadano mi pytanie. Czym jest czułość? Odpowiedź wydaje się prosta, ale gdy tylko otwieramy usta, następuje cisza, a nie długa, pewna wypowiedź. Dlaczego? Czułość jest jak delikatne zaklęcie. Obecne, ale jednak nieuchwytne. Gdy tylko chcesz ją pochwycić, rozlatuje się na miliony perłowych drobin, by w następnej chwili zmienić się w coś zupełnie innego. Ten skrawek niezwykłości jest jak złota nuta, muskająca pięciolinię życia. Chcesz ją usłyszeć w swojej melodii, próbujesz ją zagrać, ale czy ci się udaje? Odpowiedź znasz tylko ty! Czułość to dotyk czegoś nadzwyczajnego, czegoś ulotnego, to dotyk samego Boga. Wyobraź sobie, że stoisz na mrozie z bliską osobą i nagle chwytacie się za skostniałe dłonie. Po chwili pojawia się ciepło. Ledwie wyczuwalne, ale nabierające mocy. To Bóg nachyla się, by chuchnąć na waszą skórę, po czym zostawia was, naznaczonych czułością i odchodzi z uśmiechem czającym się w kącikach ust.

 

Czym dla mnie jest czułość? Czułość to pocałunek każdego ranka, muśnięcie ust każdego wieczora. Czułość to gwałtowne porwanie w ramiona, by zawirować z radości. Czułość to niespodziewane wyznania miłości, przygarnięcie do siebie, by czuć ciepło ukochanego ciała. Czułość to szepty do późnej nocy, delikatne przeczesanie włosów, pocałunek w szyję. Czułość to wspólne posiłki, wspólne kąpiele, ukradkowe uśmiechy, błyszczące spojrzenia. Czułość to nie jest konkretne uczucie… To nie jest stan umysłu… To jest blask piękna, który opuszkami swojego cudu dotyka naszych dusz.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Neurotyk 10.02.2016
    A ja myślałem zawsze, że ciepło drugiej osoby to jej krążenie, a tu taka niespodzianka :) 5
  • KarolaKorman 10.02.2016
    Chris lubi nam zdradzić jakąś tajemnicę i to jest fajne, 5 :)
  • Rasia 10.02.2016
    "Ten skrawek niezwykłości jest jak złota nuta, muskająca pięciolinię życia" - bez przecinka
    "po czym zostawia was, naznaczonych czułością" - bez przecinka
    Ojejku, no i znowu jestem zachwycona :D Tekst jest po prostu uroczy. Chciałoby się powiedzieć, że piękna ta definicja, ale definicja kojarzy mi się jedynie z czymś suchym i słownikowym. Tutaj mamy raczej barwny opis namalowany słowami i uczuciami. Bardzo mi się podoba, zostawiam 5 :)
  • Chris 11.02.2016
    Dziękuję Wam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania