Czy to jest głupota?

Całokształt badań wskazuję na rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna. Mocną stroną uczennicy jest uczenie się wzrokowo - ruchowe w zakresie motoryki małej w tym grafomotoryki oraz orientacja wyobraźnia i wizualizacjia przestrzenna (wynik przeciętny). Najsłabiej rozwinięte są trwałość pamięci werbalnej rozumienie norm i zasad społecznych zdolności do spostrzegania szczegółów oraz przewidywaniu konsekwencji zdarzenia początkowego. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wynik bardzo niskie. Podobnie rozwinięte są synteza danych spostrzeżeniowych (ujmiwanie relacji część całość) rozumowanie arytmetyczne oraz pamięć słuchowa krótkoterminowa. Rozwój ponizej przeciętnej przyjmuje zdolności językowe (werbalizowanie definiowanie) oraz zdolność do klasyfikowania (abstachowanie uogólnianie porównywanie)

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Zahinisu 20.10.2019
    Czekam na dalszą część. Intrygujący opis. :)
  • Gwiazdeczka5667 26.10.2019
    Wiem
  • Lakion 20.10.2019
    O czym to? Sorki, ale bardziej brzmi to jak jakaś przeintelektualizowana diagnoza niż opowiadanie.
  • Gwiazdeczka5667 26.10.2019
    Wzór opinii z ppp
  • JamCi 20.10.2019
    Trochę pseudopsychologizowanie. Sprecyzuj myśl, cel. I wtedy wyraź.
  • JamCi 20.10.2019
    Do czego zmierzasz?
  • Gwiazdeczka5667 26.10.2019
    Do tego żeby się dowiedzieć czy to głupota
  • JamCi 26.10.2019
    Gwiazdeczka5667 nie, to nie głupota. Ale tekst literacki musi coś poruszać, do czegoś zmierzać, zadawać pytania. Ewentualnie prowokować. Warto przemyśleć o co Ci chodzi i wtedy sprecyzować w wyrazie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania