.

tekst w remoncie :)

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Dekaos Dondi 17.10.2017
    W moim odczuciu - piękny kawałek. Cóż dodać więcej. Pozdrawiam.*****
  • Dzięki :)
  • Dekaos Dondi 18.10.2017
    P.S. Poprawiłem - Smak - Wersja - 2. Chciałem zachować rytm na końcu.
  • Zajrzę tam
  • Gregor 18.10.2017
    Taki słabiutki. Nie wiadomo o czym czy o kim. Nie napracowałeś się krytyku od siedmiu boleści.
  • Dzięki Gregor za szczerość.
  • Ramzes 18.10.2017
    Mam mieszane uczucia, dwa ostatnie wersy bardzo mi bliskie ale cała reszta jakoś nie pasuje mi. Może zmień formę, albo pomyśl nie nad wprowadzeniem dialogu do wiersza,tylko monologu. Bez oceny. Pozdrawiam :)
  • Dzięki Ramzes, wezmę pod uwagę twoje sugestie. Pozdrawiam
  • Raccoon 18.10.2017
    ohh cóż za ułuda
  • Anonim 19.10.2017
    Dobry temat wiersza :-) Ma potencjał, ale spróbowałbym na Twoim miejscu wzbogacić ten utwór o więcej...słów, może dwie, trzy zwrotki, na zasadzie wstępu wzbudzjącego ciekawość, rozwinięcia myśli i zaskakującego zakończenia :-) Zastanowiłbym się również nad interpunkcją, szczególnie nad znakami zapytania: czy używać ich w tak krótkim wierszu, szczególnie w tytule jaki zastosowałeś. Nie wiem czy nie brzmi zbyt pretensjonalnie. Treść dobra. Przemyślałbym formę. Pozdrawiam :-)
  • Dzięki Artbook za bardzo wnoszący i ubogacający komentarz. To, no nawijamy go „wierszem” powstało przy „produkcji” czegoś większego. To jakby meteor zapowiadający upadek asteroidy:) ale rady które tu dostaje od ciebie i nie tylko sa bardzo cenne, moze cos powstanie jeszcze z tego fajnego. Choć mam mały sentyment do niego nawet w takiej formie jak jest:) dzięki za komentarz :)
  • Anonim 19.10.2017
    Spoko, gramy w tej samej drużynie ;-) Ja też często potrzebuje rad i takiego spojrzenia na świeżo, z boku na dany utwór. Szukam nowych środków wyrazu, jakiegoś rozwoju, nowych kierunków i w ogóle, więc jakiś tam obiektywizm każdemu z nas jest potrzebny :-) Powodzenia !
  • Artbook dokładnie tak, Pozdro :)
  • riggs 21.10.2017
    jak w remoncie?
  • riggs 21.10.2017
    a ja to co? na maila proszę
  • riggs 21.10.2017
    bo dostaniesz 1 :))))
  • Musiałeś dostrzec tę krope :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania