D

Uginam się pod ciężarem złych myśli. Demon na literę D nie ustępuje.

Staram się walczyć lecz nie potrafię. Moje siły zniknęły.

Łzy bezsilności spływają po zakrwawionej twarzy. Tego jest zbyt wiele.

 

Staję samotnie przeciwko legionowi. Jak mogę się z nimi równać?

Mój świat powoli zasypia. Słońce gaśnie w ten ostatni dzień.

Chciałbym wypowiedzieć końcowe słowa lecz usta mam wypełnione krwią. Zaginiony w życiu.

 

Błędy, które wypaliły blizny w moim umyśle. Podnoszę głowę i biegnę naprzód.

Zabijam prawie cały legion. Pozostał tylko demon D.

Mieczem przebijam jego brzuch. On spogląda na mnie i zaczyna się śmiać.

 

Zaczyna padać deszcz, a ciemność ogarniać świat. Demon wyciąga swoje szpony i chwyta moją duszę.

Ogromny ból odczuwa. Widzę ją!

Ona wychodzi z mojego serca. Tracę cały tlen.

 

Moja dusza w szponach demona. Zostałem rzucony na ziemię.

Leże pusty, spoglądając w gwiazdy. Siadam i widzę demona, który pożera moją duszę.

Zaczynam krzyczeć, lecz tylko krew wydobywa się z moich ust. Upadam i zamykam swe oczy.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • elenawest 12.11.2015
    hmmm, no tekst zmuszający do niejakiej refleksji. Piękny. Że tak zapytam, ten demon D, to jesteś ty, czy ja to po prostu źle odczytuję?
  • D4wid 12.11.2015
    To nie ja :P Tylko coś co mnie dręczy
  • elenawest 12.11.2015
    D4wid rozumiem :) ale twoje teksty zaczynają już być coraz bardziej optymistyczne, wiec chyba jest lepiej, prawda? podniosłeś się chyba już trochę?
  • D4wid 12.11.2015
    elenawest Nie jestem pewien
  • elenawest 12.11.2015
    D4wid spoko :) ale ja tam wierzę, że będzie dobrze :) jesteś młody, silny, na pewno sobie poradzisz :D nie z takich dramatów ludzie wychodzili obronna ręką, więc i w twoim przypadku będzie tak samo :D czyż nie/ ;)
  • Hosseni 12.11.2015
    Może, skoro "to coś" cię dręczy, to powinienneś spróbować napisać coś bardziej wyzwalającego? xd
  • elenawest 12.11.2015
    Jego wiersze i tak są już bardziej optymistyczne ;) robi postępy, a to jest ważne :D
  • Hosseni 12.11.2015
    elenawest Masz rację :) Właśnie przeczytałam poprzedni. Te smutne też są oki
  • elenawest 12.11.2015
    Hosseni są ok. Niektóre są wręcz piękne, ale zdecydowanie lepiej wyglądają te najnowsze, bowiem z nich zaczyna przebijać optymizm :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania