Poprzednie częściDaily Terribles 1

Daily Terribles 67

U nas w sklepie w lodówce z energetykami zagnieździły się dzisiaj kurczaki, zbiegłe z pobliskich ferm. Dotkliwie podziobały czterech kierowników sklepu, burmistrza i pana Stacha, który ponoć na kurach zna się jak mało kto. Jego podziobały najbardziej, bo to właśnie pan Stach został przez wszystkich oddelegowany do załatwienia sprawy z kurczakami, polubownie.

Kurczaki nie dawały się wynieść, na próby przemieszczenia lodówki reagowały szatańskimi dźwiękami, aż proboszczowi z kościoła naprzeciwko zamknięta w szafce monstrancja podskoczyła i urwała zawiasy w drzwiczkach. Dopiero na prośbę miejscowej blond-seksbomby kuraki przeniosły się na dział mięsny, gdzie wprowadziły rządy na miarę N'dranghety. Tam teraz dzieci z papierosami w ustach i palcami na spustach maszynówek patrolują ladę nabiału i dział pieczywa, nic sobie nie robiąc z polityki firmy, kierowników i klientów w coraz dłuższych kolejkach.

 

Największym poszkodowanym w tej sprawie oczywiście znowu jestem ja, gdyż musiałem gołymi rękami sprzątać lodówkę, inhalując się ptasim gównem. Tyle dobrego, że mogłem zacząć po tym, gdy już kierownicy przestali się dookoła plątać z rękami w kieszeniach firmowych polarów i rozeszli się do domów.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • jolka_ka 15.07.2019
    Chyba brak czasu u Ciebie, bo krótkie te wpisy. :)
  • Okropny 15.07.2019
    *na pewno
  • jolka_ka 16.07.2019
    ☺️
  • Neurotyk 15.07.2019
    Zabawna miniaturka. Przekrój społeczeństwa i krzywym zwierciadle.
  • Neurotyk 15.07.2019
    w krzywym
  • Neurotyk 15.07.2019
    Ocena 5
  • Okropny 16.07.2019
    Thx, Neuro ☺️
  • Canulas 16.07.2019
    "Tam teraz dzieci z papierosami w ustach i palcami na spustach maszynówek patrolują ladę nabiału i dział pieczywa, nic sobie nie robiąc z polityki firmy, kierowników i klientów w coraz dłuższych kolejkach." - noo, skurweeesynn. Ech. Ładne to. Ogólnie całe ładne. Bez kawy nic więcej nie umiem sklecić, więc se dośpiewaj garść suerlatyw.
    Bardzo fajne.
  • Okropny 16.07.2019
    Oszczędzasz na kawie teraz? ;)
    Dośpiewałem se trochę, thanks man
  • Canulas 16.07.2019
    Okropny, nie oszczędza, ale nie mogę pić trzech, bo to wyjdzie 21 łyżeczek. Serce się wkurwi i złoży wypowiedzenie
  • pkropka 16.07.2019
    Witaj po raz pierwszy :)
    Krótkie, ale treściwe i obrazowe. I o dziwo dosyć życiowe.
  • Okropny 16.07.2019
    aż spytam dlaczego "o dziwo"? :)
  • pkropka 17.07.2019
    Z pierwszego zerknięcia myślałam, że będzie totalna abstrakcja. Ale nie była aż tak oderwana od rzeczywistości ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania