Poprzednie częściDalej bez powrotu

Dalej bez powrotu 3

Jest czwarty  września. Nie wiem jakim cudem ale mama dowiedziała się o kartkówce z anielskiego, więc musiałem iść do szkoły. Coś tam pamiętam z lekcji ale to naprawdę niewiele...

Trzeba wstać wziąść prysznic, ubrać się, zjeść śniadanie i do szkoły.

*** Po pryszniu

Dziś ubieram się w koszulkę z nadrukiem jelenia, rurki oraz moje pierwsze markowe buty (NIKE AIR FORCE). Jestem strasznie podekscytowany. Nie mogę doczekać się reakcji kolegów.

*** Śniadanie

Co by tu zjeść na śniadanie

Hmmm... Dawno nie jadłem

jogurtu z musli i malinkami.

Dobra w sumie co mi szkodzi zjem.

*** Teraz trzeba się spakować

Na całe moje szczęście dziś kończę strasznie wcześnie

          Plan lekcji

I 8:00-8:45 J.Polski

II 8:50-9:35 Matematyka

III 9:45-10:20 Angielski

IV 10:30-11:15 Muzyka

V 11:25-12:10 Technika

Teraz wziąć plecak i spakować potrzebne mi książki na dzień dzisiejszy.

*** Po spakowani się

Zostało mi trochę czasu wszystko co chciałem zrobić zrobiłem jest dopiero 7:20 a do szkoły mam 10 minut.

Więc powtórzę sobie Angielski na dzisiejszą kartkówkę. Może to mi coś da. Mam nadzieję, że tak, proszę o trójkę

*** W szkole 

Lekcje jak lekcje mijają normalnie, kartkówka z angielskiego nawet łatwa. Bynajmniej mam takie przeczucie... Teraz czekać aż Pani to sprawdzić. Najgorszy jednak jest dreszcz emocji kiedy nauczyciel oddaje pracę spowrotem ocenioną, Jak ja tego nienawidzę. Ale w sumie to i tak lepsze od tego, że cała klasa musi wiedzieć jakim jesteś idiotą bo nauczyciel postanawia przeczytać na głos oceny, a Ty dostajesz jedynkę...

*** Po lekcjach

Jak mówiłem dziś kończę wcześnie. Nie wiem czy  jutro pójdę do szkoły ale pewnie tak. Dziś jest dla mnie dzień odpoczynku. Może zaplanuję weekend z rodzicami. Mam kieszonkowe i tak rodzice nic mi nie pozwalają, ani telefonu, mp4, roweru.

Stwierdzili telefon jak Ci się zepsuje kupimy Ci nowy narazie masz sprawny ( co z tego skoro chce smartfona) mp4 po co Ci muzyke masz w telefonie, nadal nie rozumieją że ten telefon to cegła na której nic nie da się robić... A na rower jesteś za mały...

W sumie dobry pomysł

Weekend

Pójdziemy do kina na "Legion Samobójców" wiem że mama chciała na to iść ale nie ma z kim. Potem pójdziemy do najlepszej restauracji w mieście którą moi rodzice uwielbiają. A potem może kupię im jakieś drobne upominki

Dobra to teraz pora lecieć na miasto i wszystko załatwić i czekać na weekend

*** W mieście

Jestem już na miejscu kino a obok niego najlepsza restauracja najpierw idę zarezerwować stolik a potem kupię bilety do kina.

*** Po rezerwacji i kupnie biletów

Teraz jadę do pobliskiej galerii w której kupię rodzicą upominki

*** W galerii

Dotarłem już na miejsce

Teraz trzeba zacząć poszukiwania upominków dla rodziców

Ale piękna sukienka i to ostatnia sztuka i na dodatek rozmiar mamy. Wiem że mamie podobała się podobna. Mam nadzieję że ta też się jej spodoba. Dobra biorę ją 40 zł za sukienkę to nie aż tak dużo. Teraz tylko znaleźć coś dla taty i trzeba zwijać się do domu bo rodzice się pokapują a tego bym nie chciał. Po kilku minutach znalazłem idealny zegarek dla mojego taty teraz tylko czekać na reakcję rodziców.

*** Po powrocie do domu

Jestem już w domu teraz tylko znaleźć odpowiednie miejsce na schowanie dobra jest znalazłem idealne miejsce rodzice napewno ich tu nie znajdą. Modlić się aby jutro nie iść i aby rodzice tego nie znaleźli...

*** piąty września

Jest piąty września, dzień dzisiejszy okazał się dla mnie wolnym. Odwołali mi zajęcia.

*** Śniadanie

Dziś jem na śniadanie płatki z mlekiem potem wezmę dłuższą kąpiel, od dawna o niej marzę. A na sam koniec będę dalej myślał jak wypełnić weekend z rodzicami

*** Po kąpieli oraz śniadaniu

Jest 12. Czekam na weekend z niecierpliwością. Nawet zostawiłem pieniądze na jedzenia. Mijają godzjny za godzinami a ja nie mogę znaleźć sobie zajęcia. Myślę o tym co będzie jutro.

Nastał wieczór jest godzina 20. Idę zjeść kolację i spać co tu by zjeść może masło orzechowe? W sumie dawno nie jadłem.

Dobra teraz idę spać.

Dobranoc

Następne częściDalej bez powrotu 4

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Arisu 20.01.2017
    Moim zdaniem to opowiadanie przeszło bardziej na pamiętnik czy dziennik - ma taką formę. Ciekawią mnie jednak dalsze losy głównego bohatera i mi to jakoś szczególnie nie przeszkadza. Czekam na 4 część.
  • honciabiedroncia 22.01.2017
    Mam plany aby tak jeszcze z pare rozdzialow poprowadzic wlasnie w sposob pamietnika potem pewnie bedzie normalnie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania