„Dalsze losy Dominiki”

„Pewnie znacie Dominikę z poprzedniego opowiadania opowiem wam dalszą historię jej życia”

Dominika dawniej zbuntowana i burzliwa nastolatka teraz piękna, mądra i dorosła kobieta. Po skończeniu liceum zdała maturę i zaczęła studia na kierunku psychoterapeutycznym .Wiedziała , że to odpowiedni wybór ,ponieważ chciałaby pracować osobami uzależnionym i jest w stanie pomóc takim ludziom po tym co przeszła. Podczas wykładów na studiach poznała pewnego młodego i przystojnego mężczyznę po kilku godzinnej rozmowie bardzo się polubili. Zaczęli się spotykać on zaprosił ją do kawiarni , gdzie odbyli poważną rozmowę o życiu okazało się, że wiele ich łączy ,ponieważ mieli podobny problem z narkotykami. Dobrze im się rozmawiało świetnie się rozumieli po kilku miesiącach znajomości zostali parą. Byli w sobie bardzo zakochani. Po roku chodzenia ze sobą Michał poprosił Dominikę o rękę bez żadnego namysłu zgodziła się wiedziała, że to mężczyzna jej życia. Rodzice Dominiki też byli bardzo szczęśliwi, że życie ich córki zaczęło się powoli układać. Po skończeniu studiów pobrali się był to najszczęśliwszy dzień ich życia. Byli zgodnym małżeństwem bardzo się kochali obydwoje pracowali w ośrodku uzależnień byli świetnymi terapeutami .Po roku małżeństwa Dominika zaszła w ciąże po dziewięciu miesiącach urodziła zdrową córeczkę dali jej na imię Maja. Byli dobrymi i szczęśliwymi zamieszkali w Warszawie. Gdy Maja podrosła i stała się nastolatką postanowili opowiedzieć jej historię ich życia , gdy byli w jej wieku. Maja była bardzo mądrą dziewczynom i zrozumiała dlaczego rodzice tak jej pilnują i się troszczą.

Oto tak zakończyła się historia Dominiki z zbuntowanej nastolatki stała się dobrym, pomocny i uczciwym człowiekiem a przede wszystkim opowiedzianą,kochającom matką i szczęśliwą żoną.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • elenawest 06.10.2015
    Tekst bardzo średni, głównie z powodu wielkiej ilości błędów:
    1. Spację stawiamy po znaku interpunkcyjnym a nigdy przed.

    2. "Wiedziała , że to odpowiedni wybór ,ponieważ chciałaby pracować osobami uzależnionym i jest w stanie pomóc takim ludziom po tym co przeszła." - powinno być "Wiedziała, że to odpowiedni wybór, ponieważ chciałaby pracować z osobami uzależnionym i jest w stanie pomóc takim ludziom po tym co przeszła."

    3. "Podczas wykładów na studiach poznała pewnego młodego i przystojnego mężczyznę po kilku godzinnej rozmowie bardzo się polubili." - poprawniej będzie tak: "Podczas wykładów na studiach, poznała pewnego młodego i przystojnego mężczyznę. Po kilkugodzinnej rozmowie, bardzo się polubili."

    4. "Zaczęli się spotykać on zaprosił ją do kawiarni , gdzie odbyli poważną rozmowę o życiu okazało się, że wiele ich łączy ,ponieważ mieli podobny problem z narkotykami." - poprawnie : "Zaczęli się spotykać, zaprosił ją do kawiarni, gdzie odbyli poważną rozmowę o życiu. Okazało się bowiem, jak wiele ich łączy. Oboje mieli problem z narkotykami."

    5. "Po roku chodzenia ze sobą Michał poprosił Dominikę o rękę bez żadnego namysłu zgodziła się wiedziała, że to mężczyzna jej życia." - lepiej wyglądałoby to, napisane w ten sposób: "Po roku chodzenia ze sobą, Michał poprosił Dominikę o rękę. Bez namysłu zgodziła się, gdyż czuła, że to mężczyzna jej życia."

    6. "Po skończeniu studiów pobrali się był to najszczęśliwszy dzień ich życia. Byli zgodnym małżeństwem bardzo się kochali obydwoje pracowali w ośrodku uzależnień byli świetnymi terapeutami ." - "Po skończeniu studiów pobrali się. Był to najszczęśliwszy dzień ich życia. Stworzyli zgodne małżeństwo, bowiem bardzo się kochali, a wspólna praca w ośrodku uzależnień, gdzie oboje byli świetnymi terapeutami, jeszcze bardziej ich ze sobą wiązała."

    7. "Po roku małżeństwa Dominika zaszła w ciąże po dziewięciu miesiącach urodziła zdrową córeczkę dali jej na imię Maja. Byli dobrymi i szczęśliwymi zamieszkali w Warszawie. Gdy Maja podrosła i stała się nastolatką postanowili opowiedzieć jej historię ich życia , gdy byli w jej wieku. Maja była bardzo mądrą dziewczynom i zrozumiała dlaczego rodzice tak jej pilnują i się troszczą.
    Oto tak zakończyła się historia Dominiki z zbuntowanej nastolatki stała się dobrym, pomocny i uczciwym człowiekiem a przede wszystkim opowiedzianą,kochającom matką i szczęśliwą żoną." - "Po roku małżeństwa, Dominika zaszła w ciążę. Urodziła zdrową córeczkę, której dali jej na imię Maja. Byli dobrymi i szczęśliwymi rodzicami. Zamieszkali w Warszawie. Gdy Maja podrosła i stała się nastolatką, postanowili opowiedzieć jej historię ich życia. Maja była bardzo mądrą dziewczyną (no tutaj walnęłaś taki błąd, ze strach! dziewczyną, nie dziewczynom!) i zrozumiała dlaczego rodzice tak jej pilnują i się troszczą. (rozumiem, że tutaj chodzi ci o te narkotyki, od których oni wcześniej byli w jakimś tam stopniu uzależnieni.)
    Oto tak zakończyła się historia Dominiki, która ze zbuntowanej nastolatki, stała się dobrym, pomocnym i uczciwym człowiekiem, a przede wszystkim opowiedzianą, kochającą (podobny błąd co przy dziewczynie!) matką i szczęśliwą żoną."
  • Lady_Makbet 06.10.2015
    Dalsze losy są gorsze od poprzedniej części, tamta była beznadziejna - na tą brakuje mi słów..
    Bez ładu i składu, błędów tyle że szkoda gadać.
    A czytało się to mniej więcej tak nana-nana-nanananana..,.....czyli do dupy w skrócie mówiąc.......1

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania