Dar, jakim jest ŻYCIE <3

Urodziłam się w Meksyku,

na łonie dzikiej natury.

Dorastałam wśród biednych,

i niewykształconych ludzi.

Moje życie pełne było bólu, cierpienia,

przeciwności losu, które uczyniły ze mnie,

Osobę jaką teraz jestem.

Każdy dzień, doświadczał mnie w nowe doznania.

Czasami niebo ssyłało gorycz porażki,

która zamrażała serca ludzi,

pozbawiała ich złudzeń,

na jakikolwiek akt miłosierdzia.

Jednagże jak to często bywa,

po burzy wychodzi słońce.

Kochałam to, że każdy promyk,

zwiastował egzystęcje ludzkiego szczęścia.

Moje dzieciństwo było udane,

może nie całe i niedokońca, ale chociaż przez chwilę mogłam poczuć wspaniałość życia.

<3 <3 <3 <3 <3

Wiele osób pyta mnie czy gdybym mogła zmieniłabym swoja historię. Ale ja zawsze mówie " niezmieniłabym"

 

Widać musiałam przeżyć to wszystko, aby zrozumieć ile tak naprawde warte jest

LUDZKIE ŻYCIE

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (146)

  • Marinaaa8 28.07.2015
    Slug, masz tutaj swoją prawde
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    "Każdy dzień, doświadczał mnie w nowe doznania." -> Przemyśl to zdanie.
    Ssyłało? Serio?
    Jednagże?
    Egzystęcję?
    Niedokońća?
    Niezmieniłabym?

    ...

    Powiem tak - ta masa serduszek każe mi poddać w wątpliwość zarówno twój wiek jak i znajomość pisarskiego savoir-vivru. To samo z ortografią.
    Co do samego wiersza, powiem szczerze, że jest słaby. Kiedy już ktoś pisze biały wiersz, powinien on mieć sens, a to jest kupka zdań ułożona w kolumnę.
    Nic mi się tu nie podoba, dlatego nawet nie będę oceniać.
  • Anonim 28.07.2015
    50shadesofblonde... weszłaś do jaskini lwa... :0
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Odważna i szczera ze mnie dziewucha, raczej dam sobie radę.
  • Marinaaa8 28.07.2015
    50szad... dziekuje za twuj komentarz , powiem szczeze twoje zdanie mało mnie interesuje, ale nie bede sie klucić bo nie pisze tego dla ciebie :)
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Ale nie chodzi o moje zdanie.
    Zadam ci jedno, proste pytanie.

    Chcesz rozwijać swój warsztat literacki? Chcesz rozwijać SIEBIE?
  • Marinaaa8 28.07.2015
    z kim jak z kim 50szad... ale z toba napewno nie bede o tym rozmawiac , mue twuj interes zostawilas kom. okej , te mozesz ale nie bedziesz mi mowic co mam robić. Zrobilas juz swoje , papa
    :)
  • Marinaaa8 28.07.2015
    *nie
    *tyle
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Jared, masz rację, ona jest nie do naprawienia.
    I'm off
  • Marinaaa8 28.07.2015
    Nie do naprawienia ,haha
    50szado... przecie jestes jak to powiedzialas odwazna i szczera dziewucha , faktycznie dalas rade , a co do naprawiania zacznijod siebie
  • MrJ 28.07.2015
    I 50shades pada na deski po potężnym prostym bezsensownej logiki Mariny. Kto następny stanie w szranki z niepokonanym Bezkrytycznym Lwem? Kto następny czuję się na siłach, by wytłumaczyć jak działa internet i portale literackie? Dla zwycięzcy 1000$ i różowy toster smażący twarz Lincolna na chlebie.
  • Anonim 28.07.2015
    Nie moja kategoria wagowa :D
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Ja chcę ten różowy toster ;_;
  • Marinaaa8 28.07.2015
    Ale z was dzieciuch, apropo portalu literackiego , co bym nienapisala oceniacie owszem tresc ale pozostale 90 kom bylo o mnie i o mojim charatkerze , wiec ...
  • MrJ 28.07.2015
    Ale przegrałaś. Dla odważnych mamy tylko nagrodę pocieszenia. Gumowe pokrycie do pedału gazu od malucha, warte 3 polskie nowe złote. Sam takie dostałem i nie narzekam, robi za świetny przycisk do papieru.
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Bo autor jest na ogół ściśle powiązany ze swoim, ekhu-ekhu, DZIEŁEM. [Nie mogłam się powstrzymać].
  • Marinaaa8 28.07.2015
    tak faktycznie powinni zrobić czat , bo pod mojimi opowiadaniaminie ma miejsca na wasze durne pogaduszki
  • MrJ 28.07.2015
    Bo twój charakter nie pozwala nam na krytykę, więc próbujemy ci naprostować spojrzenie na krytykę. A ja nie jestem dzieckiem, jestem starszy od ciebie. Po prostu jestem niesamowicie ironiczny.
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    MrJ, wyjdź za mnie.
  • Anonim 28.07.2015
    MrJ, bardzo chcesz wygrać ten toster, co? ^_^
  • EmilyTodd 28.07.2015
    Co do wierszy, to się nie znam, ale treść przykuła uwagę. Naprawdę musisz mieć ciekawe życie, skoro przez 17 lat zdążyłaś zrobić tyle rzeczy :)
  • Pospolita 28.07.2015
    Cóż tekst nie był zły. Nawet mi się podobał mimo, że był prosty, jednak czasami to prostota jest piękna. Oczywiście wkradło się kilka błędów, ale przymknę na nie oko.
    50shadesofblonde słusznie stwierdziła, że nie można tego nazwać wierszem białym. Moim zdaniem powinnaś napisać to w formie opowiadania, ale to tylko luźna uwaga, więc zrób, jak zechcesz. ;)
    Zostawiam 4, bo tekst był nieco niedopracowany.
  • Marinaaa8 28.07.2015
    tak coś jeszcze opropo tekstu, komentarze zostawilisci dobrze super ale omikserach gadajcie sobie pod swojimi kiepskimi zreszto bajeczkami a co do tego ironiczniego mrj , tak zauważyłam
  • MrJ 28.07.2015
    Ja tam bardzo chętny na szybkie małżeństwo, 50shades, wino i obiad? A Jared ty byś nie chciał tostera, który wysmaży ci twarz cholernego Lincolna?
  • MrJ 28.07.2015
    To nie bajki kobieto, to fantasy.
  • Marinaaa8 28.07.2015
    pospolita , dziekuje jaka zmiana , czyżby wyzóty sumienia po wczorajszym?
    :)
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    MrJ, tylko jeśli do wina zrobisz tosty z ryjem Lincolna.

    Jeszcze co do wiersza - naprawdę z tej historii można by zrobić coś dobrego, tyle że tekst jest okropnie niedopracowany pod większością istotnych względów.
  • Pospolita 28.07.2015
    Chyba śnisz. Po prostu oceniam opowiadanie, a nie charakter człowieka ;P
  • MrJ 28.07.2015
    Nieeeee, Pospolita coś ty zrobiła? Teraz ona znowu twój żart odbierze za atak i zacznie wojne. Nuclear launch detected,
  • Anonim 28.07.2015
    Jaki wiersz? To jest wiersz!? Dobrze że Baczyński tego nie dożył, bo jakby dożył to pewnie by umarł :_: Sorry, ale od pewnego czasu staram się być szczery w ocenie. To jest gwałt na języku polskim, na dobitkę ze słabą treścią, która pojawiała się w takiej oklepanej formie już pierdylion razy... Dam 2 tylko przez wzgląd na to, że robisz mniej błędów niż kiedyś...
  • Pospolita 28.07.2015
    MrJ niech sobie zaczyna wojnę. Ignoruj
  • NataliaO 28.07.2015
    Osobiście nie pisze wierszy, bo nie umiem i nie próbuje. Ja pozszywam kilka zdań i stworze z nich krótkie opowiadanko.
    Powinnaś też tak spróbować jeśli nie czułaś się na siłach napisać poprawnie wiersza.
    Nie oceniam błędów, bo sama je popełniam, ale za to skupiam się na treści. I powiem Ci, że mnie zawiodła. Słowa miały jakiś sens, ale brakowało tła, które by je wyniosło.
    Jedyne zdanie, które mi się podobało to, to" "Każdy dzień, doświadczał mnie w nowe doznania." 2 :)
  • MrJ 28.07.2015
    Jared, odwal się od mojego tostera. A tak jakby było niezrozumiałe, bo nie napisałem, tekst mi się nie podobał i jest na 2, bo muszę docenić, że błędów jest mniej, choć jak są to palą oczy. A i 50, właśnie sprawdziłem, że nie możemy być razem, zgłoś się za 2 lata. Narazie mogę cię zabrać na gofry.
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Jared - wolisz shoty czy czystą?
  • MrJ 28.07.2015
    Pospo(nie chce mi się pisać całych nicków), ja nie mówię, że nie chcę. Ja nie chcę, żebyś mi odbierała zajawkę.
  • MrJ 28.07.2015
    Czystą też się pije w shotach. Ehh, gdy gówniarstwo się wyraża o alkoholu ;)
  • Marinaaa8 28.07.2015
    Jared wiesz co wyczytalam po twojim stylu pisania , uchodzisz mi za kompletnego egoiste i choleryka , jak widać nie masz szacunku do kobiet , ok tekst moze ci sie niepodobac ale to nue powod zeby pisać taki chamski komentarz .
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    MrJ, nieładnie tak oceniać ludzi na podstawie wieku!
    W bitwie literackiej na pewno położyłabym cię na łopatki!
    I w bitwie na gołe klaty i kisielu też.
  • MrJ 28.07.2015
    What is happening? Marina is....Evolving. It's Nazifeminist
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    MrJ - wiem, ale takie zdanie ładnie brzmi.
  • Anonim 28.07.2015
    No proszę :D Ja chyba też muszę zacząć pisać autobiografię, na razie jednak znikam, póki dyskusja jest w fazie alfa. Ciao bella! :)
  • MrJ 28.07.2015
    Na gołe klaty raczej nie. Metr osiemdziesiąt, 87 kilo wagi, nie bez doświadczenia w bójkach. W kisiel za to mogę z tobą wskoczyć. Literacko.... Hmm, prawdopodobnie wygrywasz.
  • Marinaaa8 28.07.2015
    Wierszy czy tekst , jeztesci chamscy bo lapiecie mnie za slowka , tak teraz wyklinajcie mnie bo powiedzialam zly gatunek .
    Hehe ale z was ludzie i tak oceniam was , bo wasze komentarze rażą egoizmem
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    MrJ - 165 czystej siły. Lepiej nie zadzieraj.
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Marina, zarówno twoje komentarze i teksty rażą egoizmem - ale literackim.
  • MrJ 28.07.2015
    Mógłbym cię ręką trzymać z dala. Lubię takie dziewczyny. To może jednak skoczymy na piwko? Albo od razu w kisiel?
  • Marinaaa8 28.07.2015
    I do tego portal rantkowy , naserio nie kazdy chce czytac o twojich psełdo miłisnych podbojach mrj
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Mimo twojego uroczego cynizmu rączki trzymaj przy sobie. Takie dziewczyny nie potrzebują niczyjej aprobaty, piwa nie lubią, a kisielu marnować nie będą, gdyż to smak Bogów jest. Tak w Biblii pisali, przysięgam.
  • Anonim 28.07.2015
    Jak "rantkowy" to chyba o ranach...
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Marinko, MrJ podbijać może jedynie twoje teksty, co na pewno by im nie zaszkodziło.
  • Marinaaa8 28.07.2015
    Sympatia.pl albo na lawce w parku polecam
  • Ronja 28.07.2015
    No przecież ona was trolluje...
  • MrJ 28.07.2015
    Wódke to był strzelała a piwa nie lubi. Biblią mi się nie zasłaniaj, jestem ateistą. A kisielu na wybryki nigdy nie szkoda. BTW co to znaczy podbijać teksty?
  • Marinaaa8 28.07.2015
    Okjest 50 kom wystarczy mi waszych prywatnych sprawek , naserio jak nie macie nic do dodania to Zegnam
  • Marinaaa8 28.07.2015
    *ŻeGNAM
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Nie mam bladego pojęcia, ale zabrzmiało jak ciekawy diss, więc czemu by tak nie napisać?
    Ronja, w sensie Marinka?
  • MrJ 28.07.2015
    A rantkowy to o rantach. Nie mam pojęcia co to jest rant, ale jest takie słowo. I tak Ronja, wiemy, obserwujesz właśnie double-sided troll, bardzo zaawansowaną technikę.
  • MrJ 28.07.2015
    że gnasz? Dokąd? Czyżbyś ty się skusiła na kisiel? Sorry, nie przepadam za modelkami, wolę buntowniczki. Nic osobistego
  • Marinaaa8 28.07.2015
    sory ale janie przepadam za analfabetami , egoistami i zreszto typami takimi jak ty!
    Czytaj literka po literce i nie odaczaj ich jak nie widzisz spacji
  • Anonim 28.07.2015
    ANALfabetami
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Zreszto czemu wyzywasz nas od analfabetów, gdy nie potrafisz sama poprawnie napisać jednego zdania?
  • Ronja 28.07.2015
    Tak :) Skoro nie trzeba was uświadamiać to idę poobserwować coś ambitniejszego :)
  • Marinaaa8 28.07.2015
    zreszto dlaczego romansujesz pod mojimi opo. I w internecia co nie umiesz znaleśc miłosci w realu , czyszbyś byla tak niesmiala czy tak brzytka 50
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Marina, jestem bardzo brzytka, dlatego chcę poderwać MrJ.
    Masz mnie.
  • Marinaaa8 28.07.2015
    Hehe , no naserio , jednak trafiłam ah
  • MrJ 28.07.2015
    Ejj, nie ładnie rozpatrywać ludzi pod względem urody, to płytkie. Ale czego ja się spodziewam? A 50 brzydka widziałem nie jest(nie przejmuj się nie szpieguję cię). A ja nie jestem analfabetą. To się nazywa amerykański humor, poducz się
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Czuję się monitorowana ;_;
    A miałam tu być anonimowa
  • widz 28.07.2015
    Marina analu od nas wymaga
    zaraz ją chyba weźmie zgaga
    modelce się tego zachciało
    w łóżku do ręki krzyczy: mało!
  • Marinaaa8 28.07.2015
    Ok skoro jestecie tak jakby u mnie ( pod mojim opk.) powiem wam
    Dobranocki
  • Marinaaa8 28.07.2015
    co widz , ale z ciebie swinia , wiesz zal mi ludzi takich jak ty,
  • Marinaaa8 28.07.2015
    lapcie mnie za słówka , tak prosze bo coraz mniej na mnie macie , czepiajvie sie wszystkiego , mamnadzieje ze ubarwiam wasze jak widac nudne zycie!
  • MrJ 28.07.2015
    Ciężko być anonimowym w grupie na fejsie nie uważasz, 50? Widz, wygrałeś toster. Niestety przesyłka idzie przez Bangladesz więc nie wiem kiedy dojdzie(i ciśnie się kolejny żart o ręce, lecz nie wolno, bo trzeba mieć klasę). I BTW 50, ciesz się, że nie wysłałem za tobą drona szpiegowskiego(bo go nie posiadam). I nie martw się to tylko żarty.
  • MrJ 28.07.2015
    Nudne? Hmm. W sumie tak, nie ma śniegu, to nie mogę jeździć na desce. Ale jak spadnie, to cię Marina zapraszam na stok, w celu zacieśniania tej więzi.
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    MrJ, punkcik za snowboard.
  • Marinaaa8 28.07.2015
    Tak pragne się poprostu tarzać z tobą w śniegu ,mrj to moje najskrytsze pragnienienie
  • Anonim 28.07.2015
    :000000000000000
  • MrJ 28.07.2015
    Wiem. Ale ja nie proponuję żadnego tarzania. Chyba, że się upierasz, Ja tam chciałem pojeździć na desce zboczuszku.
  • widz 28.07.2015
    Chciała się potarzać w śniegu
    w końcu cała jest dzisiaj w biegu
    hejtami ciśnie tu i tam
    a ja tutaj siedzę sam
  • Marinaaa8 28.07.2015
    Ach te łapanki z słóweczka nakręcają twoje życie . Tak wole tażać się w sniegu niż jezdzić na desce z której i tak kiedyś się spadnie .
    :)
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Widz, mogę cię przygarnąć.
  • Marinaaa8 28.07.2015
    Widz tobie już dziękujemy , jesteś tutaj zbedny , nue licząc twojego chamstwa
  • MrJ 28.07.2015
    Z deski nie da się spaść, jak spadasz to z deską, bo skubana jest przypięta. A ty widz, czemu siedzisz sam? Ja tam nie chcę się tarzać, to ty możesz się potarzać z Mariną, pewnie się nie obrazi.
  • Marinaaa8 28.07.2015
    *nie
  • widz 28.07.2015
    Jestem tu zbędny
    nikomu nieotrzebny
    zhejtowany zostałem
    ale się nUe poddałem
  • MrJ 28.07.2015
    A widz nie jest chamski. Żarty o seksie są normalne po 16 roku życia, chyba, że w waszej branży to drażliwy temat(third degree burns). Więcej chamstwa już ja reprezentuje.
  • widz 28.07.2015
    Chamski jestem chyba
    lecz marinie mózg ubywa
    prawdzę jej powiedziałem
    a przynajmniej się starałem
  • Marinaaa8 28.07.2015
    Tak , powiem krótko jest ok75 kom , dobijamy do 100 czy wkoncu dacie mi spokuj. Czy ktoś z was nie ma łużka a może bessenniśc . Dziekuje ze tak chetnie czytacie i komentujecie moje teksciaki.
  • MrJ 28.07.2015
    Dobra to było z deka chamskie. A mogłeś się potarzać. Ja tam bym co prawda wolał z 50 w kisielu niż z Mariną na śniegu, ale każdy ma na co zasłużył
  • Marinaaa8 28.07.2015
    Mrj złamałes mi serce .
  • xnobodyperfectx 28.07.2015
    Mi się wydaje czy ty Kuba przytyłeś?
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    MrJ, a ty niby zasłużyłeś?
  • widz 28.07.2015
    Na górze łUżka, na dole marina
    gada co jej na język przyniesie ślina
  • MrJ 28.07.2015
    Cholera, Agata, to nie tak. I nie przytyłem, po prostu nie mam pojęcia ile ważę, więc podaje randomowe wagi. Ile mówiłem tobie?
  • xnobodyperfectx 28.07.2015
    Dobrze, że randomowa waga to nie 56 kg...
  • MrJ 28.07.2015
    50, sama proponowałaś kisiel, więc ja nie będę kwestionował czy zasłużyłem.
  • Marinaaa8 28.07.2015
    widz po pieresze nie wiedziałam ze tak cię inspiruje
    po drógi wcale cie nie lubie
    po trzecie mam cie w ...
    I teraz jestem hamska , dobranoc bi te wasza paplanina jest naprawde kiepska
  • widz 28.07.2015
    " po trzecie mam cie w ..."
    jako analfabete?
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    MrJ, za dużo sobie wyobrażasz.
  • MrJ 28.07.2015
    Bo jestem fantastykiem, nie? I żartownisiem, ale to hobbystycznie.
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Szukam celnej riposty, daj mi chwilkę.
  • MrJ 28.07.2015
    No w 1 z 10 już byś straciła jedną szansę.
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Shut up :
  • xnobodyperfectx 28.07.2015
    Morda w kubeł i żryj kupę. D:
  • Anonim 28.07.2015
    No chyba żeby puścili 1 z 10 na Polsacie, to miałaby jeszcze ze 20 minut na myślenie...
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Właśnie, popieram xnobodyperfectx >:C
  • MrJ 28.07.2015
    Fakt. To w sumie i tak trudne pytanie. Dawaj, 50 dasz radę. Ja w międzyczasie nagotuję kiślu.
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Jezteź kupom.
  • xnobodyperfectx 28.07.2015
    Coś zabawnego znalazłam: "morda w kibel i nie bulgocz". Śmiechłam.
  • MrJ 28.07.2015
    Serce me przebite na wskroś ostrzem twoich słów, piękna pani.
  • Marinaaa8 28.07.2015
    ale z was świnie , użadziliscie pod mojim opowiadaniem jakis burdel. Moze was jara kupa i tak dalej ale oglaszajcie to gdzie indziej .
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    MrJ, jara cię kupa?
  • MrJ 28.07.2015
    Nie raczej wręcz przeciwnie. Wolę kobiety. Jak nazywałbym się fetysz z kupą?
  • MrJ 28.07.2015
    Nazywałby się*
  • Anonim 28.07.2015
    Idę spać, a rano zaparzę kawę i będę się delektował tymi komantami, jak dobrym winem :D (ps. MrJ wezmę się jutro za Popioły, chociaż widziałem już ostrzeżenie o nudzie na wstępie:)) Branoc all
  • 50shadesofblonde 28.07.2015
    Fetysz Czekoladki

    Taki ukryty slang jak "SWAG"
  • MrJ 28.07.2015
    Chodziło mi raczej o coś w stylu dendrofilii. Wnioskując byłaby to excrementofilia
  • 50shadesofblonde 29.07.2015
    Fujka
  • MrJ 29.07.2015
    No nie? I kto powiedział, że łacina się nie przydaje.
  • Marinaaa8 29.07.2015
    50 ale z cb kretynka , piszezz ze masz 16 lat watpie w to ajezeli naprawde naturq cię tak potraktowala to twuj poziom intelejtualny nie dorownuje 13 letniej smarkuli. Jestes rozpuszczonym bachorem, mizesz mowic ze cie obrazam ale ma to gdzies powuedzialam nie bedziesz mi zasmiecac tekstu swojimi kiepskimi wypowiedziami. Jeszcze sie pszekonasz jak potrafie byc mila w stosunku do takich paskód jak ty. Nie rozumiem tylko jak mozesz byc taką zołzą. Przegiełaś !
  • MrJ 29.07.2015
    WTF? Suddenly....Wild Marina appers. Get ready to battle.
  • 50shadesofblonde 29.07.2015
    Ale ze mnie paskóda, fefefe!

    *wyciąga swój miecz świetlny*

    Dawaj Marinka, pokaż, na co cię stać!
  • Marinaaa8 29.07.2015
    A ty rycerzyku tak bron swojej ksiezniczki . Oboje jestescie siebie warci
  • MrJ 29.07.2015
    Obowiązkiem rycerza jest bronić swej damy serca, jej honoru, życia, szczęścia i cnoty. Zwłaszcza jak liczy na kisiel. I miecze świetlne to nie te uniwersum 50, ona nie jest twoim ojcem.
  • 50shadesofblonde 29.07.2015
    To w jakim uniwersum jesteśmy? Tekken?
  • MrJ 29.07.2015
    Wild appearance był z Pokemonów. Ale weźmy Mortal KombatXTekkenXDead or Alive. Fatale, zajebisty system walki i co najmniej 1 fajna dziewczyna. Pełny wygryw
  • Marinaaa8 29.07.2015
    Jestecie żałośni, mam dosyć waszych świniackich zagrywek . Dalej obrzycjacie sie ta kupą. Ja w odróznieniu do was mam obowiazki, powtórze to co wczesniej. Jeztescie siebie warci
  • 50shadesofblonde 29.07.2015
    Czyli zostaje waleczny dens. Też może być.
  • 50shadesofblonde 29.07.2015
    Obowiązkowo powinnaś zaglądnąć do słownika ortograficznego.
  • Marinaaa8 29.07.2015
    Ja jy z tobą skonczylam . Wszystko co napisalam powyżej weź sobie do serca . Chociaż wątpie czy ty je wogóle podiadasz , bezwstydna smarkulo !
  • MrJ 29.07.2015
    Też mam obowiązki, muszę umyć samochód ale to rano. Ja tam też uważam, że jestem warty 50. 50, co masz do powiedzenia na ten temat?
  • Marinaaa8 29.07.2015
    *posiadasz
  • 50shadesofblonde 29.07.2015
    Jesteś ode mnie rok starsza, skarbie, o ile nie kłamiesz w kwestii swojego wieku. Zresztą wątpię, by miał on tutaj jakiekolwiek znaczenie.
    I wiesz, taki pro-tip na życie: nie przejmuj się aż tak tym, co ludzie piszą w internecie.
  • 50shadesofblonde 29.07.2015
    Nie wiem, czy jesteś mnie wart, ale wiem, że ja jestem warta wszystkiego ^_^
  • Marinaaa8 29.07.2015
    Aha czyli jeżeli jestes anonimowa to myslisz ze ci wszystko mozna . O nie moja droga ja ci się nie dam , skonczylam.
  • 50shadesofblonde 29.07.2015
    Marinko, możemy porozmawiać na facebooku, jeśli tak boli cię moja tutejsza anonimowość.
    I co mi zrobisz?
  • MrJ 29.07.2015
    Mi też dużo można, a nie jestem anonimowy. Właściwie odkąd jest grupa na FB nikt nie jest. Nikt nie jest anonimowy, odkąd papież zajął Rzym i przekazuje wszystkie informację Illuminati. Nikt nie jest bezpieczny odkąd Reptilanie podmienili wszystkie rządy świata zmiennokształtnymi jaszczurkami.
  • Marinaaa8 29.07.2015
    Hehe ale jestes smieszna odzócasz mnie , jestes typem rozpustnicy, ja sie z takimi nue zadaje
  • Marinaaa8 29.07.2015
    *nie
  • 50shadesofblonde 29.07.2015
    Nikt nie jest anonimowy, odkąd na jaw wyszła prawda. Odkąd wszyscy zamarli w szoku, na wieść, że w McDonaldowym fishburgerze nie ma ni grama ryby.
  • 50shadesofblonde 29.07.2015
    Rozpustnicy? Wyjaśnij mi to, brzmi ciekawie.
  • Marinaaa8 29.07.2015
    Wpisz sobie w google , jezeli wiesz jak
    Dobranoc
  • MrJ 29.07.2015
    Mamy tu niezły catfight. Jeszcze trochę i w ruch pójdą szpony i rozdzieranie koszulek.
  • 50shadesofblonde 29.07.2015
    "1. kobieta rozpustna - nieuznająca zasad moralnych, obyczajowych, prowadząca hulaszczy, swobodny tryb życia; lubieżnica, flirciara;
    2. kobieta lekkich obyczajów; prostytutka, nierządnica, lafirynda, jawnogrzesznica"

    W sumie jakby patrzeć na punkt jeden, to nawet tak.
    Marinko, już trzeci raz się z nami że gnasz. Gdzie znowu gnasz?
  • 50shadesofblonde 29.07.2015
    MrJ, chciałbyś.
  • MrJ 29.07.2015
    A pewnie. A teraz idę out. Beam me up, Scotty
  • 50shadesofblonde 29.07.2015
    All we want are the facts ma'am.
    Dobranoc.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania