4

4

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Dariusz 13.09.2016
    milczenie owiec
  • KarolaKorman 13.09.2016
    Obiecuję przeczytać po południu, teraz uciekam :)
  • KarolaKorman 13.09.2016
    Przeczytałam z wielką przyjemnością :) Fajnie było się zanurzyć w taki nierealny świat :) Anioł, podróż wzgórzami i dolinami i chatka w zaroślach - wszystko zgrabnie połączone. Styl skądś znam :D Dałam 5 :)
    Zauważyłam, że od jakiegoś czasu teks wstawiany na Opowi. rządzi się swoimi prawami, a mianowicie - wszędzie, gdzie używa się Enter, jest akapit. Nie wiem kto to wymyślił, ale ja niekoniecznie chcę w tekście akapit, bo zamierzałam tylko zapisać jakąś nową myśl od nowego wersu.
    Aha, co do nowego wersu, a właściwie linii :) ,,— Nieodgadnione są wyroki.'' - myślę, że to powinno znaleźć się piętro wyżej :)
  • Dariusz 14.09.2016
    Dziękuję bardzo
    Styl skądś znam? Jest to możliwe, albowiem, nigdy nie piszemy całkowicie autonomicznie, zawsze świadomie lub jak w moim przypadku, podświadomie kogoś naśladujemy, stylizujemy się na przeczytanych klasykach, więc nie będę się upierał, że to co zostało napisane, jest w stu procentach moim tworem.
    Szkoda, że nie dostrzegłaś w tym tekście żadnych uchybień i słabych stron, bo zaręczam Ci, że na pewno są takowe. Liczyłem na inne spojrzenie, które wyświetli mi ewentualne mankamenty, które niewątpliwie popełniłem.
    Vide, pierwszy fragment, który tu opublikowałem, a który usunąłem dawszy powyższy rozdział. Należy zwrócić uwagę na komentarze pod nim, z racji, że tekstu już nie ma, uwagi czytelników pokażą jak zostało to odebrane. Padały uwagi o chaosie, niezborności, o pisaniu w pijackim czy też narkotycznym widzie. Oczywiście odpierałem te zarzuty ale nie wiem, czy zostało to przyjęte do wiadomości, gdyż odzewu nie było.
    Co do sposobu formatowania tekstu przez tutejszy automat łamania wersów, powiem tak: jest mi to obojętne
  • iwo 16.09.2016
    niezła schiza XD. poczatek i koniec mi sie podoba bardzo , nie czaje sensu tego oczajdusza. no bo niby mu powiedział jakas opowiesc ale wlasciwie po co. co to dało
  • Dariusz 16.09.2016
    Opowieść ta, która była opowieścią losów własnych bohatera, pozwoliła wyrwać mu się z tej konkretnej rzeczywistości by wpaść do całkiem innych
  • aivoo 16.09.2016
    Z wielka przyjemnością "pozerałam" tekst. Super! 5 ode mnie!!
  • Dariusz 16.09.2016
    Dzieki, zapraszam do kolejnych czesci

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania