Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble→Przyjaciel Baloników

Jest tak zwany: odpust. Widzę stragany z pamiątkami. Wspominam lata dzieciństwa i kolorowe baloniki. Współczułem im z całego serca. Takie napompowane troskami, do granic możliwości. Po dziś dzień nie dałem się przekonać, że tak nie jest. Znam też powiedzenie: niech nie wie lewica, co czyni prawica. Dlatego staram się, by dobre uczynki, nie były widoczne dla postronnych. By nikt nie pochwalił, gdyż jestem wypełniony, bezinteresowną miłością. Obym nigdy nie zwątpił, w moje miłosierne, przynoszące ulgę, posłannictwo.

 

Przebijam, szepcąc słowa:

–– Kochany baloniku. Jesteś kolejnym, któremu pomagam. Na pewno czujesz, że przygnębienie wylatuje z ciebie. Zaufaj mi. Mokre szmatki już nie cierpią.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Marian 06.08.2020
    "Mokre szmatki już nie cierpią."
    W życiu też tak jest.
    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 06.08.2020
    Marianie→Dzięki:)↔Pozdrawiam:)
  • Bożena Joanna 06.08.2020
    Ciekawa metafora, balon wypełniony smutkiem, przebity już nie cierpi. Trochę ironii i trochę prawdy. Pozdrowienia!
  • Dekaos Dondi 06.08.2020
    Bożeno Joanno→Dzięki:)→No tak można pomyśleć:)↔Pozdrawiam:)
  • Pan Buczybór 06.08.2020
    Fajne. Ciekawie zbudowana alegoria i dość w sumie niecodziennie myślenie - ja bym na to nie wpadł przy balonikach :)
  • Dekaos Dondi 06.08.2020
    Panie Buczyborze↔Dzięki:)→Mam czasami dziwne skojarzenia:)↔Pozdrawiam:)
  • LBnDrabble 07.08.2020
    LBndrabble wraz z pasją zaprasza do wzięcia udziału w zabawie na 100 słówek!
    Temat i ramy czasowe uzyskasz w tym wątku:
    https://www.opowi.pl/forum/konkurs-lbndrabble-nr-12-w1306/
    Serdecznie zapraszamy!!!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania