Depresja

Jaki jest sens życia?” To pytanie wciąż krążyło po jego głowie. Czy warto tak dalej żyć? Czy może lepiej byłoby o wszystkim zapomnieć. Czy w ogóle można o tym zapomnieć... Zapomnieć o kobiecie nie jest wcale łatwo, zwłaszcza jeśli coś się do niej czuje. „Miłość” co to właściwie oznacza? Czy istnieje definicja tego słowa? Czy miłość można zdefiniować? Wielu wielkich artystów, pisarzy, malarzy, czy rzeźbiarzy próbowało, lecz dla każdego miłość jest czymś innym.

 

Dopijając już czwartą kawę po bezsennej nocy, wciąż nie potrafił odpowiedzieć na to pytanie. W radiu leciały na przemian smutne i wesołe utwory, lecz żaden nie poprawił ani nie pogorszył jego nastroju. Siedział wpatrzony w lustrzane odbicie z pytaniem na ustach „Czy jestem normalny?”.

 

Słysząc kolejną kłótnię, którą właśnie odbywała ze swoim chłopakiem, zastanawiał się ile jeszcze wytrzyma. Każda ich kłótnia wyglądała tak samo. Utarty schemat, w którym doprowadzał ją na skraj załamania, a ona mimo wszystko dawała mu kolejną szanse. Szanse za szansą, które w tak szybki i banalny sposób zaprzepaszczał. Choć było mu ciężko, przestał ich słuchać. Widok kobiety, która w każdej chwili może wybuchnąć płaczem rozdzierał mu serce, jednak każda jego ingerencja tylko wszystko pogarszała. Ilość i sens tych kłótni nie był już nawet smutny, był żałosny. Za każdym razem, gdy słyszał, że znów dostał szanse miał ochotę ją uderzyć. Jednak nigdy nie uderzy kobiety. Kobieta jest dla niego niczym świętość. Potrafił pocieszyć Ją dosłownie w mgnieniu oka, co sprawiało mu wielka radość chociaż wiedział, że w każdej chwili jej nastrój zmieni ten drugi.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • puszczyk 23.05.2018
    Porozdzierało mi się serduszko.
    Wiesz autorze, na czym polega dotarcie do czytelnika z pięknym przekazem?
    Nie wiesz.
    Gotujesz zalewajkę ze słów i zwrotów, które kompletnie nie oddziaływują.
    Są miałkie i statyczne jak Statua Wolności.
    To brzmi jak szkolna wprawka. Ani napięcia stuacyjnego, ani emocji.
    Bla, bla, bla.
  • Mokry 27.05.2018
    A mi tam się podobało ;) Masz rację, może emocji bardzo to nie wywiera (ale nie powiem że w ogóle nie wywiera), jednak sama treść i to, o czym chciałaś napisać jest okej. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania