...

..

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • JamCi 30.09.2019
    Moda na Sensolenie :-)
    Nastrojowe i z ukrytym kolcem.
  • kalaallisut 30.09.2019
    Z dublowałam, bo nie chciało wskoczyć na główną. Dziękuję JamCi :)
  • JamCi 30.09.2019
    kalaallisut aaaa... ja myślałąm że Sensolisz.
  • Pan Buczybór 30.09.2019
    Pierwsza zwrotka to sztos nad sztosy. Dalej, spokojniej, prościej, ale potem znowu... No, daje to naprawdę dobry efekt.
  • kalaallisut 30.09.2019
    Dziękuję Bucz :)
  • Dekaos Dondi 30.09.2019
    Kalilka→Masz racje. Omijać zainfekowane łby. Chociaż czasami krasnoludki w środku są groźniejsze:)
    Krótki tekst, ale taki od: ti ti ti → do łba. Bardzo na tak. Zespół znam. Mają też ciekawe okładki płyt.
    P.S→Jest takie coś jak ''biała spacja''. Wtedy nawet jedna literka wejdzie na główną:) Pozdrawiam:)→5
     
     
     
  • kalaallisut 30.09.2019
    Dwa kawałki lubię :) I tak mi się skojarzyło przy okazji;) Spróbuję następnym razem białą spacją, jeżeli dobrze ją rozumiem ;) dziękuję Duduś:)
  • JamCi 30.09.2019
    Naucz proszę, ja jak wiersze piszę, to często bardzo krótkie. Naucz. Prosię.
  • kalaallisut 01.10.2019
    JamCi jak mi się samej uda;) zazwyczaj wstawiam *** po entererach, aż wpadnie. DD ot proponuje wypełnić samymi spacjami, niby tez wchodzi.
  • kalaallisut 01.10.2019
    Wiersz trochę mam dłuższy niż pierwotnie, więc ciężko powiedzieć czy działa. Ale jak na teraz zrobiłam to działa wystarczy pospacjować, enter i parę razy pusta spacja tak parę linijek.
  • JamCi 01.10.2019
    kalaallisut dziękuję :-)
  • sensol 30.09.2019
    po pierwszej zwrotce myślałem, że to relacja z psychodelicznej wycieczki na magiczne grzyby (psylocybki). no ale one mają cieniutkie nóżki, a nie gałązki przecież (wiersz git fest)
  • kalaallisut 01.10.2019
    Dzięki sensol!
  • Pasja 30.09.2019
    Witam jak zwykle mocny problem na cienkich nóżkach.
    Tytuł świetny i na czasie... Zainfekowany grzyb – nazwa zespółu muzyki psychedelic trance. Prawdopodobnie z Izraela?
    Jesień i do niejednych drzwi zapuka pani depresja. Czy psychodeliki najlepszym lekarstwem na umysł, czy najlepszym zniewoleniem dla zatrutych samotnych istnień?. Czy będzie kluczem do „drzwi percepcji” i panaceum na rozterki egzystencjalne. Według uczonych psychodeliki to przede wszystkim lekarstwa na różne dolegliwości psychiczne, między innymi depresji, uzależnień oraz zniwelowanie strachu przed śmiercią.
    Dla wojska miały to serum prawdy i broń chemiczna. Dla dzieci kwiatów były narzędziem zbawienia ludzkości i walki z systemem.
    Czy psychodeliki uratują świat? Czy przejdą podobną drogę jak medyczna marihuana i trafią do oficjalnego obiegu? Rozmowa o tych substancjach wywołuje dwie reakcje: pobłażliwy uśmieszek albo wielkie oburzenie. W latach 50 psychodeliki uważano wręcz za „cudowne środki” które były zdolne dokonać rewolucji w medycynie, uzdrowić psychiatrię i przemysł farmaceutyczny.
    Czy psychodeliki przejdą podobną drogę jak medyczna marihuana i trafią do oficjalnego obiegu? Obecnie cały proces przechodzi renesans badań nad psychodelikami.

    W minimalizmie zawarłaś Autorko szeroki wachlarz problemów, a może cudu?

    Pozdrawiam
  • kalaallisut 01.10.2019
    Tak nawiązanie do nazwy zespołu i zarazem jednego z utworów o tej samej nazwie. Co do muzyki powiem szczerze nie wiem jaki ma wpływ, w sensie pozytywny czy negatywny, trochę chyba się przy tym odpływa ;) a co do medycyny, to tak ostatnio byłam w parku entrograficznym, gdzie kiedyś w jednej z izb była zielarka i tak leczyła lub czarowała ;) a w aptece była dostępna konopia i tytoń. Chyba chodzi o umiar i cel w jakim są spożywane, tak Keraj mówi wszystko dla ludzi z umiarem, kwestia dawki. Bardzo Ci dziękuję i życzę miłego dnia Pasji.
  • kalaallisut 01.10.2019
    Po przemyśleniu co do muzyki jeżeli ktoś dużo takiej słucha w złym stanie samopoczucia myślę, że taka muzyka tylko potęguje nastrój depresyjny.
  • Pasja 01.10.2019
    kalaallisut dlatego są obszary muzyki które są zarezerwowane dla pewnej grupy odbiorców. A jeśli do tego wszystkiego dołączy się samotność i opiaty stajemy się niewolnikami naszego umysłu. Muzyka też zabiera życie młodym twórcom... Ryszard Riedel, jego życie było niestety nie tylko przepełnione muzyką, ale i heroiną. Amy Winehouse,Janis Joplin i wiele innych.
  • kalaallisut 01.10.2019
    pasja zgadza się, po pierwsze muzyka niesie duży ładunek emocjonalny, słuchając bardziej ona na mnie działa niż słowa w tekście. Przykładowo posępna muza a tekst optymistyczny zadziała to pierwsze. Tak oni dosłownie się spalali tworząc. A joplinką to mnie mama katowała jak miałam kilka lat, zawsze mówiłam kiedy wyłączysz te wycie;) teraz bardzo lubię:) psychologiczny typ wpływa oderwaniu, i pogrążeniu.
  • Pasja 01.10.2019
    kalaallisut gdzieś czytałam, że Janis Joplin rozmawia z za grobu z Renee Zellweger i twierdzi, że Janis rozmawia z nią, kiedy śpi. Czy Renee nie popadla w zniewolenie?

    Świetny film ze starej filmoteki "Bird" reż. Clint Eastwood
    Jeden z najlepszych dokonań artystycznych C.Eastwooda. Film opisuje życie i twórczość "Birda" Parkera - trębacza jazzowego którego nowatorskie podejście do muzyki i do gry na trąbce odmieniło tą dziedzinę sztuki. Dramatycznie kończy życie w wieku 34 lat umiera. Przesadził z narkotykami. Sława, pieniądze i nieustanne trasy koncertowe powodują że "Bird" traci kontrolę nad przyjmowanymi narkotykami, alkoholem i jedzeniem.
  • kalaallisut 01.10.2019
    pasja filmu nie widziałam, zapodam sobie na któryś z wieczorów, dziękuję.
  • Keraj 30.09.2019
    Wszystko jest dla ludzi, ale trzeba znaleźć umiar i zachować rozsądek
  • kalaallisut 01.10.2019
    Tak Keraj, dziękuję
  • betti 01.10.2019
    Kala, a czemu lub komu ma służyć powtórzenie, bo nie trybię?
  • kalaallisut 01.10.2019
    Właśnie o tym piszę, nie chciało mi wskoczyć. Poczekaj mam chwilę spróbuję tą białą spację.
  • kalaallisut 01.10.2019
    nie wskakiwał na główną dlatego kopię wkleiłam, ale potwierdzam sama spacja w linijkach też działa.
  • Ritha 01.10.2019
    Hm, to już mnie mija, w sensie zabieg końcowy
  • kalaallisut 01.10.2019
    To zależy, który bo to ze spacją jednak nie zadziałało i usunęło z głównej. Wiersz kończy się na słowie "łeb".
  • Ritha 01.10.2019
    kalaallisut aaaa, bo potem są jakieś hielogrify, których nie rozumiem, do leb jest git
  • kalaallisut 01.10.2019
    Ritha :D uff
  • Dekaos Dondi 01.10.2019
    Kalilka→Ja by uzyskać ''twardą spację'' wduszam jednocześnie →prawy alt i spacje.
    Czasami jest ciemny pasek, a czasami go nie widać.
    Ale to może być różnie na różnych. To też pomocne, by umieszczać na stronie wyrazy w dowolnym miejscu.
    Bo inaczej wszystko spycha na lewo. Może te ciemne paski masz za krótkie.
                                  :)
     
     
     
     
                                  :)
      
     
      
     
     
     
  • Dekaos Dondi 01.10.2019
    Lub jedocześnie→ shift i ctrl i spacje.
  • kalaallisut 01.10.2019
    Dekaos Dondi tylko ja z telefonu piszę :/
  • Dekaos Dondi 01.10.2019
    Kalilko→jak to jest na telefonie, to nie wiem:( Może można też:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania